Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

For eksempel, jeg startet et game i FM11 hvor jeg skulle kjøpe Young, De Gea og Jones etter første sesong, men Jones nektet å starte samtaler og Atletico skulle ha 300 millioner for De Gea. Da ga jeg faen i spillet og tuklet med det.

 

Har forresten også startet et par saver med kompiser hvor vi lager hver vår spiller med 200 i PA og setter dem i latterlige klubber i norsk eller walisisk andredivisjon, for eksempel, også drar man bare på ferie i et år av gangen og kikker på hvordan de presterer, hvem som kjøper dem og hvor fort de utvikler seg i forhold til hverandre. FMRTE var bra i den forstand, for den ga meg mye bedre oversikt, og om man åpner flere faner av samme spiller er det lett å se på utviklingen sesong for sesong, eller total utvikling. Annerledes måte å spille FM på som anbefales om man finner like mye moro i å bare se hvor bra et supertalent kan gjøre det som i å styre sitt eget lag.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk selv Mario for 430 mill, så akkurat det var ikke noe problem. Derimot tuklet jeg litt med "Homegrown", siden jeg synes det er stress å fø fram et uendelig antall kvalitetsspillere når man er kommet til 2030. Derfor kommer jeg nok i uoverskuelig framtid til å endre sånn at jeg alltid har nok HG spillere i klubben.

Lenke til kommentar

Da kan man vel like gjerne bruke Genie? Eller, det er vel ikke fanemulighet der.

 

*kremt* Har jeg hørt.

Wooops! :D

 

Fikk selv Mario for 430 mill, så akkurat det var ikke noe problem. Derimot tuklet jeg litt med "Homegrown", siden jeg synes det er stress å fø fram et uendelig antall kvalitetsspillere når man er kommet til 2030. Derfor kommer jeg nok i uoverskuelig framtid til å endre sånn at jeg alltid har nok HG spillere i klubben.

Ufattelig svakt, Hansoen.

Å finne talenter tidlig og får dem homegrown er jo mye av gleden etterhvert.

Lenke til kommentar

Det er gøy å få fram nye spillere, men for meg er det ikke det som er the ultimate fun, for å si det sånn. Kanskje det er "svakt", men jeg ser det mer som preferanser enn noe annet. Det er uansett det eneste som blir tuklet med fra min side på hovedsaven min. Har tullesaver for egenlagde spillere og annen moro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...