Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For 0kr eller "ikke satt" ? :)

 

For 0kr :p Ikke "ikke satt". Veeeldig spesielt at de gjorde det.

 

Grunnen til at jeg vil selge fyren er fordi han har hatt en forferdelig start på sesongen, og jeg sitter med fem gode spisser. Cavani, Rooney, Welbeck, Huntelaar og Chicarito. Både hernandez og welbeck blir for lite brukt, da cavani fint kan spille hver eneste kamp igjennom sesongen uten å bli for sliten, med mindre han blir skadet da. Vurderer også å kvitte meg med Chicarito.... Skulle tro det kommer rett fra en grøsser, men 3 mål av 42 skudd får meg til å ha mareritt om natten. Det utgir 7% det.

 

Jeg vet at Huntelaar er en fantastisk spiss også. Når jeg hentet han inn scoret han hver kamp, til den 16 kampen, hvor han lå på 22 mål på 16 kamper. Etter det dabbet det bare mer og mer ned.

 

MEN en ting er sikkert. Jeg er DRITT lei av at de som byr vil betale over 48 måneder! Juventus, Valencia, Atletico Madrid, Olympique Lyonnais, Aston Villa og Barcelona har alle kommet med slike bud på Huntelaar, Valencia og Fabio. DRITT LEI sier jeg!! Aston Villa er værst. De har bydd på alle tre spillerne, og alle med 48 måneders betalen. I tillegg til at de bydde på samme måte om Carrick. Blæh.

 

EDIT: Inter kom nettopp med bud på 90mill for Anderson, delt på 24 måneder. Det er ikke 48 måneder, men det får meg fortsatt til å plante pannen i tastaturet et par ganger.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Etter å ha lest meg opp på ka diverse forumtroll her meiner så har eg då ikkje gjort et einaste "korrekt" innkjøp. =)

 

Cavani er ikkje kjøpt (Altfor dyr)

Neymar ikkje kjøpt (altfor dyr)

 

Alt anna nevnt, ikkje kjøpt (altfor dyr)

 

Sitter med mykje talent på 18-19. Som brukast i rotasjon. Må no begynne å bruke dei når dei er 18-19 for å få best mulig utvikling eller? Får jo slike beskjeder når en bruker Wilson/Coates bak.

Lenke til kommentar

Jeg startet uten jobb, fikk jobb i Sunderland, og i min andre sesong vant jeg ligaen. Kjøpte Gylfi Sigurðsson. For en spiller! Ble nominert til årets spiler i PL og gjorde rett over 20 mål. Hadde flere assists. Ellers har Verratti slått til i sin tredje sesong nå. 7.70 i snitt på sine 10 første kamper. 8 Assists og 2 flotte matchvinnermål.

Lenke til kommentar

Jeg startet uten jobb, fikk jobb i Sunderland, og i min andre sesong vant jeg ligaen. Kjøpte Gylfi Sigurðsson. For en spiller! Ble nominert til årets spiler i PL og gjorde rett over 20 mål. Hadde flere assists. Ellers har Verratti slått til i sin tredje sesong nå. 7.70 i snitt på sine 10 første kamper. 8 Assists og 2 flotte matchvinnermål.

Hvordan i all verden klarte du å få jobb i Sunderland ? Får alltid jobb i 2div lag i norge osv jeg...

Lenke til kommentar

Cavani er ikkje kjøpt (Altfor dyr)

Neymar ikkje kjøpt (altfor dyr)

 

Er Cavani for dyr? Fikk han for 205mill jeg, og det er han ihvertfall verdt. Ligger på en verdi på 300mill for øyeblikket, og har vært lenger oppe på verdien tidligere også.

 

Hadde ikkje midler til å hente han iallefall. Då hadde jo eg i sesongstart brent av 100 mill på noke italiensk. Som eg for øvrig kom på kant med etter en displinær avgjørelse. ;)

 

Aldri vore over 170 mill i midler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...