DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Var vel Leo som var litt skuffet over han der da jeg kjøpte han. "Lavt på en del der". Føler jeg har trent han greit. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Kva skal man sjå etter når man skal skaffe seg Trener? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Hvor ligger editoren ? Jeg finner den ikke der den lå på 11ern. Der lå den inne på tools ? Finner ikke noe mappe som heter det... Spiller på pc EDIT: Takket være en på fmnorge så fant jeg ut at jeg måtte laste den ned. Så årdnet seg... Endret 19. november 2011 av LFCboy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Kva skal man sjå etter når man skal skaffe seg Trener? Spørs helt på hvordan trener du trenger... EDIT: Uansett hvilken trener du tar, må ha ha god DDM (determination, dicipline og motivation) Endret 19. november 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Var vel Leo som var litt skuffet over han der da jeg kjøpte han. "Lavt på en del der". Jeg er flink til å henge meg opp i unødvendige ting. Hvorfor smiler han på det nye bildet, og ikke på det gamlet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Sikkert jævla kry for utviklingen sin. Sånn helt ærlig. Det der så jeg ikke før du sa det. Har aldri lagt merke til noe sånt før heller. Kanskje de "utvikler" seg litt med alderen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ouch. Glemte å tilby kontrakter til de ansatte mot slutten av forrige sesong, så nå står jeg liksom helt uten støtteapparat. Må styre absolutt alt selv. What to do? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Sånn bare for å få gjort dette for de resterende som leser posten over her: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Meanwhile on d.no: Ansett nye trenere? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Til mitt forsvar dro jeg på ferie rett etter sesongen da. Problemet er at ingen av trenerne er interessert. Jaja, var gøy så lenge det varte da. Aldri om jeg holder meg i Championship uten et ordentlig støtteapparat. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Derfor drar jeg ALDRI på ferie i feriene. Skjer alltid noe. Lenke til kommentar
Kohan Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Sikkert jævla kry for utviklingen sin. Sånn helt ærlig. Det der så jeg ikke før du sa det. Har aldri lagt merke til noe sånt før heller. Kanskje de "utvikler" seg litt med alderen? Hva har du gjort for å få til den utviklingen? Selv sliter jeg med å utvikle unge spillere. Kun de som allerede har veldig mye av det de trenger når jeg kjøper dem som 16åringer blir gode nok i voksen alder. Hvordan i alle dager får man en spiller til å stige med 4-5 i både acceleration og pace fra 16-18, i tillegg til fin stigning i en rekke andre ferdigheter? Og smilet.. Det kan vel kanskje ha med utvikling i skjulte egenskaper som en følge av tutoring? Mulig de bildene på newgens på en måte røper personlighet ved facial expressions? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Var vel Leo som var litt skuffet over han der da jeg kjøpte han. "Lavt på en del der". Jeg er flink til å henge meg opp i unødvendige ting. Hvorfor smiler han på det nye bildet, og ikke på det gamlet? For det første er han fortsatt dritt For det andre kan regen-ansikt endre seg. hårlengde osv. Alltid vært en del av regenbildegenereringen, det bare skjer sjelden. Edit; for å begrunne at han fortsatt er drit, en spiss med 5 i bravery i 7 i positioning? Ai ai ai. Høres ut som en feig spiller som konstant er i offside eller feilplassert. Blir lite tapins fra han der. Endret 19. november 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Har ikke gjort noe spesielt. Har hatt han på heavy composure og quickness-trening. Ellers har jeg brukt han mye i kamper. På starten på slutten av kamper og i cuper. Etterhvert ble han brukt fra start og nå er han fast på laget. Fikk også gitt han ny kontrakt før han ville vekk og. 5 års kontrakt uten alt for høy lønn. Ellers var han veldig fornøyd med å signere ny kontrakt. Kanskje det gjør at han har et smil? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Vil tro smilet har noe med moral å gjøre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Edit; for å begrunne at han fortsatt er drit, en spiss med 5 i bravery i 7 i positioning? Ai ai ai. Høres ut som en feig spiller som konstant er i offside eller feilplassert. Blir lite tapins fra han der. Positioning er da ikke noe for spisser. Off the ball er det beste for spissene, det som gjør at de kommer seg unna spillere. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Hva var det Miles svarte deg på Twitter om det, DJ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 @ctaraldsen both are important. @ctaraldsen depends on what you want the striker to do really. Pretty sure it's all explained in the manual... Så med andre ord er det ikke livsnødvendig. Og du sier en bakromsspiller trenger positioning. Bakenga har 3 der og putta 31 mål på 35 kamper... Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Jeg sier mye rart 95% er sant. 5% er bullshit. Hva som er hva må dere selv finne ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Det med at du sier 95% av det du sier er sant, er i alle fall bullshit. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. november 2011 Forfatter Del Skrevet 19. november 2011 Denne setningen er en løgn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå