Skyax Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei! Har en del informasjon om en spesiell sak jeg gjerne vil selge til en evt. avis. Har ikke lyst å bare informere en avis om saken, men skrive saken selv og muligens selge artikkelen videre. Hvordan kan dette ordnes? Hvor/hvem selger jeg denne til? Takker for svar! Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kunne kanskje skrevet hva artikkelen handler om? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ta kontakt med media og høre med de? (uten å utgi info om selve saken) Da får du høre fra flere og det er vel sikkert ulik pris og litt forskjell i prosedyre Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Kunne kanskje skrevet hva artikkelen handler om? Men spørsmålet mitt er jo til hjem. (Hvilken nyhetsavis) Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Er det lokalt så er der lokalt. Selg til de som har interesse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå