AMD-guru #1 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 som topic sier skal det kjøpes et nytt kamera til mellom et og to tusen kroner. hva er det beste kjøpet??? Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Olympus Camedia C-150 Det er flott, kompakt, enkelt å betjene, har OK biletekvalitet og kostar berre kr 1296 på www.itbutikken.dk. Du finn anmeldelse/omtale av C-150 på : www.imaging-resourse.com www.dpreview.com Biletekvaliteten til C-150 vert slik som dette. Med kameraet fylgjer eit 16mb XD kort. Dersom du vil ha meir lagringsplass finn du andre XD kort her. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Dersom du vil ha betre biletekvalitet, anbefaler eg Sony Cybershot DSC-P32. Det har ei oppløysing på 3.2 megapiksler, men kostar til gjengjeld kr 2287 på www.itbutikken.dk (Framleis billig, men over "budsjettet" ditt). Sony sine Cybershot kameraer er av god kvalitet, billige og enkle i drift. Eig sjølv eit 3.2MP Sony Cybershot DSC-P71, som eg er svært nøgd med. Dette biletet, har eg teke med mitt kamera, og gjev ein viss peikepinn på biletekvaliteten til P-32. Akamera har skreve litt om dette, og dei andre Cybershot kameraene, her. Minnebrikker til dette kameraet (memorystick og memorystick pro) finn ein her. -------------------------------------------------------------------------------------------------- Sjekk Prisguiden for andre billige kamera. Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 som topic sier skal det kjøpes et nytt kamera til mellom et og to tusen kroner. hva er det beste kjøpet??? Se akamera.nos anbefalinger i prisgruppen 0-3000. Det går du ikke helt forkert af. http://www.akam.no/art.php?artikkelid=1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå