Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde holdt meg til et enkelt ultimatum:

"Vil dere at RBK skal vinne Champions League samt være ubestridt ligamester hvert år, eller vil dere at RBK skal bestå av bare nordmenn?"

Såklart. Å komme videre i CL-gruppa er nå utført, endelig. Nå er det bare å lure seg videre, selv om det er umulig når spillet VIL at jeg skal ryke ut (les: alltid den verste gruppa/motstanderen).

Lenke til kommentar

Dersom det ikke lar seg gjøre å gå videre med det nåværende laget, bør du etterstrebe å mønstre ti trøndere og en særping etterhvert.

Når du havner i gruppe med Real Madrid, Milan, United og Chelsea hvert år, er det ikke alltid så jævla lett, men det funket i fjor. Kunne trengt et par plasser opp på klubbrankingen (er nr 24 nå), slik at jeg hadde blitt 2. seedet. Da hadde ting vært gulle godt.

Lenke til kommentar

Ble forøvrig inspirert av Dark og viser frem laget som skal kjempe med nebb og klør for å holde seg oppe i Tippeligaen.

GK:

DR:

DCR:

DCL:

DL:

MCR:

MCL:

AMR:

AMC:

AML:

STC:

Har egentlig en fransk keeper med høyere nivå enn Hjulstad også, men har to non-home grown på benken som måtte prioriteres. Fordelen her er at Ruiz og en av de på benken blir home-grown om henholdsvis to og tre år.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Dersom det ikke lar seg gjøre å gå videre med det nåværende laget, bør du etterstrebe å mønstre ti trøndere og en særping etterhvert.

Når du havner i gruppe med Real Madrid, Milan, United og Chelsea hvert år, er det ikke alltid så jævla lett, men det funket i fjor. Kunne trengt et par plasser opp på klubbrankingen (er nr 24 nå), slik at jeg hadde blitt 2. seedet. Da hadde ting vært gulle godt.

Spillet vil virkelig ikke at du skal vinne CL siden du havner i en fem-lags-gruppe der 4 av lagene er fra øverste seedingsnivå :whistle:

Lenke til kommentar

Ble forøvrig inspirert av Dark og viser frem laget som skal kjempe med nebb og klør for å holde seg oppe i Tippeligaen.

Spoiler ples.

Spillet vil virkelig ikke at du skal vinne CL siden du havner i en fem-lags-gruppe der 4 av lagene er fra øverste seedingsnivå :whistle:

Ja, utrolig irriterende. :whistle:

Lenke til kommentar

Hvilken sesong er du i, Ewing? Rykket endelig opp til Tippeligaen med Tønsberg i sesong 3, men den sesongen må vente til eksamensperioden er ferdig.

Er nettopp ferdig med 17-sesongen. Brukte tre sesonger i 2.div og to sesonger i adeccoen.

Såpass. Simulerte forøvrig en sesong for å se hvordan laget greide seg uten min ledelse. Det ble nedrykk på målforskjell og budene raser inn på Ruiz. Rimelig mange ganger over de 1,2 millioner kronene fordelt over 48 måneder jeg betaler for han også.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Forresten JR, hvor lang tid gikk det før klubben ble profesjonell? Opprykket til TL så ikke ut til å holde for min del, på tross av solide finanser.

b8yw7.png

Ble ikke profesjonell før jeg rykka opp til TL, tror jeg. Førstesesongen der.

Kjører Norsk språk og NKR nå når jeg spiller i Norge, ellers er det mest naturlig for meg å kjøre engelsk og pund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...