Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Å endre den og squad-skjermen til default var vel omtrent det første jeg gjorde da jeg fyrte opp FM12.

 

Jeg skjønner forøvrig ikke hvordan norsk språk gjør uttrykkene lettere å forstå for en uten sportsbakgrunn.

 

Noe å henge seg opp i det og..

Endret av Emils1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller på engelsk med norsk valuta. Orker ikke de dårlige oversettelsene, og til tider også direkte feil oversettelse.

 

Er det noen som vet om det er mulig å hjelpe nye spillere å lære seg språket raskere? Har en greker i midtforsvaret nå som spiller veldig bra, men får beskjed av Ass.Manageren at han har problemer med kommunikasjonen med de andre spillerne. Finner ingen måte å fikse dette på, så lurte på om det gikk ann eller om det bare fikser seg selv med tiden?

Lenke til kommentar

Tja, hvorfor ikke?

 

post-61155-0-58472300-1323276067_thumb.png

 

Noen som vet hvor mange lag som kvaller til CL og EL i Eredivisie? Står bare 5.-8. er kvalifisert til kvalifisering for Europacupspill under regler.

Alt for sent, men hadde et screen her for noen side siden som viste det. Poster på nytt, så alle husker det til senere.

 

post-61155-0-97637700-1323276454_thumb.png

Endret av Hårek
Lenke til kommentar

Vel, første sesongen er over, vant FA-cupen, tapte ligacupfinalen og ble nr 4 i ligaen. Et cuptrofe og CL-spill neste sesong var målet mitt, så jeg sier meg fornøyd med det. Skal ta seg litt opp sesong 2.

 

edit: Ahahaha, kickstarter sesong 2 med å gruse ManUtd 4-1 i Charity Shield. Bra start! :D

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Skal vi se. Etter 2-3-tap mot Barca hjemme ble jeg nummer to i gruppen.

 

Jeg kan med andre lag møte lag som:

 

Bayern

Roma

Shitty

United

Lyon

Chelsea

Real Madrid

 

Av disse lagene kan jeg med 100% sikkerhet si at jeg ikke får Roma eller Lyon. Mest sannsynlig blir det Real Madrid eller Shitty.

 

 

EDIT: Jeg tok 100% feil. Det ble Roma. :D

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...