PSV Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Klubbene pleier alltid å komme med cheeky lån + 100% verdi future fee tilbud til meg når jeg skal låne ut. Tar jeg bort future fee er de plutselig ikke interessert lengre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Future fee er vel kun om man ønsker å kjøpe spilleren i løpet av oppholdet? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Er vel at de har muligheten til å by den avtalte summen når låneoppholdet avsluttes. Jævlig irriterende å akseptere ett lånebud for så å finne ut i etterkant at de har denne opsjonen og benytter seg av den. Da er det bare å prøve å tilby ny kontrakt dersom man vil beholde spilleren. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Når som helst i løpet av oppholdet ja, herunder "når oppholdet nesten er slutt og man har fått neste års transferbudsjett". Jeg tar også alltid vekk den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Eneste gangene jeg har den klausulen er når jeg egentlig ikke trenger spilleren og jeg får en god future fee, men samtidig er det sjelden jeg ser de benytter seg av den. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Okey, aldri opplevd at noen har bydd midt i sesong / januarvindu etc. men stemmer sikkert. Jævlig slitsomt når man får inn 80 lånetilbud hvor annenhver har den opsjonen. Fort gjort å gjøre en feil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Klart det svir, men det står vel mer info i den nye transfer-greia? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har ikke tenkt stort over det, for å være ærlig. Rykka forresten opp til adeccoligaen med LFK, fire strake seiere så langt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Fatter ikke at du klarer både Skyrim og FM samtidig, JR. Nå er jo jeg i den situasjonen at jeg mest sannsynlig vil bli pisket om jeg prøver meg på det samme hjemme, men jeg tror faktisk ikke jeg hadde fått det til selv uten pisketrusselen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Har et bra rotasjonssystem på gang, Leo! Jobber turnus, med tidlig- og senvakter. Skyrim spilles på dager jeg har fri, mens madammen er på arbeid. Om jeg vil spille litt på kvelden, kjører jeg fm - der trenger man ikke å sitte klistra til skjermen. De dagene jeg har senvakt spiller jeg det jeg har mest lyst til frem til jeg skal på jobb. Win! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Synes samarbeidet mellom Skyrim og FM går bra her jeg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Hahaha. Noen som har det. Personlig jobber jeg streit 8-16, og dama ca det samme, så om kvelden må jeg ta et valg om jeg skal sitte på PCen (og tåle såpeserier på tven), eller spille Xbox (og dermed ikke ha TVen). Forøvrig tenker jeg som så at Skyrim spiller jeg en gang nå og så er jeg ferdig med det, mens FM12 kommer jeg til og kunne kose med meg helt frem til oktober 2012. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hahaha. Noen som har det. Personlig jobber jeg streit 8-16, og dama ca det samme, så om kvelden må jeg ta et valg om jeg skal sitte på PCen (og tåle såpeserier på tven), eller spille Xbox (og dermed ikke ha TVen). Ser den, blir vanskelig da ja. Forøvrig tenker jeg som så at Skyrim spiller jeg en gang nå og så er jeg ferdig med det, mens FM12 kommer jeg til og kunne kose med meg helt frem til oktober 2012. Sant det. Det er jo en av de fine tingene med FM. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Hadde proffspillere sendt kanonskudd metervis over mål like ofte i virkeligheten som de gjør i FM... Da hadde det ikke vært lov å ha tribuner på kortsidene. Det henger ikke på greip at spissen min som har 20 i finishing og 16 i composure, samt "avoids using weaker foot"-greia konstant skal smelle ballen ut av stadion med drittfoten. Det skjer hele tida, uansett hold. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det skjer desverre altfor ofte. Andre ting som irriterer meg er at etter cornere så blir tageren stående igjen i offside posisjonen hvis ballen blir klarert, og når de får ballen igjen av forsvarerne mine, så blir det offside. Hver jævla gang. Er så irriterende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Det skjer faktisk ikke så ofte hos meg mer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Første gang jeg hitter 10-ern på FM12! Lyn - RBK 0-10! Og for tredje gang har jeg en spiller som netter 5 mål. Vanskelig med den siste og 6. så jeg får achievement. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 FM saven min har bugget. Jævla irriterende. Det går ikke an for meg å gi kontrakter til folk, og dermed ikke signere noen. Alle options er grå. Noen som har borti det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå