PSV Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hva i all verden vil du kvitte deg med Huntelaar for? Kanonspiss. 30+ målsgaranti om du bruker ham riktig i minst fire sesongen fra spillet starter, og også en god del mål etter det. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Fortell meg, er det i det hele tatt noen her som IKKE bruker RBK, Liverpool eller United? Eg bruker ingen av dem, her igården er det kun Brann:p Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Fortell meg, er det i det hele tatt noen her som IKKE bruker RBK, Liverpool eller United? Jeg roter rundt nede i divisjonene. Jeg får ikke mine spillere til å fungere. Uansett hvorgode de er. Skulle jeg ha startet lengre oppe (noe jeg ikke har gjort siden fm2009) så hadde det nok blitt Wolves. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Fortell meg, er det i det hele tatt noen her som IKKE bruker RBK, Liverpool eller United? Spilt SK Brann. Nå skal jeg over på Radøy/Manger på et 4 divisjons eventyr Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) For 0kr eller "ikke satt" ? For 0kr Ikke "ikke satt". Veeeldig spesielt at de gjorde det. Grunnen til at jeg vil selge fyren er fordi han har hatt en forferdelig start på sesongen, og jeg sitter med fem gode spisser. Cavani, Rooney, Welbeck, Huntelaar og Chicarito. Både hernandez og welbeck blir for lite brukt, da cavani fint kan spille hver eneste kamp igjennom sesongen uten å bli for sliten, med mindre han blir skadet da. Vurderer også å kvitte meg med Chicarito.... Skulle tro det kommer rett fra en grøsser, men 3 mål av 42 skudd får meg til å ha mareritt om natten. Det utgir 7% det. Jeg vet at Huntelaar er en fantastisk spiss også. Når jeg hentet han inn scoret han hver kamp, til den 16 kampen, hvor han lå på 22 mål på 16 kamper. Etter det dabbet det bare mer og mer ned. MEN en ting er sikkert. Jeg er DRITT lei av at de som byr vil betale over 48 måneder! Juventus, Valencia, Atletico Madrid, Olympique Lyonnais, Aston Villa og Barcelona har alle kommet med slike bud på Huntelaar, Valencia og Fabio. DRITT LEI sier jeg!! Aston Villa er værst. De har bydd på alle tre spillerne, og alle med 48 måneders betalen. I tillegg til at de bydde på samme måte om Carrick. Blæh. EDIT: Inter kom nettopp med bud på 90mill for Anderson, delt på 24 måneder. Det er ikke 48 måneder, men det får meg fortsatt til å plante pannen i tastaturet et par ganger. Endret 16. november 2011 av G27 Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Fortell meg, er det i det hele tatt noen her som IKKE bruker RBK, Liverpool eller United? Jeg spiller med Dover^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 JR spiller vel Levanger. MartinF spiller Boreham Wood eller hva pokker det BSP/S/N-laget hans heter. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Etter å ha lest meg opp på ka diverse forumtroll her meiner så har eg då ikkje gjort et einaste "korrekt" innkjøp. =) Cavani er ikkje kjøpt (Altfor dyr) Neymar ikkje kjøpt (altfor dyr) Alt anna nevnt, ikkje kjøpt (altfor dyr) Sitter med mykje talent på 18-19. Som brukast i rotasjon. Må no begynne å bruke dei når dei er 18-19 for å få best mulig utvikling eller? Får jo slike beskjeder når en bruker Wilson/Coates bak. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Sjekk Doumbia på CSKA. Ikke sjekket han på FM12 enda, men han var gull på FM11. Tviler sterkt på at han er like dyr og. Å bruke unggutter er ingen dum ting. Det hjelper på utviklingen og. Trenger ikke bruke dem fast, men at de får en kamp i ny og ne. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Eller i mitt tilfelle, som har hatt skademarerittsesong, så speler dei omtrent fast. =) Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg startet uten jobb, fikk jobb i Sunderland, og i min andre sesong vant jeg ligaen. Kjøpte Gylfi Sigurðsson. For en spiller! Ble nominert til årets spiler i PL og gjorde rett over 20 mål. Hadde flere assists. Ellers har Verratti slått til i sin tredje sesong nå. 7.70 i snitt på sine 10 første kamper. 8 Assists og 2 flotte matchvinnermål. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Cavani er ikkje kjøpt (Altfor dyr) Neymar ikkje kjøpt (altfor dyr) Er Cavani for dyr? Fikk han for 205mill jeg, og det er han ihvertfall verdt. Ligger på en verdi på 300mill for øyeblikket, og har vært lenger oppe på verdien tidligere også. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg startet uten jobb, fikk jobb i Sunderland, og i min andre sesong vant jeg ligaen. Kjøpte Gylfi Sigurðsson. For en spiller! Ble nominert til årets spiler i PL og gjorde rett over 20 mål. Hadde flere assists. Ellers har Verratti slått til i sin tredje sesong nå. 7.70 i snitt på sine 10 første kamper. 8 Assists og 2 flotte matchvinnermål. Hvordan i all verden klarte du å få jobb i Sunderland ? Får alltid jobb i 2div lag i norge osv jeg... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Det avhenger av hvilket rykte du setter på deg selv. Hobbyspiller: Norsk 2. div og slik Semipro: Har fått jobb i Alta med det Profesjonell: Tippeliagen Internasjonal: Hvor du vil omtrent Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Cavani er ikkje kjøpt (Altfor dyr) Neymar ikkje kjøpt (altfor dyr) Er Cavani for dyr? Fikk han for 205mill jeg, og det er han ihvertfall verdt. Ligger på en verdi på 300mill for øyeblikket, og har vært lenger oppe på verdien tidligere også. Hadde ikkje midler til å hente han iallefall. Då hadde jo eg i sesongstart brent av 100 mill på noke italiensk. Som eg for øvrig kom på kant med etter en displinær avgjørelse. Aldri vore over 170 mill i midler. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Hva er greia med at laget NEKTER å skape sjanser når jeg sender dem oppover på banen og ber dem spille mer offensivt? 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Nettop ferdig med sesong 3, sikra Treble ganske greit. Har også sikra meg Mario Gotze fra Dortmund for 430mill, så neste sesong kan virkelig bli morsom Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Anbefalinger til hvordan man spiller Cavani i et 4-2-3-1 system? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 oppspillspunkt vil jeg tro. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Ah herlig, der fikk Sagna direkte rødt. Kan jo like godt bare tape på walkover når spillerne bestemmer seg for å bli utvist hver kamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå