Atald Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Imponerende førstesesong i TL! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jepp, målet var å ikke rykke ned så. Er ofte sånn på FM, tidligere versjoner også. Overgangen går ofte veldig greit. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Blir en heftig sisterunde Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Veldig mye creds for at du er Twente! Endret 6. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Heftigste siste runden noen sinne, selv om det ikke ble gull, både jeg og Ajax vant 5-0 mens AZ spillte 1-1. Ajax vant ligaen på målforskjell med 1 mål foran meg, med AZ et poeng bak Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Litt bittert når du ikke vinner da, men grattis med sølv! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Tok over etter omtrent 20 kamper, var nede på 8. plass da, målet var CL plass, så fornøyd med det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Hehe. Hvordan har det gått de andre sesongene? Twente er jo et topplag. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 11/12 8. plass 12/13 2. plass 13/14 3. plass Irriterer meg litt at styret ikke bryr seg om turneringsprestasjonene eter jeg tok over egentlig, burde vært rimelig fornøyd med 2. plass og cup gull, men står bare fast midt på "OK" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Blir som regel sånn. Forresten litt skuffende at du bare greide 8. plass i 11/12. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg har akkuratt tatt over da Starta uten jobb med erfaring som profesjonell, tok over Brann som lå ann til nedrykk midt i første sesongen. Spillt 3 og en halv sesong med de før jeg gikk til Twente nå. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Dårligere budsjett i L2 enn Conference..jeje. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Herlig å ha denne fyren på cornere! 2 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Rekkefølgen på ferdighetene er helt feil. >:| 2 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Veldig opp og ned sesong med St. Albans i Championship, startet sesongen med å få rekord i å ikke vinne på så så mange kamper, og nå ligger jeg på 5plass med 1 ny spiller siden jeg rykket opp og 3 har forlatt meg... Noe er galt her... Håper nesten på å tape litt så det blir mer realistisk xD Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Alt for enig. -.- Nå må dere ikke jamre dere slik For oss som kjører med norsk språk er det helt logisk og fint. Alfabetet, må vite. Jeg har tidligere spilt en del med engelsk språk, men siden jeg ikke har noen videre fotball-bakgrunn (mer en nerd enn sportsperson) så ble jeg nødt til å ta over på norsk språk for å fatte hva ferdighetene betydde. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 En ting er at det ikke er engelsk, men folk som ikke har Attributes-skjermen som default burde skytes ved daggry. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) Å endre den og squad-skjermen til default var vel omtrent det første jeg gjorde da jeg fyrte opp FM12. Jeg skjønner forøvrig ikke hvordan norsk språk gjør uttrykkene lettere å forstå for en uten sportsbakgrunn. Endret 7. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. desember 2011 Del Skrevet 7. desember 2011 Kjøpte nettopp en 19 år gammel keeper med 18 i reflekser og 19 i jumping. Ikke verst å være så god på å redde skudd når han er 207 cm høy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå