DJ_Dark Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) 24 min ut i kampen mot Sparta Praha er stillingen 2-5. LITT mye mål? EDIT: Jeje! Gruppevinner! Endret 2. desember 2011 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Grei shot/mål stats der. Den keeperen kan ikke ha fått bra score. Under 1? Har faktisk sett det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Han fikk 5,2 faktisk. Ellers får jeg som vanlig svi for at jeg gjør noe bra. Er noe av det jeg hater med spillet. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Mistet storspilleren min, fikk et par millioner for han da. Får prøve dansken, grei finishing, super composure og speed. Super for league 1 ^^ Endret 3. desember 2011 av Syncz Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Last heller bildet direkte opp på d.no eller bruk bildr.no. Mye bedre, Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Herre, imageshack suger, men bildr er ærlig talt ikke mye bedre. Halvparten som hoster ting der fucker opp og viser frem thumbsa uten link. imgur er fin. Rask og uten kødd. Endret 2. desember 2011 av Atald Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Aldri skjønt problemet med å bruke uploadern her, funker veldig bra... 3 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Funker den, men om man føler behovet for å bruke en ekstern bildeopplaster er det greit å bruke en som ikke suger eselballer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Derfor er bildr.no meget greit. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Nei, har ikke tall på hvor mange ganger folk fucker opp linkingen derfra/bildr derper og vi får små thumbs uten link. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Mye mulig. For min del bruker jeg opplaster på forumet her. Enklest og ingen feil. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) Får prøve en ny neste gang, har brykt imageshack i flere år nå har liksom ikke prøvd noe annet Der redigert, kunne jo egentlig prøve opplastingen her og, får prøve det neste gang, gidder ikke å redigerer igjen Endret 2. desember 2011 av Syncz Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Noen som tilfeldigvis vet om Lindegaard regnes som home grown i Norge? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Ikke uten grunn at han er norsk landslagskeeper : http://youtu.be/qanpv8RhEsM 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 FMFile.com er nydelig til opplasting. Utrolig grei å bruke og bildene dine forsvinner ikke som på bla. bildr. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Er det bare meg eller er det forferdelig mange sene mål i FM12. To kamper på rad nå har det kommet to mål under overtiden, og jeg får stadig smekk på pungen rundt 90 min merket som gjør at tastaturet får unødvnedig slitasje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Legg deg defensivt? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 Gjør det. Kjører begge MC ned i DMC når jeg skal forsvare ledelser på slutten, men det virker ikke å hjelpe stort. Går inn et langskudd, en corner eller noe annet rask. Forferdelig for blodtrykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå