learntofly Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Dette kan bli en spennede utvikling i tiden som kommer: Google to acquire Motorola Mobility Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kan bli bra det der Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det er ett steg i videre retning i patentkappløpet. Ikke så mye mer enn det tenker jeg. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg liker Google og Motorola. Må bli bra dette Lenke til kommentar
mtw Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Bare lurer på hva HTC o.l. sier til dette..ser at det er nevnt fra Google at de skal fortsette andre leverandører som har støttet Android, men det er jo mulig at Motorola favoriseres? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Android er open source og de jobber daglig opp mot HTC og de andre partnere, så akkurat det tror jeg ikke de er bekymret over. Som sagt tidligere, så tror jeg det her er kun ett trekk i patentkrigen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Nå blir det flere rene androidtelefoner, noe som jeg ser på som meget positivt. Oftere oppdateringer og mindre dritt på telefonene Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Håper at dette er med på å skape balanse i "patent-krigen" slik at det blir en mer fornuftig og konstruktiv tone. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Bare lurer på hva HTC o.l. sier til dette..ser at det er nevnt fra Google at de skal fortsette andre leverandører som har støttet Android, men det er jo mulig at Motorola favoriseres? Engadget siterer ledere i HTC, Sony-Ericsson og LG, som alle sier ca. det samme: We welcome Google's commitment to defending Android and its partners. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Betyr dette at det blir enda verre for Nokia? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Betyr dette at det blir enda verre for Nokia? Hvem er Nokia? Å ja, det stemmer det, de drev og solgte mobiltelefoner før i tiden. Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Men husk på dette; Det var nesten den eneste utveien til Google Android. Herlig å se at de satser så mye og bryr seg om androidprodusentene. Klapp klapp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Betyr dette at det blir enda verre for Nokia? Hvem er Nokia? Å ja, det stemmer det, de drev og solgte mobiltelefoner før i tiden. Pass deg nå. Hvis du vil ha rosa klapptelefon er det snart bare ett sted å gå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå