Leo_Khenir Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Demo i morra, regner jeg med. Helt etter planen Tror jeg må ta bilde av at jeg runker på splash screen og sende til Dark. Edit: Apropos gone gold osv, Blogg med systemkrav. Endret 6. oktober 2011 av Leo_Khenir 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Demo i morra, regner jeg med. Helt etter planen Tror jeg må ta bilde av at jeg runker på splash screen og sende til Dark. Edit: Apropos gone gold osv, Blogg med systemkrav. Hahaha, sign me up! Edit: Regner forøvrig med at demoen blir tilgjengelig på steam? Endret 6. oktober 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Det vil jeg tro at den blir, ja. Faen, jeg gleder meg. Spesielt tonefall i conversations og teamtalk blir helt sabla konge. Er det for mye å forvente at det blir innført tone i pressekonferanser, tro? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Tja, de må jo spare noe til neste år også.. Men mener av en eller annen grunn at jeg har lest noe om det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Det finner vi hvertfall snart ut! FAen, jeg må skynde meg med langtidssaven fra 11 hvis jeg skal få den maratonachievementen (30 sesonger på en save). edit: Men akkurat nå er det jo mye artigere med FIFA12, spesielt siden transfervinduer er helt usaklig der (solgte Carroll til Villa for £49m)... Endret 6. oktober 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Det var det jeg tenkte, ja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Er faktisk ikke i nærheten av systemkravet på den lille dritten jeg har nå Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Det ryktes om at demoen skal bli lansert rett over midnatt. Noen som har hørt noe mer om dette? Hadde vært morsomt hvis den kom ut i dag, har tross alt høstferie. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Ikke sett/hørt noe om det enda. Blir å følge med Miles på twitter utover kvelden. Hadde vært perfekt! Langhelg og greier. Allright å jobbe turnus når den for en gangs skyld klaffer. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Forøvrig, hver gang noen maser på Miles om når demoen kommer, dør det en liten alv. Så vet dere det. Edit: Jeg har forøvrig jobbehelg, så der har dere den. Ser du Dark, jeg har problemer jeg og. FM12-demoen kommer, jeg har jobbehelg, jeg må spille FIFA12, det er landslagspause. NÅR skal jeg få spilt ferdig FM11-saven min? (Kan forresten være greit å avslutte på topp, mens Adrian Wells fortsatt spiller bra) Endret 6. oktober 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) milessi Miles JacobsonTo the tune of the Batman theme –demo demo demo demo DEMOOOO. Rolling out via the Steam network now. Will take an hour to propagate globally AWWWWWWWWWW YYEAAAAAAAAAAH! Massive thanks and props go to SI & SEGA’s QA & production teams & Steam for getting this turned round in record time, hence it’s early Endret 6. oktober 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 http://www.footballmanager.com/demo Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Noe sier meg at denne arbeidsdagen kommer til å gå saaakte! Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som har klart å laste ned demoen? Står at den ikke er tilgjengelig i Norge her. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som har klart å laste ned demoen? Står at den ikke er tilgjengelig i Norge her. Som Miles tweeta så vil det tydeligvis ta en times tid før det er klart på verdensbasis. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Noen som har klart å laste ned demoen? Står at den ikke er tilgjengelig i Norge her. Som Miles tweeta så vil det tydeligvis ta en times tid før det er klart på verdensbasis. Whoops. Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Én time ble plutselig mye lenger enn vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå