Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Herregud. Jeg bruker jeg 60 mill på en stopper som skal forsterke laget. Så lånes han faen meg ut et år rett før overgangen er i boks. Med andre ord får jeg han ikke før neste sesong, mens pengene er borte.

 

Hvordan er det mulig? Trodde at hvis en spiller aksepterte ett lånetilbud, så avslo han automagisk ett evt. kontraktstilbud fra ett annet lag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner meg om CL finalen jeg hadde med everton i 11 i sesong 2, mirakel at jeg klarte å komme meg til finalen, slet meg hele veien og møtte barca i finalen. Jeg vant 8-1! Jeg hadde et ok lag, tror jeg kom på 3dje i serien den sesongen, men 8-1?! Barca hadde sitt vanlige lag og messi scoret selvmål xD.

Lenke til kommentar

Helt på trynet att de ennå ikke har fiksa det transfer greiene når det gjelder menneskestyrte lag. Skal man kjøpe så må man mange ganger ut med hinsides beløp men når man prøver å selge så kommer de med bud som akkuratt er verdien og gjerne med mnd avdrag.

 

En annen idiotisk ting er att hvis en spiller blir sur fordi han ikke får a lagsfotball og leverer inn en transfersøknad og når man aksepterer ett bud på han så krever fanken meg idioten penger for å gå ned i lønn hos den nye klubben.

Lenke til kommentar

Herregud. Jeg bruker jeg 60 mill på en stopper som skal forsterke laget. Så lånes han faen meg ut et år rett før overgangen er i boks. Med andre ord får jeg han ikke før neste sesong, mens pengene er borte.

Hvordan er det mulig? Trodde at hvis en spiller aksepterte ett lånetilbud, så avslo han automagisk ett evt. kontraktstilbud fra ett annet lag.

Jeg sitter med det samme spørsmålet selv. Fulgt fyren i lang tid og de har avslått lånetilbud HVER gang noen har prøvd seg. Så heller ikke at han var lånt ut da jeg kom med budet, så hva som skjedde er for meg uforståelig.

Lenke til kommentar

Helt på trynet att de ennå ikke har fiksa det transfer greiene når det gjelder menneskestyrte lag. Skal man kjøpe så må man mange ganger ut med hinsides beløp men når man prøver å selge så kommer de med bud som akkuratt er verdien og gjerne med mnd avdrag.

 

En annen idiotisk ting er att hvis en spiller blir sur fordi han ikke får a lagsfotball og leverer inn en transfersøknad og når man aksepterer ett bud på han så krever fanken meg idioten penger for å gå ned i lønn hos den nye klubben.

Dette kommer vel da gjerne av at de spillerene du prøver å kjøpe er viktige spillere fra laget som de ikke vil slippe for akkurat verdien. Når andre klubber kommer med bud på dine stjernespillere så drar de seg ganske godt over spillerens value de og. Og at budene som kommer inn ikke er på noe mer enn akkurat valuen er ikke veldig sjokkerende når spilleren knapt nok får en kamp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sykt digg at halve a-stallen er på reise til landslagskamper når jeg skal spille en viktig kamp i serien i august.....

 

Er RBK btw...

 

Og etter 30min blir selvsagt Bakenga skada og jeg har bare Winsnes på benken som ikke er halvskada... Blir digg å spille 60min uten spiss når jeg som mest trenger mål!

Endret av LFCboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...