Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lenge de har vært i europeiske klubber lenge nok før de er 21 blir de HG i det landet. Har to i RBK selv.

 

Ja, det kan nok godt være mulig. Kanskje han har blitt markert som Homegrown ved spillets start eller noe. for siden han er 24 nå, så begynte hans karriere 4 år tidligere, så det yngste han kan vært må være 20 år, da. Jeg har ellers gjort en fryktelig tabbe. Etter 30 kamper på rad uten tap presterte jeg å selge Mendy. Og de spillerne jeg trodde som kunne erstatte fyren ser ikke ut til å gjøre som jeg forventer. Frack!

Lenke til kommentar

Har spilt et game med leeds nå og er i 3. sesong, når jeg skal spille mot fulham i en va de siste kampene av sesongen så får jeg opp "not well informed(invalid token)at line 1 of floating_league_table_state_changed.xml"

 

Og med dette klikker spillet, skjer omtrent når jeg skal til med teamtalk..

 

Noen som har møtt på dette problemet?

Lenke til kommentar

Må da elske at en spiller med 6 på long shots guller inn to skudd fra 30m.

Hmmmm har en med 6 på long shots og han har også gullet et par fra 25-30 meter minst 4-5 ganger nå... Dum dum duuum

Var ironi. Det skjedde mot meg i samme kamp i løpet av 15 min.

 

Åja, litt vanskelig å se det uten hjelpemidler når man ikke har kroppsspråk og tonefall å backe det opp med ^^

 

Men ja, kan hende det er mer som er avhengig enn bare long shots statsen ;P Er iallefall merkelig at min spiller får de drømmetreffene hele tiden med såpass lav long shots skill ^^ (var kanskje etter langskudd mål nr 3 at jeg sjekket hvor mye han egentlig hadde for ble overrasket :p)

Lenke til kommentar

...og Tippeligaen består av 30 kamper, så et målsnitt på rundt 1,25 i flere år på rad bør nok hjelpe på.

 

Scora litt i cuper og e-cuper også kanskje?

I år hadde han 25 kamper i TL, 38 mål. Helt ok. Tror han har noe sånt som 51 mål totalt så langt i år (ikke spilt så mange tidlige cuprunder heller).

 

Åja, litt vanskelig å se det uten hjelpemidler når man ikke har kroppsspråk og tonefall å backe det opp med ^^

Fant ut det da jeg posta den, men orket ikke endre. :D

Lenke til kommentar

Fant ut det da jeg posta den, men orket ikke endre. :D

 

Null problem ^^,

 

Forøvrig presterer over all forventing i league 1 med St. Albans. Ble dømt rett ned igjen, men befinner meg øverst på tabellen etter 23 kamper! Har startet med et iherdig rotasjonssytem for å få lik spilletid på de fleste spillerne (ikke profilene seff, de har fast plass) og veldig lite med skader, faktisk bare en spiller som jeg vil savne har hatt en skade og det var bare på 2 uker. Får se om det holder.

 

Men i Januar mister jeg nok 2-3 spillere som vil til høyere liga og styret er flink til å akseptere alt som kommer. Min favorittspiller fra San Marino er fortsatt i klubben da og håper å ha han her hele karrieren hans, men han er også headhunter :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...