Letta Gauseth Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Freia reklame. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Nydelig bilde!!, Flott komp. Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Denne burde Freia sikre seg. Gjennomført flott bilde Lenke til kommentar
Randi Høvik Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Heia Letta ! Nasjonalromantisk så det holder. Freia here we come!!!! Kan ikke dy meg: vet du hva slags tre du har fått med ? Det har noen fantastisk spennende frø som henger. Farstad er et fantastisk sted. Du er heldig som har det så nært. Håper du har det bra ;) Lenke til kommentar
Letta Gauseth Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Heia Letta ! Nasjonalromantisk så det holder. Freia here we come!!!! Kan ikke dy meg: vet du hva slags tre du har fått med ? Det har noen fantastisk spennende frø som henger. Farstad er et fantastisk sted. Du er heldig som har det så nært. Håper du har det bra ;) Hei Randi. Treet er et kjempestort Gullregntre som har stått der i mange år, men som for noen få mnd.siden ble fjernet fordi et hus ble bygd der desverre. Er såååå glad jeg rakk å få tatt bilder mens det enda var der. Lenke til kommentar
Randi Høvik Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Takk for navnet, Letta. Hadde ikke gjettet på gullregn. Det er synd med treet for det var kjempeflott og veldig fotogent. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Flott og midt i blinken for Freie reklame Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ett meget malerisk og vakkert motiv du har foreviget her. Veldig teknisk fint utført. Ville kanskje vurdert å kutte litt oppe, men det er bare pirk Lenke til kommentar
Torbjørn Jentoftsen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei Letta, nydelig lys og stemning i bildet. Kuenes avslappethet gir bildet en flott ro. Vakkert...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg