Patrick123 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Denne setningen er en løgn. Endret 19. november 2011 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Usaklig teamtalk much? Borte mot Valencia, herjer med dem, 1-1 pause. Jeg er strålende fornøyd med at de har kjørt over dem og skryter. ALLE reagerer negativt fordi jeg tapte 0-3 hjemme. Spillerne reagerer enda på at jeg ligger under sammenlagt. Hvæææ faen Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Gomes slår til igjen med 9.4 i 3-3 kamp mot tottenham, er 3 poeng bak etter 7 kamper spilt, så trengte seieren... Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Har funnet et annet interessant element med denne versjonen av spillet. Husker dere at jeg beklagde meg over at jeg hadde fått tak i Jesse Ohene, men kunne ikke bruke han for det at han hadde lagt opp? Det viser seg at spillerje på dette spillet kan velge å trappe ned, men ikke legge opp. Desverre hadde jeg gitt Jesse fulltidskontrakt, og da kunne han ikke spille. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Nye spissen min (regen) scorer fire mål i en kamp. Team talk før neste er selvfølgelig gode gamle "I want to see more of the same from you!" Det tar fire minutter. Flyvende tofotstakling bakfra på bakerste forsvarer, helt uprovosert. Klareste røde kortet som noensinne har blitt gitt. Endret 21. november 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Hehe, høres ut som han ikke helt var med. Når vi snakker om regens: en irriterende ting for meg som trøkker på nede i norsk 2. divisjon er at det er så mange spillere jeg ikke kan hente til Norge pga. at de ikke får arbeidstillatelse. Ja, så greit nok, man kan ikke hente alt mulig nede i divisjonene. Jeg kunne ha vært med på det hadde det ikke vært for andre (dritt)lag i samme divisjon ikke har noen problemer med å hente folk. Arbeidstillatelser er ikke aktuelt i det hele tatt, selv om dette er spillere med utenom-Eu-nasjonalitet. Jeg synes det er noe urettferdig... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Det er mye det samme som at AI-lag ikke trenger å spare spillere, alle spillerne dems er 100% til hver kamp uansett hvor mange kamper de har spilt den siste uka. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Det er mye det samme som at AI-lag ikke trenger å spare spillere, alle spillerne dems er 100% til hver kamp uansett hvor mange kamper de har spilt den siste uka. Jeg har ikke lagt merke til det, men jeg antar at du har helt rett. Det er fremdeles irriterende. Spesielt siden jeg har speidet frem noen spillere som kunne satt tippeligaen på hodet, for ikke å snakke om 2. divisjon. Ingen klubber oppdager dem heller... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Det er mye det samme som at AI-lag ikke trenger å spare spillere, alle spillerne dems er 100% til hver kamp uansett hvor mange kamper de har spilt den siste uka. Dette stemmer da overhodet ikke. AI-lag i conference starter ofte med spillere under 90% fordi stallene deres suger. Det som irriterer meg er at spillere jeg prøver signe krever 1500 pund i uka går til klubber i divisjonen over meg for 90 pund i uka. ZZZ! 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Kjøpte FM12 via Steam igår. Skjønner faen ikke hva som skjer nå. Klarer ikke hente lagrede spillsaver, da klikker bare spillet. Spillsaven står heller ikke under "Hent siste spill", der står det "ingen tilgjengelige spill". Laget meg en ny save etter at den ene køddet seg, men den klarte ikke å lagre. Jeg slettet etter hvert å den første saven, og da gik kdet plutselig an å lagre, men spillet går forsatt ikke an å hente når jeg starter FM på nytt. Hjelp! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Spiller med PSG og forran 3. sesongen kjøpte jeg Seydou Doumbia fra CSKA for 160 mill NOK og han er nok en av de beste spillerne jeg noensinne har hatt. Jeg har spilt CM/FM i bortimot 15 år og denne røveren er på linje med gudene fra gode gamle CM. Ikke bare scorer han abnormalt mye mål, 21 på 17, men de fleste er vanvittige perler. Det går i 40-50 meters sololøp og susere i krysset hver kamp. Ettersom FM serien er blitt mer og mer en simulator opp gjennom årene er det virkelig forfriskende å se at man fortsatt kan komme over slike "god-mode" spillere. :!: Jeg har det forøvrig usedvanlig hyggelig med å spille med PSG og har etterhvert bygget opp ett virkelig kanonlag: GK: Siriguru DR: Corchia CDR: Boly CDL: Sakho DL: Kolarov MC: Anderson AMC: Pastore AMR: Menez AML: Di Maria STCR: Gameiro STCR: Doumbia I tillegg er spillere som Balotelli, Nainggolan, Shaqiri, Heber og Gabriel Silva fantastiske innbyttere. FM er moro nå! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) The fuck?! Plutselig ble verdien på ALLE spillerne på spillet halvert med ti. EDIT: Wææt. Plutselig var det stilt på pund, samtidig som at verdien stod i kroner når jeg ser på spillerne. Endret 21. november 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 The fuck?! Plutselig ble verdien på ALLE spillerne på spillet halvert med ti. EDIT: Wææt. Plutselig var det stilt på pund, samtidig som at verdien stod i kroner når jeg ser på spillerne. Samme har skjedd med meg. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 En ting som plager meg med FM er muligheten for å låne ut spillere. Ville låne ut Zakaria Labyad og noen få unggutter, men er jo ingen som vil låne disse - og det uten å måtte betale en eneste dritt. Helt urealistisk spør du meg! Hvis du får muligheten til å låne en klassespiller (valgte i tillegg tilby til klubber), uten å måtte betale noe som helst - Men ikke gjør det? Synes de har rom til forbedring her... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Og du har satt dem Available for Loan? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Prøv å tilby til klubber. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Ja akkurat ja. Jeg har nå begynt på en ny sesong med Staal. Jeg mistet Jean Alassane Mendy til skade i friendliesene, men de tre først kampene bar bud om noe stort noe. Unggutten som fikk posisjonen til Jean Alassane startet sin Staal-karriere med hattrick. Snadder tenkte jeg. De tre påfølgende kampene (inkl. en cup-kamp) var også preget av dominans fra min side. Men, i den 4 kampen presterte Albert Berbatovci å knalle til med en takling av beste Pondus-merke, dvs. tofotstakling i hoftehøyde med strake føtter. Bang så var han utestengt fra laget i 3 kamper. Den påfølgende kampen var en trist affære. Vi får se hvordan dette går, men jeg mistenker at laget nå fullstendig driter på draget. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Skikkelig god følelse å vinne FA Trophy med skudd i krysset fra 20 meter 3 minutter på overtid gitt. Synd spilleren ikke blir med videre neste sesong. Hadde jeg ikke hatt anstrengt økonomi skulle han jaggu fått ny kontrakt kun pga målet. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Og du har satt dem Available for Loan? Prøv å tilby til klubber. Har gjort begge deler... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Det er litt merkelig, men alltid når jeg tilbyr spillere for salg, så kommer de andre klubbene med lånetilbud. Når jeg skal låne ut, er det ingen som vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå