Mikaeru Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) slettet Endret 5. oktober 2011 av Mikaeru Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hvilke butikker pleier du å handle i? Lenke til kommentar
Mikaeru Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har ingen butikker jeg vanligvis pleier å handle i, og de klærne jeg nå har lagt ut bilde av har vært i forskjellige butikker. Jeg husker ikke navnet på de, utenom at den brune cardigan'en ble kjøpt på Jack&Jones. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ta deg en tur til H&M, Zara og Volt og kjøp basics, skjorter er kult og "alltid" "in", bare du ikke har for glorete mønster eller store logoer, det gjelder forøvrig på alle klær. Av bukse og sko så bør du se litt på hva andre bruker for helhetsinntrykket folk får av deg dannes nok av joggebuksa... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Cardigans er bra! Skaff deg noen fine bukser, (f.eks et par chinos og jeans), skjorter som sitter bra uten store logoer og forstyrrende mønstre, enkle t-skjorter og pique skjorter til sommerbruk så har du har du et godt utgangspunkt. Sko er også viktig, sjekk gjerne skotråden for inspirasjon Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Logoer er fy, ikke kjøp klær med stempel og diverse glorete mønstre, som en bruker over her skiver. Se an kvaliteten og passformen, og kjøp ensfargede jeans, type raw denim. Jeg kjøper mine jeans på Weekday. Cheap Monday og MTWTFSS har en del fine jeans, pluss billige. Min erfaring er også at jeans med diverse "vask" på, og hull og slitte deler er lite pent. En annen ting som er viktig er at buksen ikke subber i bakken slik at du stadig tråkker på den, noe som er lite pent. HOld deg unna Lacoste-sko og lignende. Og legg joggebuksen på hylla. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 OT: Får du kjøpt Cheap Monday på Weekday? Hvor ligger Weekday i Oslo? Behov for et par nye jeans før semesterstart nemlig! Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 OT: Får du kjøpt Cheap Monday på Weekday? Hvor ligger Weekday i Oslo? Behov for et par nye jeans før semesterstart nemlig! Weekday ligger i nærheten av Karl JOhans gate en plass, er bare til å søke på nett. Lenke til kommentar
Lebb Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Logoer er fy, ikke kjøp klær med stempel og diverse glorete mønstre, som en bruker over her skiver. Se an kvaliteten og passformen, og kjøp ensfargede jeans, type raw denim. Jeg kjøper mine jeans på Weekday. Cheap Monday og MTWTFSS har en del fine jeans, pluss billige. Min erfaring er også at jeans med diverse "vask" på, og hull og slitte deler er lite pent. En annen ting som er viktig er at buksen ikke subber i bakken slik at du stadig tråkker på den, noe som er lite pent. HOld deg unna Lacoste-sko og lignende. Og legg joggebuksen på hylla. Regner med du tenker på de keegeste skoene gjennom tidende (de med borrelås som ser ut som sykkelsko)? og ikke dømmer alle skoene til lacoste på grunn av de. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Lacoste er vel ikke kjent for å ha veldig god kvalitet på noen av skoene sine? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Sjekk ut Milanjos tråd. Verdt en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå