Stonemeister Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) For eksempel, jeg startet et game i FM11 hvor jeg skulle kjøpe Young, De Gea og Jones etter første sesong, men Jones nektet å starte samtaler og Atletico skulle ha 300 millioner for De Gea. Da ga jeg faen i spillet og tuklet med det. Har forresten også startet et par saver med kompiser hvor vi lager hver vår spiller med 200 i PA og setter dem i latterlige klubber i norsk eller walisisk andredivisjon, for eksempel, også drar man bare på ferie i et år av gangen og kikker på hvordan de presterer, hvem som kjøper dem og hvor fort de utvikler seg i forhold til hverandre. FMRTE var bra i den forstand, for den ga meg mye bedre oversikt, og om man åpner flere faner av samme spiller er det lett å se på utviklingen sesong for sesong, eller total utvikling. Annerledes måte å spille FM på som anbefales om man finner like mye moro i å bare se hvor bra et supertalent kan gjøre det som i å styre sitt eget lag. Endret 24. november 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Da kan man vel like gjerne bruke Genie? Eller, det er vel ikke fanemulighet der. *kremt* Har jeg hørt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Husker godt det skipet som kom til Bjørgvin i 1349 ja. Helvetes dårlig dag. Regna gjorde det og. Det der med skipet som kom er bare bullshit. Det var smogen på Danmarksplass som skapte pesten. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Fikk selv Mario for 430 mill, så akkurat det var ikke noe problem. Derimot tuklet jeg litt med "Homegrown", siden jeg synes det er stress å fø fram et uendelig antall kvalitetsspillere når man er kommet til 2030. Derfor kommer jeg nok i uoverskuelig framtid til å endre sånn at jeg alltid har nok HG spillere i klubben. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ufattelig svakt, Hansoen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Da kan man vel like gjerne bruke Genie? Eller, det er vel ikke fanemulighet der. *kremt* Har jeg hørt. Wooops! Fikk selv Mario for 430 mill, så akkurat det var ikke noe problem. Derimot tuklet jeg litt med "Homegrown", siden jeg synes det er stress å fø fram et uendelig antall kvalitetsspillere når man er kommet til 2030. Derfor kommer jeg nok i uoverskuelig framtid til å endre sånn at jeg alltid har nok HG spillere i klubben. Ufattelig svakt, Hansoen. Å finne talenter tidlig og får dem homegrown er jo mye av gleden etterhvert. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det er gøy å få fram nye spillere, men for meg er det ikke det som er the ultimate fun, for å si det sånn. Kanskje det er "svakt", men jeg ser det mer som preferanser enn noe annet. Det er uansett det eneste som blir tuklet med fra min side på hovedsaven min. Har tullesaver for egenlagde spillere og annen moro. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det er det eneste? Det er svært mye. Det er noe man må forholde seg til i virkeligheten, og har en plass i FM også. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Uansett, for meg er det ikke en big-deal. Da kan jeg nyte spillet slik jeg ønsker, og det er faktisk det viktigste for meg Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Haha, sabla ned LSK i semien i cupen, 4-2! Så nå er altså LFK klar for finale..! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Sykt. Serien da? Skulle akkurat til å skrive at der røk jeg såklart på to strake tap mot Haugesund og Sandefjord. Men ligger på en meget pen 4. plass etter 22 spilte kamper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Du var i TL nå sant? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Nei, adecco. Edit: Men blir nok minst en sesong til der, Ranheim og Aalesund er suverene sålangt. Veldig jevnt bakover. Endret 24. november 2011 av JR Ewing Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Det var Adecco. Var usikker. Hvor ligger Asker? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Asker ligger på 13, så ligger an til nedrykk per nu. Men er ganske jevnt. Slo de forøvrig 2-1 når vi møttes på Føyka. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvordan kan jeg ha flere spillere på landslagsoppdrag når jeg har CL-finale?? Hva faen er dette for noe tull... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Asker ligger på 13, så ligger an til nedrykk per nu. Men er ganske jevnt. Slo de forøvrig 2-1 når vi møttes på Føyka. Møkkamann! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Hvordan kan jeg ha flere spillere på landslagsoppdrag når jeg har CL-finale?? Hva faen er dette for noe tull... Bare å nekte de tillatelse til å dra det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Ikke om det er kvalik eller bruttotropp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå