Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan for øvrig sei ka en vil om Coates, men 11 scoringer på corner iløpet av en sesong er jaggu noke for seg sjøl. Trur han er nr 2 på toppscorerlista, som stopper! ^^

 

Edit: make that 12 goals.

 

Jeg lurer på om stopperne er noe vassere på målscoring i årets versjon. Før i verden hadde jeg ikke hatt en stopper som scorte over ti mål siden CM Spania. Jeg har hatt stoppere som fra stopperplass har lurt inn mellom 5 og 8 mål, men med Staal fikk jeg tak i en middels stopper av argentinsk avstamning (Elian Parrino). Han har ok stopperstats (14 i spenst, 12 i headinger) og har verken god uten ball (3) eller avslutninger (1), men han presterte å dunke inn 11 mål i ligaen + et i cupen for mitt lag (som dere kanskje husker akkurat ikke rykket opp). I denne sesongen herjer vi så langt (men det varer nok ikke så lenge). Parrino har 6 kamper i ligaen, 2 mål, 2 kamper i cupen, 2 mål. Snitt på 8.11.

Lenke til kommentar

Har ditt omdømme som manager noe å si når du forhandler kontrakter med spillere?

 

Klubben jeg tok over sliter med økonomien og hele førsteelleveren + noen til har kontrakter som går ut etter sesongen. Lønnsbudsjettet er allerede på bristepunktet og alle spillerne vil ha latterlige økninger. Jeg har 25.000 igjen av et budsjett på ca. 600.000 og den spilleren som vil ha den laveste lønnsøkningen vil ha 16.000 mer!

 

Jeg har prøvd å "låse" kravet om lønn, men det virker ikke helt som planlagt... Si at en spiller har 20.000 i lønn og vil ha 40.000. Jeg låser lønna på 30.000, men da vil han ha 30.000 + en lønnsøkning på 10.000 etter 10 kamper eller noe... :hrm: Dette skjer faktisk på absolutt alle jeg har prøvd på (9 spillere), enten så vil de ha 30.000 eller 20.000+10.000... Hva for en forhandling er det?!

 

Jeg startet spillet med laveste mulig omdømme, kan det være grunnen til at de bare pisser på meg under forhandlingene?

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Skjønner det ikkje. Har gjort en god figuer i CL, skal nå ut i EL. Men ikkje faen om noen spillere er intressert i å komme til meg. Prøver meg på litt mer kjente spillere, som er listet på free transfer også unge talenter som har potensiale til å bli like god/betre enn dem eg har. Men uansett, så er dem ikkje intressert.

 

Kva skal til for at spillere skal bli mer intressert?

Lenke til kommentar

Har alltid scoret mye på cornere. Spesielt FM10 var galskap. Hadde en stopper som scoret 29 (!!) mål i CL på én sesong.

 

Jeg har som sagt holdt meg på ensifret antall mål pr stopper, så det er derfor jeg lurer på om årets versjon er litt ekstra vill og eplekjekk i nikkersen. Men den Parrino (med en fortid litt nede i divisjonene i England) herjer som sagt. I år ser det dog ut som han får konkurranse med den andre stopperen (Derek Decamps). Denne fyren har nå 8 kamper, 6 mål. 6/3 i ligaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...