Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så utrolig deilig når du har sluppet til et talent som har skuffet gang på gang i Blue Square-divisjonene, fortsetter å la ham slippe til og han endelig slår til når du rykker opp i ligasystemet. :love:

 

Victor Zapata-Ceicedo forresten, columbiansk/engelsk spiller som starter i Tottenham ved spillstart, bøtter inn mål for meg i League 1 med Chelmsford nå. Har nå 12 mål på første 15 kampene. Tidligere har hatt spilt rundt 40 kamper i sesongen (ca. 20+20) og maks scoret 7 mål.

Lenke til kommentar

Fikk selv Mario for 430 mill, så akkurat det var ikke noe problem. Derimot tuklet jeg litt med "Homegrown", siden jeg synes det er stress å fø fram et uendelig antall kvalitetsspillere når man er kommet til 2030. Derfor kommer jeg nok i uoverskuelig framtid til å endre sånn at jeg alltid har nok HG spillere i klubben.

 

Så her spiller man med United OG jukser?

 

Hoho, herlig å få sine tanker om Unitedfans bekrefta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fikk selv Mario for 430 mill, så akkurat det var ikke noe problem. Derimot tuklet jeg litt med "Homegrown", siden jeg synes det er stress å fø fram et uendelig antall kvalitetsspillere når man er kommet til 2030. Derfor kommer jeg nok i uoverskuelig framtid til å endre sånn at jeg alltid har nok HG spillere i klubben.

 

Så her spiller man med United OG jukser?

 

Hoho, herlig å få sine tanker om Unitedfans bekrefta.

Hvis det er det som skal til for å bekrefte dine "tanker" så sier det vel det mest om deg. Og hva jeg gjør eller ikke gjør i et spill har vel ingenting å si om meg som person. Tror du må ta deg en realitysjekk der altså.

Lenke til kommentar

Hva faen. Her får jeg beskjed før CL-sesongen starter at Norge får et lag i gruppespillet denne sesongen, altså direkte kvalifisert. Likevel må jeg gjennom hele jævla kvalifiseringen.

 

Si at du får beskjeden i 2014 (som jeg har fått), så vil ikke dette skje før CL sesongen 15/16. Da du allerede har kvalet inn med gamle regler til 14/15 sesongen på grunnlag av Tippeligaen 2013. Om du skjønner? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...