G27 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Vet ikke hvilke taktikker dere bruker, men jeg har 3 forskjellige formasjoner med United. 4-1-3-2 Toppet lag: Evra, Jones, Vidic, Rafael - Fellaini - Young, Ganso, Nani - Rooney, Cavani. 4-1-2-1-2 Toppet lag: Evra, Jones, Vidic, Rafael - Fellaini - Anderson, Fletcher - Ganso - Rooney, Cavani 4-3-3 Toppet lag: Evra, Jones, Vidic, Rafael - Anderson, Ganso, Fletcher - Huntelaar, Rooney, Cavani Alle disse fungerer utmerket for meg, og jeg blir kalt taktisk geni (hehe) etc. av fansen og pressen da jeg rullerer veldig mye på formasjonene. Vet ikke om det har mye å si, men jeg har plukket opp hint om at det skal være enklere å slå lag om man bruker forskjellige taktikker, slik at de ikke vet akkurat hvordan de skal spille mot deg. Gjentar at jeg ikke er sikker, men det kan virke logisk. Noen som kan avkrefte eller bekrefte dette? EDIT: Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg nettopp scoret det eneste målet mot Derby i det 91:50 minutt, og det var kun 10 sekunder igjen av kampen x) Relativt skuffet, da jeg slo de for bare noen kamper siden; 6-1. Endret 18. november 2011 av G27 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Spiller kun en taktikk, som er ganske offensiv. Gjorde at jeg gikk på en smell mot Real. 4-4-2, med diamant, altså en DM, to kanter som ikke ligger for bredt, og en AM. Blir mer som en litt bredere 4-1-2-1-2. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Har no sverga til en 4-1-2-2-1 over en sesong. (Det tok jaggu tid før denne var innspelt). flat firer bak, ankermann, dyptliggande PM (støtte), Angripande PM (støtte). OMH og OMV (offensiv), og Advanced (komplett spiss?). Shamelessly stolen fra eit eller anna forum som hadde hatt hell med det. Det "viktige" her, er at OMH er venstrebeint, og vice versa. Teorien er at vingane då skal gå innover å gi rom til bekkane på utsida. Meget spent på å sjå resultatet med Neymar/Suarez/Leandro på topp. (Og ja, en kan bruke Suarez som OMH). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Har nesten alltid vinger som skjærer inn selv. Meget effektivt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Fleire som har satt alle sine spisser/vinger på avslutningstrening forresten? Har satt alle mine på dette då treffprosenten er (for å bruke eit godt gammalt CM uttrykk) "absymal". Og går det an å få laga individuelt treningsopplegg utover det? Eg tenker då meir på dei her typisk "gå dypt og hente ball" treningane, og ikkje den her andre type trening, som fokuserer på attributter. Eg leiter då meir spesifikt etter "place shot" saken. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Du må gå inn på spilleren. Oppe i høyre hjørnet har man en sånn "interact with coach"-greie. Her kan må si at han må trene spilleren til å feks plassere skudd. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Du må gå inn på spilleren. Oppe i høyre hjørnet har man en sånn "interact with coach"-greie. Her kan må si at han må trene spilleren til å feks plassere skudd. Finner det enda ikkje eg? nvm..fant det såklart på dei som ikkje alt var satt opp til å gjer noke anna svada eg var mindre sugen dei dreiv på med. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Spillerne mine er klikket helt mongis! 5 gule og 1 direkte rødt mot Twente. Har opplevd lignende før, men.. Irriterenes at det endte 0-0 også. Har kommet inn i en dårlig periode med 3 av de 4 siste kampene uavgjort. Er blitt litt bortskjemt med å vinne hele tiden. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ligger på 2. plass i tippeligaen, spillerene mine spiller ganske greit. Men nå begynner moralen i laget å dale kraftig, dette har med at har svært inneffektive spillere forann mål, som sliter nå som moralen er dårlig. Kordan kan eg få moralen til å bli betre? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Ha et lagmøte, eller ikke vær så streng mot spillerne. Om spissene sliter foran mål, kan du booste selvtilliten ved å si at du har trua på dem. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Selvtilliten er tilbake og ligger på førsteplass. Rundspilte stabæk som låg på første:P 3 kamper igjen og nå begynner lagtidsskadene å komme. Bra det kun er få runder igjen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Prøv å få halve laget skadet før sesongen du. Minst 2mnd hver gang. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Startet bra da:P 2 spillere ute i 2 månder på samme dag. Disse viktige førstelagspillere. Men håper eg slipper unna halve lage, helst vinne serien Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Stoppere som slår gjennombruddspasninger er gøy er gøy. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 (endret) Stoppere som slår gjennombruddspasninger er gøy er gøy. :dontgetit: Endret 19. november 2011 av Shurger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Dobbelt gøy? Problem? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Kjekt, brukte 9 talenter mot Tromsø og svarte med å vinne komfortabelt. Også byttene var kun talenter. Tipper gjennomsnittalderen var 18 - 19:D Sikkert mye fordi eg sa dem ikkje hadde noe press, men strålandes fornøgd med kordan dem svarte. Tromsø måtte vinne for å kunne komme seg ut i Europa, så dem hadde definitivt noe å spiller for, no som gjør denne seieren ekstra godt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Tror det blir fokus på det defensive før Europa neste sesong. 18 baklengs på seks gruppespillkamper. Scoret 12, men 18 bakover er for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå