Hansoen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ikke om det er kvalik eller bruttotropp. This. Hadde iallefall ikke noen mulighet til å nekte de å reise. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Håpløst om de blir kalt opp før sesongen er ferdig da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Gøy å få Daniel Sturridge og Romeu på lan til AFC Wimbeldon Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ja, de er sikkert glad i å spille pc de gutta. 2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Er så utrolig deilig når du har sluppet til et talent som har skuffet gang på gang i Blue Square-divisjonene, fortsetter å la ham slippe til og han endelig slår til når du rykker opp i ligasystemet. Victor Zapata-Ceicedo forresten, columbiansk/engelsk spiller som starter i Tottenham ved spillstart, bøtter inn mål for meg i League 1 med Chelmsford nå. Har nå 12 mål på første 15 kampene. Tidligere har hatt spilt rundt 40 kamper i sesongen (ca. 20+20) og maks scoret 7 mål. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hva faen. Her får jeg beskjed før CL-sesongen starter at Norge får et lag i gruppespillet denne sesongen, altså direkte kvalifisert. Likevel må jeg gjennom hele jævla kvalifiseringen. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Fikk selv Mario for 430 mill, så akkurat det var ikke noe problem. Derimot tuklet jeg litt med "Homegrown", siden jeg synes det er stress å fø fram et uendelig antall kvalitetsspillere når man er kommet til 2030. Derfor kommer jeg nok i uoverskuelig framtid til å endre sånn at jeg alltid har nok HG spillere i klubben. Så her spiller man med United OG jukser? Hoho, herlig å få sine tanker om Unitedfans bekrefta. 2 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Da kan vel jeg si at alle som ikke heier på United er generaliserende idioter. See what I did there? 9 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Oh snap! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Haha! Er forøvrig, som forventet, inne i en forferdelig periode nå. Hadde tre tap og to uavgjorte (0-0 mot Asker, DJ) på de fem siste, før jeg fikk 3-2 mot Ham-Kam nå. Har falt til 7. plass på tabellen også. -.- Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Siden Asker hadde det glimrende resultatet holder de vel plassen? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Niks, de faila, endte på 13. 4 poeng bak laget foran. Endte på 5. plass, men vant cupfinalen mot Vålerenga 3-1! Så neste sesong blir det EURO Cup.. Haha! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 EL med Levanger er stil. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Fikk selv Mario for 430 mill, så akkurat det var ikke noe problem. Derimot tuklet jeg litt med "Homegrown", siden jeg synes det er stress å fø fram et uendelig antall kvalitetsspillere når man er kommet til 2030. Derfor kommer jeg nok i uoverskuelig framtid til å endre sånn at jeg alltid har nok HG spillere i klubben. Så her spiller man med United OG jukser? Hoho, herlig å få sine tanker om Unitedfans bekrefta. Hvis det er det som skal til for å bekrefte dine "tanker" så sier det vel det mest om deg. Og hva jeg gjør eller ikke gjør i et spill har vel ingenting å si om meg som person. Tror du må ta deg en realitysjekk der altså. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hoho, deilig å slå City borte i min første PL-sesong med Southampton. Vant 3-1, selv med en 17- og 18åring på banen. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Man får gjøre hva man vil i sitt eget spill og ikke bli kritisert for det. Man kan heller fokusere på sine egne spill og hvordan man spiller dem enn å kritisere andre. Han har kjøpt spillet og kan gjøre hva faen han vil med det Bare min mening ^^ Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hva faen. Her får jeg beskjed før CL-sesongen starter at Norge får et lag i gruppespillet denne sesongen, altså direkte kvalifisert. Likevel må jeg gjennom hele jævla kvalifiseringen. Si at du får beskjeden i 2014 (som jeg har fått), så vil ikke dette skje før CL sesongen 15/16. Da du allerede har kvalet inn med gamle regler til 14/15 sesongen på grunnlag av Tippeligaen 2013. Om du skjønner? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Hørtes utrolig retarded ut, men sikkert. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Må si jeg er fornøyd med å havne på 7. plass etter første sesong i PL. Media spådde en 18. plass. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Ganske fornøyd med lånet av Sturrdge så langt. Endret 25. november 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå