Suic Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hejhej. Har kjøpt no shit fra ebay egentlig bare for og teste det, men hvor lang tid tar det sånn ca og sende en pakke fra London, Storbritannia? Pakken ble sendt for ei uke sia men har enda ikke kommet. Så bare lurer på om det er noen andre som har god erfaring med dette? Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Royal Mail i Storbritannia er temmeleg "humørsjukt" kva gjeld sendingstid, og ein kan godt oppleva at eit brev treng meir enn veka frå eine sida London til hi sida. At britane nå og har problem med opptøyer aukar neppe farten. Posten i Noreg treng og ofte uhorvelg mange dagar på å få ein pakke fram frå Oslo til "ein stad i Noreg", serleg om den staden ligg i vest eller nord. Dessutan vert ei vanleg pakke ikkje sendt med fly, men med bil via Belgia eller Frankrike (evt med båt via Danmark, ei rute som ellers berre går ein gong i veka), så berre sjølve transporttida er lett dagevis. Er dette sendt som vanleg pakkepost kan du godt venta både ei og to veker til. Kanskje tre og om du er mindre heldig. Er vara derimot sendt som brev, er det på tide å etterlysa om ei veke. Om brevet då er sendt rek, slik at det KAN etterlysast. 1 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Veldig kjekt og vite da jeg har betalt på forhånd, så da behøver jeg ikke og bekymre meg om å ha blitt svindla før om noen uker hehe Er en klokke og noen tshorter så klokka blir vell ihvertfall sendt med brev tenker jeg? Endret 15. august 2011 av aR_ Lenke til kommentar
SnappleApple Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Har kjøpt fra Storbritannia noen ganger før. Tok bare rundt en uke sist gang. Og det var gratis frakt Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Har kjøpt fra Storbritannia noen ganger før. Tok bare rundt en uke sist gang. Du kan godt oppleva at sendingar kjem fram på ei veke, om det er sendt som brev og både Royal Mail og Posten Noreg leveringshumør er på topp. Likeeins om det er nytta anna sendingsmåte enn standard pakkepost og leveringshumøret var topp. Derimot skal du aldri rekna med å ha sendingar frå Storbritannia i Noreg på ei veke. Tak detheller som positiv overrasking når det skjer. 1 Lenke til kommentar
Suic Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Da var jeg vel heldig da? Fikk alt i dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå