DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Helt uaktuelt å bruke norsk språk i FM, pleier å bruke pund også, men med tanke på at jeg spiller i Norge for øyeblikket ble det litt unaturlig. Samme her. Er så mye tull med norsk. Forresten. Bra finances der. Er litt annerledes å se min gitt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Det er bare å ta et screenshot, Dark! I førstelaget er det kun to spillere jeg har betalt for, og den ene kostet 20 tusen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har planer om det, men jeg har (dessverre) ikke FM på jobb. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Og er er det. Liten forskjell her. EDIT: Må lære meg å faktisk legge til bildene før jeg poster første gang. Endret 5. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Liten forskjell der, ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Jasså ja. Jeg har lånt ut en spiller, ass.manager får spørsmål om det på pressekonferanse og sier til meg at jeg må huske at jeg lovet å låne han ut, ellers må han ta saken i egne hender. Wait... what?! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Har vi sett det før? Sa på forhånd til Leo på msn hvilke tre grupper jeg kunne få. Sto mellom Barca/Pool, Shitty/Inter eller Chlesea/PSG, med største sannsynlighet for den første. Overraskende at jeg havnet der du... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Takke meg til FA Trophy.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 (endret) Grei kamp av han Indahl. EDIT: HUSK Å LEGGE MED BILDET DIN FJOTT!! Endret 5. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Noen som vet hvor mange lag som kvaller til CL og EL i Eredivisie? Står bare 5.-8. er kvalifisert til kvalifisering for Europacupspill under regler. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er bare å sjekke det? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Står ikke noe om CL sa jeg jo Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Søk opp Europe. Der skal du finne hvor mange plasser hvert land har. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Spiller tidenes kjedeligste fotball med Barnet akkurat for øyeblikket. Er tippet til 24. plass i nPower League 2, men ligger og slikker på 9. plassen nå. Alt takket være 11 mann i forsvar og kontringer av bibelske proposjoner. Som å se Vålerenga - Rosenborg bare over en hel sesong Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Møter Liverpool og ni spillere leverer meget intetsigende prestasjoner og havner på rundt 7 i rating, hele gjengen. De to gjenværende er Hernandez og Juan Mata, og de leverer mellom seg ni målpoeng. Fire assists og en scoring på Mata, fire scoringer på Chicharito. Kampen ender 3-5, etter direkte råttent forsvarsspill (Evra, Jones, Evans og Rafael skadet). Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ah, alltid digg å starte sesongen med 4-0 over Brann! Spørs om ikke 2018 er året seriegullet havner i Nord-Trøndelag gitt! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Flaut at jeg leste "17-sesongen" som "17. sesongen". Gidder du å ta bilde av historien i ligaen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Ah, alltid digg å starte sesongen med 4-0 over Brann! Spørs om ikke 2018 er året seriegullet havner i Nord-Trøndelag gitt! Særlig! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2011 Ah, alltid digg med 4-0 over Brann! 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 (endret) Atald: Denne du tenker på? DJ: Ja, for tenk! Endret 6. desember 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå