elib Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg skal kjøpe meg ny pc når jeg begynner på med studiene til høsten. Jeg har en bærbar pc nå som begynner å bli litt gammel. Så tenkte jeg hva om jeg kjøper en billig bærbar mini pc som jeg kan bruke på skolen for å ta notater og surfe nettet, og kjøper i tillegg en stasjonær pc som jeg har hjemme som jeg kan bruke til spill, photoshop, 3dmax og alle andre programmer som bruker litt mer plass, minne, cpu etc. Men er dette ^ et bedre alternativ enn å kjøpe en bra, litt dyrere bærbar pc som jeg bruker både på skole og hjemme? Noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Det er en veldig god idé dette her. Du kan også vurdere et nettbrett som Galaxy Tab 10.1, og da heller slenge med et keyboard. Jeg har også sett en stylus for denne, men jeg finner den ikke nå. Når 8.9" kommer ut skal jeg nok ha en slik med stylus EDIT: Stylus Endret 15. august 2011 av arni90 Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ja, jeg hadde nesten satset på en tablet selv. Eller en Lenovo E350-basert billigting. Lenovo kjører bare kvalitetskomponenter og tastaturet er kjempebra. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvis du har tenkt til å ha med pcen på skolen kan du bare glemme å kjøpe en gamerlaptop. De er tunge og bråker mye. I tillegg koster det deg rundt 10 000 hver gang du må oppgradere... Kjøp en billig laptop og en stasjonær til ca 8k. Da får du en super spillmaskin, og det koster deg ikke mer enn 2000kr å oppgradere skjermkortet den dagen det blir for dårlig. (I motsetning til 10k som det koster for en ny laptop...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå