Kurt P Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Heisann. Etter at full tilt poker ble lagt ned så tenkte jeg å prøve pokerstars. Men får nå beskjed om at norge ikke godtar overføringer lenger. Hva gjør man da? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Neteller. Opprett konto og sett via. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 (endret) okey, men cash out. Det sendes direkte til bankkonto? jeg får forresten bare 4 valg når jeg skal sette inn penger der, og ingen av dem er VISA.. ? Endret 16. august 2011 av Kurt P Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ser det er kommet noe tull der. Du må få godkjent kontoen din, de overfører et lite beløp og du bekrefter ved å skrive hva beløpet er på (type $0,31) osv. Det fungerte fint å ta ut penger der sist. Fungerer også glimrende som konto for pokerpenger, ettersom man gjerne setter inn 1.000 et sted, spiller seg opp/ut bonusen, tar ut og setter inn et nytt sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå