Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvilke taktikker dere bruker, men jeg har 3 forskjellige formasjoner med United.

4-1-3-2 Toppet lag: Evra, Jones, Vidic, Rafael - Fellaini - Young, Ganso, Nani - Rooney, Cavani.

4-1-2-1-2 Toppet lag: Evra, Jones, Vidic, Rafael - Fellaini - Anderson, Fletcher - Ganso - Rooney, Cavani

4-3-3 Toppet lag: Evra, Jones, Vidic, Rafael - Anderson, Ganso, Fletcher - Huntelaar, Rooney, Cavani

Alle disse fungerer utmerket for meg, og jeg blir kalt taktisk geni (hehe) etc. av fansen og pressen da jeg rullerer veldig mye på formasjonene. Vet ikke om det har mye å si, men jeg har plukket opp hint om at det skal være enklere å slå lag om man bruker forskjellige taktikker, slik at de ikke vet akkurat hvordan de skal spille mot deg. Gjentar at jeg ikke er sikker, men det kan virke logisk. Noen som kan avkrefte eller bekrefte dette?

EDIT: Tenkte jeg bare skulle nevne at jeg nettopp scoret det eneste målet mot Derby i det 91:50 minutt, og det var kun 10 sekunder igjen av kampen x) Relativt skuffet, da jeg slo de for bare noen kamper siden; 6-1.

Endret av G27
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har no sverga til en 4-1-2-2-1 over en sesong. (Det tok jaggu tid før denne var innspelt).

flat firer bak, ankermann, dyptliggande PM (støtte), Angripande PM (støtte). OMH og OMV (offensiv), og Advanced (komplett spiss?).

Shamelessly stolen fra eit eller anna forum som hadde hatt hell med det.

Det "viktige" her, er at OMH er venstrebeint, og vice versa. Teorien er at vingane då skal gå innover å gi rom til bekkane på utsida.

Meget spent på å sjå resultatet med Neymar/Suarez/Leandro på topp.

(Og ja, en kan bruke Suarez som OMH).

Lenke til kommentar

Fleire som har satt alle sine spisser/vinger på avslutningstrening forresten? Har satt alle mine på dette då treffprosenten er (for å bruke eit godt gammalt CM uttrykk) "absymal".

Og går det an å få laga individuelt treningsopplegg utover det? Eg tenker då meir på dei her typisk "gå dypt og hente ball" treningane, og ikkje den her andre type trening, som fokuserer på attributter.

Eg leiter då meir spesifikt etter "place shot" saken.

Lenke til kommentar

Du må gå inn på spilleren. Oppe i høyre hjørnet har man en sånn "interact with coach"-greie. Her kan må si at han må trene spilleren til å feks plassere skudd.

Finner det enda ikkje eg? :dontgetit:

nvm..fant det såklart på dei som ikkje alt var satt opp til å gjer noke anna svada eg var mindre sugen dei dreiv på med.

Lenke til kommentar

Spillerne mine er klikket helt mongis! 5 gule og 1 direkte rødt mot Twente. Har opplevd lignende før, men.. Irriterenes at det endte 0-0 også. Har kommet inn i en dårlig periode med 3 av de 4 siste kampene uavgjort. Er blitt litt bortskjemt med å vinne hele tiden.

Lenke til kommentar

Kjekt, brukte 9 talenter mot Tromsø og svarte med å vinne komfortabelt. Også byttene var kun talenter. Tipper gjennomsnittalderen var 18 - 19:D Sikkert mye fordi eg sa dem ikkje hadde noe press, men strålandes fornøgd med kordan dem svarte. Tromsø måtte vinne for å kunne komme seg ut i Europa, så dem hadde definitivt noe å spiller for, no som gjør denne seieren ekstra godt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...