JR Ewing Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Fuck. Fem strake tap i andresesongen i tippeligaen. Avslutta på 5. plass i fjor. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Husker meg og Birmingham. Første sesong endte jeg på 9. plass i PL. Andre sesong startet med 0-1-7 før jeg fikk min første seier. Stygt. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Davide Santon, for en herlig lagspiller. Sunderland bryter etter corner i det 97 min, 2 min over overtiden. Gyan blir spilt alene med halve banen igjen, Santon løper bare rett opp bak han og sparker han ned. Direkte rødt, men blir ingen reprimader her i gården gitt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Klatret fra å være det 100. rikeste laget i Europa til det 48. rikeste og det på én sesong! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Kan for øvrig sei ka en vil om Coates, men 11 scoringer på corner iløpet av en sesong er jaggu noke for seg sjøl. Trur han er nr 2 på toppscorerlista, som stopper! ^^ Edit: make that 12 goals. Jeg lurer på om stopperne er noe vassere på målscoring i årets versjon. Før i verden hadde jeg ikke hatt en stopper som scorte over ti mål siden CM Spania. Jeg har hatt stoppere som fra stopperplass har lurt inn mellom 5 og 8 mål, men med Staal fikk jeg tak i en middels stopper av argentinsk avstamning (Elian Parrino). Han har ok stopperstats (14 i spenst, 12 i headinger) og har verken god uten ball (3) eller avslutninger (1), men han presterte å dunke inn 11 mål i ligaen + et i cupen for mitt lag (som dere kanskje husker akkurat ikke rykket opp). I denne sesongen herjer vi så langt (men det varer nok ikke så lenge). Parrino har 6 kamper i ligaen, 2 mål, 2 kamper i cupen, 2 mål. Snitt på 8.11. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Har ditt omdømme som manager noe å si når du forhandler kontrakter med spillere? Klubben jeg tok over sliter med økonomien og hele førsteelleveren + noen til har kontrakter som går ut etter sesongen. Lønnsbudsjettet er allerede på bristepunktet og alle spillerne vil ha latterlige økninger. Jeg har 25.000 igjen av et budsjett på ca. 600.000 og den spilleren som vil ha den laveste lønnsøkningen vil ha 16.000 mer! Jeg har prøvd å "låse" kravet om lønn, men det virker ikke helt som planlagt... Si at en spiller har 20.000 i lønn og vil ha 40.000. Jeg låser lønna på 30.000, men da vil han ha 30.000 + en lønnsøkning på 10.000 etter 10 kamper eller noe... Dette skjer faktisk på absolutt alle jeg har prøvd på (9 spillere), enten så vil de ha 30.000 eller 20.000+10.000... Hva for en forhandling er det?! Jeg startet spillet med laveste mulig omdømme, kan det være grunnen til at de bare pisser på meg under forhandlingene? Endret 30. november 2011 av Patrick123 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har alltid scoret mye på cornere. Spesielt FM10 var galskap. Hadde en stopper som scoret 29 (!!) mål i CL på én sesong. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Skjønner det ikkje. Har gjort en god figuer i CL, skal nå ut i EL. Men ikkje faen om noen spillere er intressert i å komme til meg. Prøver meg på litt mer kjente spillere, som er listet på free transfer også unge talenter som har potensiale til å bli like god/betre enn dem eg har. Men uansett, så er dem ikkje intressert. Kva skal til for at spillere skal bli mer intressert? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvilken plass er du på den europeiske klubbrankingen? Utenom den er det ryktet til klubben som det tar en stund å få opp. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 hvordan sjekker eg klubbrankingen? Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har alltid scoret mye på cornere. Spesielt FM10 var galskap. Hadde en stopper som scoret 29 (!!) mål i CL på én sesong. Jeg har som sagt holdt meg på ensifret antall mål pr stopper, så det er derfor jeg lurer på om årets versjon er litt ekstra vill og eplekjekk i nikkersen. Men den Parrino (med en fortid litt nede i divisjonene i England) herjer som sagt. I år ser det dog ut som han får konkurranse med den andre stopperen (Derek Decamps). Denne fyren har nå 8 kamper, 6 mål. 6/3 i ligaen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 hvordan sjekker eg klubbrankingen? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 200 plass, er vel ikkje rart da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Du har et stykke opp da ja. Er nummer 32 selv. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ja, og spillere drar i fleng når det blir hett rundt dem og selv om eg spiller ute i Europa, så vil dem videre. Å sliter å finne kvalifiserte erstattninger. Får alltid beskjed fra assistent treneren at Akademiet er for dårlig og at eg må kjøpe inn spillere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Tips: Sett asking price høyt. Det er veldig effektivt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Gir opp av den jævla CL-trekninga. Er så obvious hvilken gruppe jeg kommer i hver gang. United Milan RBK Sparta Praha FUCK OFF Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Har alltid scoret mye på cornere. Spesielt FM10 var galskap. Hadde en stopper som scoret 29 (!!) mål i CL på én sesong. Corner bugen på FM09(?) var drøy. David Villa puttet 48 mål på 42 kamper kun på corner. 62 totalt. Om noen husker den bugen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Det var to cornerbuger på samme spill faktisk (FM10). Den ene for forsvarere, den andre for OMS/spisser der de stod utenfor feltet. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 1. desember 2011 Del Skrevet 1. desember 2011 Hadde fellaini som toppscorer på FM 10 pga corner bug, hadde en 40 mål som DMS ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå