Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Blir så frustrert. Er i 2013. Første sesong rykket jeg direkte opp (førsteplass) med Southampton, andre sesong havner jeg på en 7. plass i Premier League. Noen måneder før sesongslutt ser jeg at Sturridge og blant annet Fernando Gago sine kontrakter utløper førstkommende sommer. "Yes!" tenker jeg da. De blir å skaffe på free transfer. Månedene fremover tester jeg om de vil gå i kontraktsforhandlinger med meg, ja, det vil de. Men når sommeren kommer nekter de blankt å gå i forhandlinger med meg. Spillere ala Rodwell, Ravel Morrison, Bertrand nekter TVERT og i det heletatt å gå i forhandlinger med meg. Herregud det er jo overhodet ikke realistisk! Ikke er jeg mislikt av noen av spillernes agenter. KLIN umulig å skaffe gode spillere når spillet er sånn.

 

Samme skjedde forresten med Darron Gibson også, etter første sesong. Han ville heller ikke dra til meg, men etter en halv sesong, da han FORTSATT IKKE var snappet opp, ville han gå i forhandlinger. Han har nå vært klubbløs i et helt år, i en alder av 25. Habil PL-spiller. Jeg mener, hva i all verden er det her for noe tull? Nå vil Sturridge, Gago osv alle gå klubbløs i flere år fremover.

Endret av fnats
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sesong nummer to i npower league 2 med mitt Dover lag. Første sesong var beinhard, men klarte da og holde meg i ligaen. Ny sesong og nye muligheter som jeg håper skal resultere i en sikker plass midt på tabellen. Så hadde gode forhåpninger før første kamp med ny taktikk og alt. Første kamp, rødt kort på min viktigste spiller, kampen etter enda ett rødt kort... Dette skal visst ikke bli lett i år heller.

Lenke til kommentar

9 plass så langt med st. albans i league two (2016/17 sesong) grei start, har bare 1 tap men masse uavgjort hehe. Og solgt de største stjenene mine så bygger opp litt cash ^^

 

Bare meg som blir irritert over "X manager could leave Y club at the end of the season" ?

 

Fått at jönsson kan forlate rosenborg 5-6 ganger iløpet av mnden jeg er i, spammes hele tiden.

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Hørtes utrolig retarded ut, men sikkert.

 

Er jo egentlig ikke det. Cl sesongen går fra høst til sommer. TL fra vår til høst(vinter). Altså, når CL begynner så er ikke TL ferdig, da må man jo bruke fjorårets resultater. Om Norge da kun hadde 4 plasser i Europa, og ingen direkte i gruppespillet, så kvaler man jo deretter. Man kan jo ikke endre det, og andre lands kvalplasser fordi vi har en sesong som ikke passer inn med CL-sesongen. Synes faktisk det er logisk jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blir så frustrert. Er i 2013. Første sesong rykket jeg direkte opp (førsteplass) med Southampton, andre sesong havner jeg på en 7. plass i Premier League. Noen måneder før sesongslutt ser jeg at Sturridge og blant annet Fernando Gago sine kontrakter utløper førstkommende sommer. "Yes!" tenker jeg da. De blir å skaffe på free transfer. Månedene fremover tester jeg om de vil gå i kontraktsforhandlinger med meg, ja, det vil de. Men når sommeren kommer nekter de blankt å gå i forhandlinger med meg. Spillere ala Rodwell, Ravel Morrison, Bertrand nekter TVERT og i det heletatt å gå i forhandlinger med meg. Herregud det er jo overhodet ikke realistisk! Ikke er jeg mislikt av noen av spillernes agenter. KLIN umulig å skaffe gode spillere når spillet er sånn.

 

Samme skjedde forresten med Darron Gibson også, etter første sesong. Han ville heller ikke dra til meg, men etter en halv sesong, da han FORTSATT IKKE var snappet opp, ville han gå i forhandlinger. Han har nå vært klubbløs i et helt år, i en alder av 25. Habil PL-spiller. Jeg mener, hva i all verden er det her for noe tull? Nå vil Sturridge, Gago osv alle gå klubbløs i flere år fremover.

Hah, tror du virkelig Gago og Sturridge ville gått til en nyopprykket PL-klubb i virkeligheten??Ha ha ha ha.

Ingen av spillerne du nevner ville jo hatt noen interesse av dette i virkeligheten! Er jo ikke urealistisk da? Morrison kunne kanskje kommet på lån, men de andre.. no way in hell at de ville gått til Southampton IRL.

Endret av Ravel
Lenke til kommentar

Blir så frustrert. Er i 2013. Første sesong rykket jeg direkte opp (førsteplass) med Southampton, andre sesong havner jeg på en 7. plass i Premier League. Noen måneder før sesongslutt ser jeg at Sturridge og blant annet Fernando Gago sine kontrakter utløper førstkommende sommer. "Yes!" tenker jeg da. De blir å skaffe på free transfer. Månedene fremover tester jeg om de vil gå i kontraktsforhandlinger med meg, ja, det vil de. Men når sommeren kommer nekter de blankt å gå i forhandlinger med meg. Spillere ala Rodwell, Ravel Morrison, Bertrand nekter TVERT og i det heletatt å gå i forhandlinger med meg. Herregud det er jo overhodet ikke realistisk! Ikke er jeg mislikt av noen av spillernes agenter. KLIN umulig å skaffe gode spillere når spillet er sånn.

 

Samme skjedde forresten med Darron Gibson også, etter første sesong. Han ville heller ikke dra til meg, men etter en halv sesong, da han FORTSATT IKKE var snappet opp, ville han gå i forhandlinger. Han har nå vært klubbløs i et helt år, i en alder av 25. Habil PL-spiller. Jeg mener, hva i all verden er det her for noe tull? Nå vil Sturridge, Gago osv alle gå klubbløs i flere år fremover.

Hah, tror du virkelig Gago og Sturridge ville gått til en nyopprykket PL-klubb i virkeligheten??Ha ha ha ha.

Ingen av spillerne du nevner ville jo hatt noen interesse av dette i virkeligheten! Er jo ikke urealistisk da? Morrison kunne kanskje kommet på lån, men de andre.. no way in hell at de ville gått til Southampton IRL.

 

Nå har det seg sånn at jeg spiller med AFC Wimbeldon og jeg fikk Daniel Sturridge og Romeu på lån fra Chelsea. De starter på resverelaget til Chelsea på FM12, og det virker som om de ikke kommer noe høyere opp enn det.

Lenke til kommentar

Det er pine meg et forunderlig spill. Det er ikke langt fra himmel til helvete, og det nesten uten mellomlandinger.

 

Som dere vet kjører jeg Staal. Jeg slet litt en stund. Vant noen kamper i begynnelsen, og så skadet som tidliger nevnt Berbatovci seg. Spurkeland hanglet litt også. Berbeatovci kom så tilbake, og vi lunket videre i to kamper før de plutselig fikk ånden over seg. Hadde en rekke med seier av typen 4-1, 3-0, 5-2 og så videre. Vi herjer, rett og slett. Det er ingen svakhetstegn. Mendy spiller som Messi, Aksnes står i mål som en levende vegg, forsvarerene min takler, slåss og scorer, midtbanen slår krempasning på krempasning og vingene mine scorer og herjer. Kort sagt, ingen gråværsskyer i sikte.

 

Plutselig treffer vi et Nest-Sotra som på ingen måte har imponert i serien, de får en sterk uavgjort 2-2 mot meg. Jeg tenker at med bakgrunn i prestasjonene og stabiliteten laget har vist, så er dette sikkert bare en fartsdump. Den neste kampen? Jeg taper mot Løv-Ham. 2-8. To maddaføkkings åtte! Aksnes hadde fremdeles mye til felles med en vegg, nemlig at han sto dønn i ro. Mendy spilte som Motyka, stopperne mine har blitt hardt angrepet av en tidlig julestemning og gir vekk nøkkelpasninger til motstanderen, og når ikke motstanderne scorer mye nok slår de til med et selvmål. På midtbanen spiller de som Helge Haugen på en dårlig dag, null kreativitet og pasningene flyr i hytt og pine, i tillegg til at de mangler helt retningssansen til Helge Haugen (han er tross alt tidligere orienteringsløper). Vingene mine har åpenbart startet en gå-sakte aksjon uten å informere verken meg eller lagkameratene.

 

Jeg hiver Harald Aksnes på benken og setter inn en ungfole i mål (Kevin Duve), samt at jeg plukker bort min unge spiss (Newgen) og setter inn en 35 år gammel Petar Rnkovic, og gjør ellers ingen forandringer. Vinner neste kamp 3-2. Hva blir det neste?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...