DJ_Dark Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Digg dette her ja !; http://bildr.no/view/1038688 Haha herlig! Hadde Real Madrid, Milan og Fenerbache selv en sesong. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Var ganske heldig med min gruppe med Vålerenga, fikk FC Zürich, Aston Villa og Fenerbache. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Å fy faen! Ribery kan ikke spille EN jævla kamp uten å skade seg... ute 2-3 uker med strekk bak på låret. Må få solgt han og kjøpt en yngre erstatter på venstreving... noen forslag? Eden Hazard er alltid en sikker vinner! BH Riise spiller foresten i Adeccoen for Bodø/glimt for tiden på saven min. Landslagsspiller my ass. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Var ganske heldig med min gruppe med Vålerenga, fikk FC Zürich, Aston Villa og Fenerbache. De lagene i CL og den gruppa? Wææt Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 (endret) Og der vant spurs ligaen med fantasipoengsum.... Neymar har då fått allergi mot å score. Kan for øvrig sei ka en vil om Coates, men 11 scoringer på corner iløpet av en sesong er jaggu noke for seg sjøl. Trur han er nr 2 på toppscorerlista, som stopper! ^^ Edit: make that 12 goals. Har for øvrig aldri vore med på å bli så rundspelt av barca i 4x45 i kvarten i CL. At det sammenlagt blei 2-1 er jo berre utrulig. Pokker en skal gjer for å få spisser til å levere bedre? Endret 29. november 2011 av Whiteshit Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Var ganske heldig med min gruppe med Vålerenga, fikk FC Zürich, Aston Villa og Fenerbache. De lagene i CL og den gruppa? Wææt Nesten flaut å si det, men gikk ikke videre... Jeg sier som Ian Holloway "Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb!” Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Men de lagene i Champions League? Hørtes merkelig ut med seeding. Regner med det var Europa League? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Var Champions League, men i min tredje sesong. Hadde blitt temmelig overrasket dersom det hadde vært første... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. november 2011 Del Skrevet 29. november 2011 Bare fatter ikke hvordan det kan være første, andre og tredje-seedet. 2 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Jaa!! Fikk signert ny 5-års kontrakt med Kadlec! Hadde aldri trodd det skulle gå! Han er skyld i alt bra som har skjedd denne sesongen. 43 mål på 44 kamper totalt! Elsker mannen Inter og Chelsea er bla. intr. men håper jeg får han i alle fall en sesong til og får presset prisen enda høyere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Slår ikke Alonso enda. Sykt hvordan du fikk han til Brann btw. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Å fy faen! Ribery kan ikke spille EN jævla kamp uten å skade seg... ute 2-3 uker med strekk bak på låret. Må få solgt han og kjøpt en yngre erstatter på venstreving... noen forslag? Mario Götze. 1 Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Slår ikke Alonso enda. Sykt hvordan du fikk han til Brann btw. Ble enormt overasket selv. Andre klubber frister han til å levere inn overgangs forespørsel, og lille Brann kommer å snapper han. Har forsatt et dårlig rykte på verdensbasis så at han signerer ny kontrakt tar jeg som et kompliment Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvem Alonso? Regen-Alonso. SYKESTE spillerne jeg har fått til TL, noensinne. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Ah, begynte å lure litt nå Alltid artig å ha noen av verdens beste talenter i TL. Hadde en på FM10 jeg henta på free transfer, solgte han for £ 5 mill etter 1,5 sesong til Inter. 2 sesonger etter ble han årets spiller i Seria A og vært £ 25 mill Satse på jeg får noe vettugt ut av han her som jeg akkuratt fikk på free transfer Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Hvordan er det med home-grownregler og slikt for registreringen i tippeligaen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 Her har vi go'fyren min (nok et skrytebilde): Han ble nettopp tatt ut på Spanias EM-lag. I en alder av 19. Hvordan er det med home-grownregler og slikt for registreringen i tippeligaen? 11 utenlandske, to må være trent i klubben i minst tre år før de er 21 år. Utenlandske spillere som har vært der i 3år+ før de er 21 regner som HG og går ikke under betegnelsen utlending. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 lol! Solgte nettopp Leciejewski til Liverpool. Han ville vekk, jeg ville uansett ha ny keeper, men at LFC kom på døren virket litt drøyt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. november 2011 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Fikk endelig tak i en god keeper til AFC. Sto meget godt en sesong, når sesongen er ferdig kommet Shalcke, Chelsea, United og andre på banen for å hente keepern (20år). Selvfølgelig så takker forbanna styret JA til å selge han pga tilbudet er for godt til å si nei til. Det ender opp med at jeg mister stjernekeepern min og starten på nPower L1 har gått helt forjævlig. Har tapt det dobbelte av antall kamper jeg tapte i HELE fjor, og det bare på 13 kamper.. Men sånn blir det når Seb Brown har klart å score 2 mål hittil i år. Snakk om å ha selveste matchvinner i mål. Endret 30. november 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå