Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å fy faen! Ribery kan ikke spille EN jævla kamp uten å skade seg... ute 2-3 uker med strekk bak på låret. Må få solgt han og kjøpt en yngre erstatter på venstreving... noen forslag?

Eden Hazard er alltid en sikker vinner!

 

BH Riise spiller foresten i Adeccoen for Bodø/glimt for tiden på saven min. Landslagsspiller my ass.

Lenke til kommentar

Og der vant spurs ligaen med fantasipoengsum.... :thumbdown:

 

Neymar har då fått allergi mot å score.

 

Kan for øvrig sei ka en vil om Coates, men 11 scoringer på corner iløpet av en sesong er jaggu noke for seg sjøl. Trur han er nr 2 på toppscorerlista, som stopper! ^^

 

Edit: make that 12 goals.

 

Har for øvrig aldri vore med på å bli så rundspelt av barca i 4x45 i kvarten i CL. At det sammenlagt blei 2-1 er jo berre utrulig.

 

Pokker en skal gjer for å få spisser til å levere bedre?

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar

Ah, begynte å lure litt nå :p

 

Alltid artig å ha noen av verdens beste talenter i TL. Hadde en på FM10 jeg henta på free transfer, solgte han for £ 5 mill etter 1,5 sesong til Inter. 2 sesonger etter ble han årets spiller i Seria A og vært £ 25 mill :p

 

Satse på jeg får noe vettugt ut av han her som jeg akkuratt fikk på free transfer :)

post-140029-0-01909700-1322669650_thumb.png

Lenke til kommentar

Her har vi go'fyren min (nok et skrytebilde):

 

post-61155-0-70197200-1322669905_thumb.png

 

Han ble nettopp tatt ut på Spanias EM-lag. I en alder av 19. :D

 

Hvordan er det med home-grownregler og slikt for registreringen i tippeligaen?

11 utenlandske, to må være trent i klubben i minst tre år før de er 21 år.

Utenlandske spillere som har vært der i 3år+ før de er 21 regner som HG og går ikke under betegnelsen utlending.

Lenke til kommentar

Fikk endelig tak i en god keeper til AFC. Sto meget godt en sesong, når sesongen er ferdig kommet Shalcke, Chelsea, United og andre på banen for å hente keepern (20år). Selvfølgelig så takker forbanna styret JA til å selge han pga tilbudet er for godt til å si nei til. Det ender opp med at jeg mister stjernekeepern min og starten på nPower L1 har gått helt forjævlig. Har tapt det dobbelte av antall kamper jeg tapte i HELE fjor, og det bare på 13 kamper.. Men sånn blir det når Seb Brown har klart å score 2 mål hittil i år. Snakk om å ha selveste matchvinner i mål.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...