Brann89 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Kjøpte Austin til Liverpool, men får ikkje brukt han siden har trenger arbeidstillatelse. Kordan fikser eg dette? Står ikje noko om at han får det. Lenke til kommentar
Skeptisk23 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Flere enn meg som ikke får startet FM i dag? Får opp melding om at FM ikke er fullstendig installert og får en pop-up der det står at jeg vist nok ikke har kjøpt FM. Hvis det er tilfelle, så håper jeg virkelig jeg får tilbake de 49 euroene jeg brukte på spillet ved release. Noen ideer? Prøvde å slette spillet, for å installere på nytt. Men siden Steam er tidenes mest idiotiske program, må jeg faktisk laste ned spillet på nytt. Hvor er logikken? Herregud jeg hater Steam akkurat nå. Endret 3. desember 2011 av Skeptisk23 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Forrige gang det skjedde med meg restarta jeg pcen, så funka det. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Flere enn meg som ikke får startet FM i dag? Får opp melding om at FM ikke er fullstendig installert og får en pop-up der det står at jeg vist nok ikke har kjøpt FM. Hvis det er tilfelle, så håper jeg virkelig jeg får tilbake de 49 euroene jeg brukte på spillet ved release. Noen ideer? Prøvde å slette spillet, for å installere på nytt. Men siden Steam er tidenes mest idiotiske program, må jeg faktisk laste ned spillet på nytt. Hvor er logikken? Herregud jeg hater Steam akkurat nå. Aldri hatt prob med steam så skjønner ikke hvor du får det fra xD Lenke til kommentar
Skeptisk23 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Funka heldigvis når det var lastet ned på nytt. Så slapp sende hatmail til noen. Men det var like før! Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Noen som vet hvorfor en spiller jeg nettopp signerte på free-transfer er "utilgjengelig for spill av personlige årsaker fram til 30.6.2013" er i August 2011 nå :S Endret 3. desember 2011 av Petrus89 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Antageligvis utestengt pga. doping eller lignende. Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Aha, det viste jeg ikke var mulig. Men det står også at han er med i Danmark U19 troppen. Hvis det er tilfelle at det f.eks er doping, hvordan vet man det? Uansett, takk for raskt svar Endret 3. desember 2011 av Petrus89 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Hm, tenkte jeg skulle leke meg litt med Champions League/EURO Cup. Hva tror dere? Mulig å få til? :!: Endret 4. desember 2011 av PSV Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Noen som vet hvorfor en spiller jeg nettopp signerte på free-transfer er "utilgjengelig for spill av personlige årsaker fram til 30.6.2013" er i August 2011 nå :S Mulig at han spiller collegefotball i USA eller noe, slik Kristoffer Govasmark gjorde hos meg. Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Noen som vet hvorfor en spiller jeg nettopp signerte på free-transfer er "utilgjengelig for spill av personlige årsaker fram til 30.6.2013" er i August 2011 nå :S Mulig at han spiller collegefotball i USA eller noe, slik Kristoffer Govasmark gjorde hos meg. Men ville ikke det vært litt rart når han spiller for Danmark sitt U19 lag? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Men ville ikke det vært litt rart når han spiller for Danmark sitt U19 lag? Jo, det høres spesielt ut. Men Fm2012 gjør litt spesielle ting. Som sagt, eneste grunnen jeg vet det om Govasmark er at jeg fant en artikkel om han. Spillet forteller bare at han er utilgjengelig. De burde da satt han på noe slik at han kunne spille. Men samtidig, jeg fikk jobben som manager for USA u23, tok dem til finalen, tapte 3-1 mot Mexico. Et par dager senere får jeg vite at det blir managerbytte for USA u23, og at jeg har sagt opp jobben min. Jeg vurderte å si opp jobben, det skal jeg innrømme, men på grunn av innsatsen fikk USa u23 lov å delta i OL, og det hadde jeg lyst å prøve. Like fullt påstår spillet at jeg sa opp. Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) Ok, skal se om jeg finner noe info om spilleren på nett. Litt synd også, siden det er en god spiller som sikkert kunne hjulpet meg i opprykkstriden i 1.divisjon :!: Endret 4. desember 2011 av Petrus89 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) For moro skyld poster jeg min starting XI og reserver av mitt RBK-lag anno juni 2017. Keeper Forsvar DR DCR DCL DL Midtbane DM MR ML AMC Angrep ST ST Reserver I tillegg til de som vises: Anders Lindegaard (selges) Herman Stengel Daniel Berntsen Christoffer Aasback Keeper og Forsvar Midtbane Angrep Endret 4. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
fnats Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 DJ_Dark: Liker skinnet ditt. Kan du slenge ut en eventuell link? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Det er standard svart FM-skin som er innebygget i spillet. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Seriøst? Mitt er helt annerledes. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jaha? Jeg har ikke lagt til noe i alle fall. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 En må jo aktivt bytte skin til det mørke da. Men det følger med. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Jaja, bytte må man selvfølgelig, men utenom det har jeg ikke lagt til/endret noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå