Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har et bra rotasjonssystem på gang, Leo! Jobber turnus, med tidlig- og senvakter. Skyrim spilles på dager jeg har fri, mens madammen er på arbeid. Om jeg vil spille litt på kvelden, kjører jeg fm - der trenger man ikke å sitte klistra til skjermen. De dagene jeg har senvakt spiller jeg det jeg har mest lyst til frem til jeg skal på jobb. Win!

Lenke til kommentar

Hahaha. Noen som har det. Personlig jobber jeg streit 8-16, og dama ca det samme, så om kvelden må jeg ta et valg om jeg skal sitte på PCen (og tåle såpeserier på tven), eller spille Xbox (og dermed ikke ha TVen).

 

Forøvrig tenker jeg som så at Skyrim spiller jeg en gang nå og så er jeg ferdig med det, mens FM12 kommer jeg til og kunne kose med meg helt frem til oktober 2012.

Lenke til kommentar

Hahaha. Noen som har det. Personlig jobber jeg streit 8-16, og dama ca det samme, så om kvelden må jeg ta et valg om jeg skal sitte på PCen (og tåle såpeserier på tven), eller spille Xbox (og dermed ikke ha TVen).

Ser den, blir vanskelig da ja.

 

Forøvrig tenker jeg som så at Skyrim spiller jeg en gang nå og så er jeg ferdig med det, mens FM12 kommer jeg til og kunne kose med meg helt frem til oktober 2012.

Sant det. Det er jo en av de fine tingene med FM. :)

Lenke til kommentar

Hadde proffspillere sendt kanonskudd metervis over mål like ofte i virkeligheten som de gjør i FM... Da hadde det ikke vært lov å ha tribuner på kortsidene.

 

Det henger ikke på greip at spissen min som har 20 i finishing og 16 i composure, samt "avoids using weaker foot"-greia konstant skal smelle ballen ut av stadion med drittfoten. Det skjer hele tida, uansett hold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...