fnats Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Slik ser det ut hos meg hvert fall. Tenkte hovedsaklig på de tabsa på toppen, som var veldig oversiktlig hos deg, DJ. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Høyreklikk på baren Dark har fylt opp. Der kan du velge å legge til shortcuts. Endret 4. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) ^ What he said ^ Har vært sånn de tre siste FM-ene i alle fall. Endret 4. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
fnats Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ah, supert, fant det ut nå. Takker! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Er liverpool fortiden, siden vart litt lei Brann saven. Prøver å låne spillere eg eventuellt vil kjøpe seienere siden det ikkje blir gjitt tilgjengelig så mye penger på overgangsbudsjettet. Men det er enkle spillere man ikkje får muligheten til å låne, berre prøvespill eller kjøpe. Noen som veit kviffor det er slik? Også et annet spørsmål eg har stilt før, men ikkje fått noe respons på, så får prøve ein gang til. Kjøpte Austin til Liverpool, men har ikkje fått arbeidstillatelse og det vises ikkje kortid han får de. Kva kan eg gjøre med dette? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Du bør låne han ut til en klubb i et land som gir han statsborgerskap etter 2/3 år. Om jeg ikke husker feil er Belgia et slikt land. Spania er vel også et flott land om spilleren er sør-amerikansk. Når slikt har skjedd med meg har det stått at han ikke fikk arbeidstillatelse, og at jeg kunne låne han ut i mellomtiden da jeg fullførte overgangen. Endret 4. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Her ber jeg styret om en feeder-klubb og de kommer med tre elendige klubber. Uka etter inngår styret avtale med Liverpool, som fører til at jeg blir feeder-klubb. Tipper de stikker av med flere av spillerne mine nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Får veldig ofte runtime error. Har ikke spilt lengre enn 5 sesonger men har nettopp slått på en masse nye ligaer. Noen andre som har samme problem eller evt aner hvordan en kan fikse det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) ENDELIG får jeg dobbel hattrick-achievementen og for en motstander å gjøre det mot! Endret 4. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Eg har "mistet" to achievementen eg hadde greid, var såklart ikkje pålogget streamen når eg oppnådde dem. Irriterendes Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Har opplevd det der før, irriterende. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jeg fikk "Money well spent" eller noe. Men jeg har ikke brukt en krone Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Veldig norskt det laget ditt DJ. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Veldig norskt det laget ditt DJ. Veit. Mange på benken da. Uansett. Laget er nesten aldri skadefritt, så flere enn bare to spiller. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ser for meg kommentarfeltet i adressa dersom det laget hadde vært reellt, DJ. Teh horror. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Høhø. Laget vinner i alle fall. Endret 4. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Ser for meg kommentarfeltet i adressa dersom det laget hadde vært reellt, DJ. Teh horror. Kommentarfeltet på adressa (og Trønderbladet) høytleses på jobb når vi kjeder oss. Mye stor (ufrivillig) humor der. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ikke den beste starten i Championship, men akk hadde kanskje ikke forventet noe mer ^^ Solgte 3 stjernespillere (2 ble automatisk akseptert og den andre ville ha 3 ganger mer i lønn enn jeg kunne gi så solgte han i god tid (og fansen klikket banans for det salget :S)) hentet noen talenter som ikke har hatt den beste starten heller. 5 kamper spilt og nå endelig første seier mot bristol city. (knepen 0-1 mot coventry, heldig 1-1 mot barnsley, grei 1-1 mot ipswich og veldig uheldig 1-2 mot middlesbrough) Håper å holde meg oppe i år og bygge laget mitt videre =D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Ser for meg kommentarfeltet i adressa dersom det laget hadde vært reellt, DJ. Teh horror. Kommentarfeltet på adressa (og Trønderbladet) høytleses på jobb når vi kjeder oss. Mye stor (ufrivillig) humor der. Jeg skulle glatt stått foran pressen og forklart meg! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg hadde holdt meg til et enkelt ultimatum: "Vil dere at RBK skal vinne Champions League samt være ubestridt ligamester hvert år, eller vil dere at RBK skal bestå av bare nordmenn?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå