Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor mange ledelser jeg har gitt bort i sluttminuttene... Er så irriterende. 1 kamp igjen i sesongen i league 2, trenger bare uavgjort siste kamp for å sikre playoff... Skummelt

 

Edit: Klarte den siste kampen lett, knuste mostanderen 5-1. Playoff startet fint mot Bury, 2-0 hjemme og noe ufortent 1-1 borte sikrtet meg finaleplassen. Mot Oxford ble det noe tøffere men solid forsvarspill og helt udmerket keeperspiller sikret meg 2-0 med 4-2 skudd på mål, de hadde forøvrigvis 17-8 ^^

 

League one here I come to struggle like hell

Endret av Syncz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har startet med Grimsby men sliter voldsomt med å finne en dugelig MS. Noen tips?

 

På det lave nivået er det vanskelig å finne spillere. Jeg ville tatt en titt på lagene i PL / Championship og sett om de har noen ungdommer til låns.

 

Evt gå på free transfer og se om det er noen gamlinger på hell. Jari Litmannen f.eks:P

Lenke til kommentar

Har startet med Grimsby men sliter voldsomt med å finne en dugelig MS. Noen tips?

 

På det lave nivået er det vanskelig å finne spillere. Jeg ville tatt en titt på lagene i PL / Championship og sett om de har noen ungdommer til låns.

 

Evt gå på free transfer og se om det er noen gamlinger på hell. Jari Litmannen f.eks:P

 

Hehe ja, gamlinger it is. Kjetil Byfuglien fra Hønefoss 2 debuterte med 9.2 og Rui Marques med 9.8 og hat trick :p

Lenke til kommentar

Har startet med Grimsby men sliter voldsomt med å finne en dugelig MS. Noen tips?

 

På det lave nivået er det vanskelig å finne spillere. Jeg ville tatt en titt på lagene i PL / Championship og sett om de har noen ungdommer til låns.

 

Evt gå på free transfer og se om det er noen gamlinger på hell. Jari Litmannen f.eks:P

 

Hehe ja, gamlinger it is. Kjetil Byfuglien fra Hønefoss 2 debuterte med 9.2 og Rui Marques med 9.8 og hat trick :p

Rui Marques kan jeg skrive under på. Meget bra spiller for low league.

 

VISST FAEN!!

 

 

 

Min teori. Spill med samme taktikk, bruk shouts.

Funker shouts altså? Har ikke tatt det noe serlig i bruk.

 

Røk foresten ut av CL i første utsalgsrunde. 6-6 etter 4-1 i Tyskland og 5-2 i Bergen. Begge lag er attack attack attack, men forsatt et sykt resultat i sluttspillet i CL :p

Lenke til kommentar

Jeg trodde ikke shouts funket når jeg hadde taktikk der alt er satt opp selv, men etter en raskt tweet til vår kjære Miles, kunne han fortelle at de gjør det. Mot de større lagene smeller jeg ut "defensivt, bruke tid"-shouten min (som består av 6 shouts samlet) med en gang. I løpet av kampen endrer jeg disse etter hvordan kampen utarter seg. Tror jeg endret 4 eller 5 ganger i løpet av den United-kampen der.

Lenke til kommentar

Shouts, er det kordan du vil spillerene skal spille etter hver tid?

 

Faen, er ikkje det standart. Spiller mot Valencia, leder 1 - 0 og vil helst presse på videre. Så blir en spiller skadet og bytter inn en spiller der. Så bytter eg ut enn inneffektiv spiss for en ny og rett etterpå blir limen i forsvaret skadet og ingen forsvarara har eg med. Må bytte på en DM og spille 3 i forsvar. Kva skjer, jo dette utnytter Valencia til det fulle. Nå må eg håpe på et mirakel i spania!

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Hmm. Interessant. Mexico er visst en del av EU. Jeg la inn bud på en meksikaner som startet i GIF sundsvall. Jeg er i 2015, og han er nå 24 år gammel. Jeg trodde at jeg ikke skulle få arbeidstillatelse på fyren, men av en eller annen merksnodig grunn var ikke arbeidstillatelse et tema. Han gikk rett inn. Og han er ikke regnet som utlending. Jeg vet ikke om hans svenske fortid har noe med den saken å gjøre, men det var i alle fall utrolig pussig.

Lenke til kommentar

Shouts, er det kordan du vil spillerene skal spille etter hver tid?

Shouts er touchline instructions. I steden for å måtte sitte i 10 min for å endre taktikken føyer du bare inn de shoutsa du vil ha, så slipper du alt stresset. Virker som det er ganske så effektivt.

Trur eg veit kva det er, men har du screen shoot, slik at eg kan være 100% sikker?:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...