Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh crash dump er alltid like gøy. Gikk en gang igjennom hele overgangsvinduet da jeg spilte 5 div i Norge på FM11. forsterket laget mitt betraktelig, men så klart skulle den crash dumpe, og jeg savet ikke hele vinduet. Saver før hver kamp nå!

 

Tapte knepent 0-1 mot AC Milan nettopp etter en KJEMPE tabbe av Leciewski :( Hadde 4 store sjangser der 1 var i stolpen. Meget bra innsats!

 

http://www.youtube.com/watch?v=O-hO6eSJrVs

 

Har foresten et spm. Om en spiller blir lånt ut i flere sesonger fra han er 15-21 vil han fremdeles bli "club made"? (kom ikke på det rette ordet)

Endret av Iceman #10
Lenke til kommentar

Da har styret bestemt seg for å bygge ut stadion med 9k sitteplasser til en prislapp på 93 millioner kr, en uke etter at jeg spurte om å få utvidet ungdomsfasilitetene.

 

I tillegg går det rykter om at Chelsea skal komme med et bud på Even Hovland

Fikk utvidet Lerkendal. Har 30.000 sitteplasser nå. :)

 

Ellers har jeg oppgradert ungdomsfasilitetene én gang og er i gang med neste nå. Oppgraderer også treningsfasilitetene nå.

 

 

EDIT: Så forbanna irriterende at Bakenga blir skadet i første kamp etter han kommer tilbake fra en 3 mnd skade. Han ble satt inn i 80. min.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Bestemte meg for å legge om taktikken til 4-1-2-2-1, men du hendelse så lang tid det tar før formasjonen "sitter".

 

Men etter ca halv sesong er vi oppe i 60/100, og siste kamp klarte eg å banke tabelljumbo ipswich 9-0.

Starta med Lpool, karra til meg ligacupen og FAcupen første sesong, mens i ligaen blei det til slutt 3. plass.

_Skal_ vinne serien i år, men transferbudsjettet har ikkje alltid gjort det lett. Ville så gjerne ha Neymar :ph34r:

 

Note to self ved framtidige saves, ikkje følg blindt scoutreports. Til mitt forsvar har eg ikkje rørt fm, sia cm97/98. Dette var massive endringer. =)

Lenke til kommentar

Er det noe gøy å trene landslaget?

 

Er også trener for hjemklubben Elverum, så da går det fint. Bare landslag blir gjerne litt langtekkelig :)

Trener også landslaget, tok over i 2013.

 

Startoppstilling:

 

Stubhaug

Eggen Hedenstad-Hangeland-Rogne-Vilsvik

Yttergaard Jenssen-Singh

de Lanley-Fellah

Mos-Moa

 

Vingene mine storspiller btw.

Lenke til kommentar

Da har jeg bekreftet at Tottenham er dét laget. Det laget man kan rundspille etter alle kunstens regler og tape poeng mot hver gang. I alle kamper mot Tottenham skjer minst en av disse:

 

- Keeperen spiller til 9,5 eller bedre på børsen

Det er jo en klassiker at keeperen til dét laget står som en murvegg, men at den keeperen skulle være Gomes, keeperen med verdens høyeste tabbefrekvens, det er jo en smule irriterende.

 

- Rafael van der Vaart scorer opptil flere mål fra 25+ meter

Dette er ikke kødd. Det er bare VdV som scorer for Tottenham, og det er aldri tap-ins eller noe enkelt... Susere i krysset er rutine for nederlenderen.

 

- Spillerne mine scorer selvmål

Når van der Vaart ikke har dagen hjelper spillerne mine til med det de kan. Phil Jones har scoret fire selvmål så langt mot Tottenham, mens Smalling og De Gea også har bidratt med et par.

 

 

Kampene mot Tottenham ender enten i uavgjort eller tap. I serien taper jeg bare en eller to kamper i løpet av en sesong. Tottenham har stått for minst et av dem siden jeg startet for over to sesonger siden, og kampbildet har vært skremmende likt i de kampene, nemlig dominans fra min side, gjerne med opptil åtte klare målsjanser.

 

Den dagen van der Vaart og Gomes legger opp skal jeg faen meg vise Yidsa hvem som er sjefen i Premier League. Drittklubb!

Lenke til kommentar

Det er faen meg helt sant. Sist kamp spilte jeg 1-1 mot tottenham på hjemmebanet. Med seier ville jeg ha 5 poeng ned til dem, nå er det fortsatt bare 2. Gomes får 9.3 rating(selv om han faktisk fomlet en ball i nettet som selvmål), men allikavell. Han har et snitt på 6.95, men mot meg er han guds gave til keeperstanden. Møkkaklubb.

Lenke til kommentar

Sliter fortsatt med å få solgt huntelaar, og nå kom Atletico Madrid nettopp med det verste budet jeg noen sinne har sett. De vil låne Huntelaar for 17mill kr, for deretter å ha muligheten til å kjøpe han når som helst for kr. 0!!! x) Værste jeg har sett.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...