Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er liverpool fortiden, siden vart litt lei Brann saven. Prøver å låne spillere eg eventuellt vil kjøpe seienere siden det ikkje blir gjitt tilgjengelig så mye penger på overgangsbudsjettet. Men det er enkle spillere man ikkje får muligheten til å låne, berre prøvespill eller kjøpe. Noen som veit kviffor det er slik?

Også et annet spørsmål eg har stilt før, men ikkje fått noe respons på, så får prøve ein gang til. Kjøpte Austin til Liverpool, men har ikkje fått arbeidstillatelse og det vises ikkje kortid han får de. Kva kan eg gjøre med dette?

Lenke til kommentar

Du bør låne han ut til en klubb i et land som gir han statsborgerskap etter 2/3 år. Om jeg ikke husker feil er Belgia et slikt land. Spania er vel også et flott land om spilleren er sør-amerikansk.

Når slikt har skjedd med meg har det stått at han ikke fikk arbeidstillatelse, og at jeg kunne låne han ut i mellomtiden da jeg fullførte overgangen.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Ikke den beste starten i Championship, men akk hadde kanskje ikke forventet noe mer ^^ Solgte 3 stjernespillere (2 ble automatisk akseptert og den andre ville ha 3 ganger mer i lønn enn jeg kunne gi så solgte han i god tid (og fansen klikket banans for det salget :S)) hentet noen talenter som ikke har hatt den beste starten heller. 5 kamper spilt og nå endelig første seier mot bristol city. (knepen 0-1 mot coventry, heldig 1-1 mot barnsley, grei 1-1 mot ipswich og veldig uheldig 1-2 mot middlesbrough)

Håper å holde meg oppe i år og bygge laget mitt videre =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...