Stigus Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei! Har nå ett Asus GTX 570, som jeg forøvrig er veldig fornøyd med Men tenker etterhvert å oppgradere dette til et SLI oppsett, men siden kortet tar 3 slots lurer jeg på om dette vil fungere greit med tanke på temperatur og plass? Har et Asus P8Z68 V-pro hovedkort, og fractal Design Define R3 GTX 570 kortet jeg allerede har kjører veldig fint, og selv etter litt overclocking holder det seg på maks 50-60 grader under spilling (crysis 2 DX 11, High res textures, the witcher 2) Så kjøleren fungerer utrolig bra, men vil dette bli et problem når det er trangt med plass? Noen som har prøvd dette? Eller vil dere anbefale å kjøpe f.eks MSI Gtx 570 kortet, for å kjøre sammen med det jeg allerede har? :!: Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kjøleren er veldig god når den har litt rom å trekke inn luft på, men om du kveler kjøleren vil du få langt dårligere temperaturer, kjøp da heller en Twin Frozr-modell fra MSI til å kjøre i toppen. Lenke til kommentar
Stigus Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Ok, tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå