Gå til innhold

Leveringstid Dell 500m??

Anbefalte innlegg

Bestilte Dell 500m 16 juli, og har ennå ikke sett snurten av den.. Synes 3 uker leveringstid er litt drøyt:

Vi bekrefter hermed at din ordre er behandlet og har blitt sent til produksjon.

Ditt ordrenummer hos Dell er *******og ditt kundenummer er **********

Leveringstiden er estimert til ca.7-10 virkedager.

Hvor lenge brukte de på deres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

Har selv en Dell 500m på bestilling.

Bestillte Mandag 28.07

Tok ett par timer før jeg fikk bekreftelse om at bestilling var mottatt og slikt, og at dem bare ventet på bekreftelse på at det var penger på VISA kortet. Par timer senere kom denne.

Dagen etter fikk jeg mail om at pc'en ble sendt til produksjon (Tir 29.07)

Så tok det 2 dager før jeg fikk bekreftelse på Torsdag 31.07 om at pc'en var sendt fra deres produksjonsanlegg. Etter dette har jeg fulgt hvor pakken er i systemet via Dell sine sider. Det er visst ett firma som heter Schenker som frakter pc'en min. Sjekket i dag og da var den nettopp sendt fra København. Så kommer vel hit (Sandefjord) om ikke lenge :)

Du kan sjekke din ordre her

http://support.euro.dell.com/no/no/olos/

Lenke til kommentar

jeg vet, har sjekka, den er i norge nå.. men jeg blir litt forbanna, tror jeg skal ringe dell, pc'n min ble sendt fra dell 28/7, da har de altså brukt 12 dager på å konfigurere pc'n min, trodde de var litt raske jeg.. såvidt jeg ser koster det 700 kr i frakt å kjøpe pc'n, har jeg grunn til å kreve avslag/kompensasjon? har ventet urimelig lenge i forhold til hva andre har gjort, poenget med å bestille i midten av juli var å få pc'n i god tid før studiestart, det gjør jeg tydeligvis ikke nå.. :x

Lenke til kommentar

Ja det var noe tregt i din ordre, jeg bestilte min 14 Juli og hadde den her hjemme 24 Juli.

Schenker er utenlands leverandør for LinjeGods. Så når den kommer til Norge er det LinjeGods som kommer og leverer den på din dør, hvis du ikke henter den hos de selv da ;)

Lenke til kommentar

[...]

Sjekket i dag og da var den nettopp sendt fra København. Så kommer vel hit (Sandefjord) om ikke lenge :)

Du kan sjekke din ordre her http://support.euro.dell.com/no/no/olos/

Min vart sendt 1/8, men er ikkje i stand til å spore den opp i systemet. Under 'history' og 'location' er det tomt, er det her det står Køben hos deg?

Elles er min ETA 7/8, så det er rart du må vente så lenge dj-jones. Men om du valde eindel 'sære' komponentar når du konfigga har du vel svaret der, tenkjer eg.

Lenke til kommentar

Hei igjen

Fikk nå nettopp en telefon fra en hyggelig dame hos Linjegods som sa som så at de hadde en pakke til meg fra Schenker Dell som de ville levere. :woot:

Det tok altså 8 dager fra bestilling til maskinen er levert på døra. :D

Og dette er inkludert helga.

Sekser på terningen til Dell/Schenker/Linjegods!

Lenke til kommentar

tydeligvis jeg som bare var litt uheldig da.. :( ringte til linjegods i stad jeg og, en slapp fyr i tlf sa de hadde fått inn pakka i går, men de kunne visst ikke levere den på døra før i morgen kl 16.00. De sliter :grumpy: om jeg skulle gitt terningkast til dell/schenker/linjegods skulle de fått en treer

Lenke til kommentar

Bestilte min Dell 500m 27juli. fikk ordrebekreftelse dagen etter.Der sto det estimert levering 06.08.2003(i morra), men i følge pakkesporing via dell(status 2) er den ikke satt i produksjon enda.(venter på deler til din konfigurasjon) tenkte å ha den i god tid før studiestart jeg og, men det ser dårlig ut. Tror jeg må klage i morra hviss ingen ting skjer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...