Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er gruppevinner i CL med Brann!!! Rekord gjevn gruppe der det skilte 1 poeng ifra 1 til 3 plass! Fikk første plassen på lik poeng med fordel innbyrdes oppgjør mot Porto. Det var 3 forsjellige gruppevinnere i løpet av siste kamp som jeg spilte mot FCK i parken. 0-1, 1-1, 2-1, 2-2, på dette tidspunktet lå jeg på 3, med samme poengsum som Marseille, men de ledet på innbyrdes, så fikk FCK en mann utvist. 2-3, 2-4, 3-4 stolpeskudd fra FCK på overtid! Hadde den gått inn hadde jeg vært ute av CL! Helt sinnsyk opplevelse og noe av det drøyeste av drama jeg har vært borti på FM!

Fikk en grei gruppe heldigvis, men hadde aldri trodd at det skulle gå an.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk mitt kjære Molde FK til CL gruppespillet i andre sesong. Slo da Fenerbache borte 2-1 ! Meget fornøyd med det. De andre lagene i gruppen er Barcelona og CSKA Moskva. Tror det blir for tøft og gå videre. Får masse cash av å spille i CL :)

Endret av Blax
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Å fy faen! Ribery kan ikke spille EN jævla kamp uten å skade seg... ute 2-3 uker med strekk bak på låret. Må få solgt han og kjøpt en yngre erstatter på venstreving... noen forslag?

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...