Leo_Khenir Skrevet 1. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2011 Shouts er sånn FUS ROH DAH som man kan brøle hvis man kan lære seg dragespråk. Vent, hva? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Så lenge de har vært i europeiske klubber lenge nok før de er 21 blir de HG i det landet. Har to i RBK selv. Ja, det kan nok godt være mulig. Kanskje han har blitt markert som Homegrown ved spillets start eller noe. for siden han er 24 nå, så begynte hans karriere 4 år tidligere, så det yngste han kan vært må være 20 år, da. Jeg har ellers gjort en fryktelig tabbe. Etter 30 kamper på rad uten tap presterte jeg å selge Mendy. Og de spillerne jeg trodde som kunne erstatte fyren ser ikke ut til å gjøre som jeg forventer. Frack! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Shouts er sånn FUS ROH DAH som man kan brøle hvis man kan lære seg dragespråk. Vent, hva? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Shouts er sånn FUS ROH DAH som man kan brøle hvis man kan lære seg dragespråk. Vent, hva? latterkrampe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Her ser du shouts, flere kan kombineres. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Du kunne ikke tenkt deg å dele de dj? Har laget meg en for hjemme og bortekamper, men synes din så hakket bedre ut Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 De der er bare noen jeg lagde første dagen. De endres hele tiden sånn egentlig. Har lenge tenkt å lage noen nye. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Må da elske at en spiller med 6 på long shots guller inn to skudd fra 30m. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Helt utrulig, Cato Hanse, som ALDRI skårer i virkeligheten. Han greier å putte to mot meg og blir banens beste. Blir av og til ikkje god på FM Cato Hansen puttet to i 2-2 kampen mot Sogndal i min første sesong. Da med 3 (!) i avslutninger og begge målene var gode avslutninger fra kanten av 16. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Oh lord! Vinner jeg mot Sparta Praha i siste CL-kamp vinner jeg faen meg gruppa!! Spilte nettopp 3-3 hjemme mot Milan. EDIT: Hvordan i helvete kan Bakenga og Alonso være legender i klubben, mens Roar Strand bare er et ikon? Selv jeg er bare et ikon. Endret 1. desember 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Må da elske at en spiller med 6 på long shots guller inn to skudd fra 30m. Hmmmm har en med 6 på long shots og han har også gullet et par fra 25-30 meter minst 4-5 ganger nå... Dum dum duuum Lenke til kommentar
Predacton Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Har spilt et game med leeds nå og er i 3. sesong, når jeg skal spille mot fulham i en va de siste kampene av sesongen så får jeg opp "not well informed(invalid token)at line 1 of floating_league_table_state_changed.xml" Og med dette klikker spillet, skjer omtrent når jeg skal til med teamtalk.. Noen som har møtt på dette problemet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Må da elske at en spiller med 6 på long shots guller inn to skudd fra 30m. Hmmmm har en med 6 på long shots og han har også gullet et par fra 25-30 meter minst 4-5 ganger nå... Dum dum duuum Var ironi. Det skjedde mot meg i samme kamp i løpet av 15 min. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 EDIT: Hvordan i helvete kan Bakenga og Alonso være legender i klubben, mens Roar Strand bare er et ikon? Selv jeg er bare et ikon. Folk som scorer mye mål har en tendens til å skvette opp som legender ganske raskt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Grenser da. Fyren er 20 år. (Greit nok, han har scoret 37 (i fjor) og 38 (i år) mål i ligaen de to siste årea, men likevel!) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 (endret) ...og Tippeligaen består av 30 kamper, så et målsnitt på rundt 1,25 i flere år på rad bør nok hjelpe på. Scora litt i cuper og e-cuper også kanskje? Endret 2. desember 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Må da elske at en spiller med 6 på long shots guller inn to skudd fra 30m. Hmmmm har en med 6 på long shots og han har også gullet et par fra 25-30 meter minst 4-5 ganger nå... Dum dum duuum Var ironi. Det skjedde mot meg i samme kamp i løpet av 15 min. Åja, litt vanskelig å se det uten hjelpemidler når man ikke har kroppsspråk og tonefall å backe det opp med ^^ Men ja, kan hende det er mer som er avhengig enn bare long shots statsen ;P Er iallefall merkelig at min spiller får de drømmetreffene hele tiden med såpass lav long shots skill ^^ (var kanskje etter langskudd mål nr 3 at jeg sjekket hvor mye han egentlig hadde for ble overrasket ) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 ...og Tippeligaen består av 30 kamper, så et målsnitt på rundt 1,25 i flere år på rad bør nok hjelpe på. Scora litt i cuper og e-cuper også kanskje? I år hadde han 25 kamper i TL, 38 mål. Helt ok. Tror han har noe sånt som 51 mål totalt så langt i år (ikke spilt så mange tidlige cuprunder heller). Åja, litt vanskelig å se det uten hjelpemidler når man ikke har kroppsspråk og tonefall å backe det opp med ^^ Fant ut det da jeg posta den, men orket ikke endre. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Fant ut det da jeg posta den, men orket ikke endre. Null problem ^^, Forøvrig presterer over all forventing i league 1 med St. Albans. Ble dømt rett ned igjen, men befinner meg øverst på tabellen etter 23 kamper! Har startet med et iherdig rotasjonssytem for å få lik spilletid på de fleste spillerne (ikke profilene seff, de har fast plass) og veldig lite med skader, faktisk bare en spiller som jeg vil savne har hatt en skade og det var bare på 2 uker. Får se om det holder. Men i Januar mister jeg nok 2-3 spillere som vil til høyere liga og styret er flink til å akseptere alt som kommer. Min favorittspiller fra San Marino er fortsatt i klubben da og håper å ha han her hele karrieren hans, men han er også headhunter Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 2. desember 2011 Del Skrevet 2. desember 2011 Da var FA cup eventyret over for mitt St. Albans. 0-4 mot Newcastle, forventet men ja tenkte jeg kunne gjøre litt motstand ^^, Fikk fylt stadion da, 6000 og stappfull så ble litt cash fra billetter =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå