Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skal jeg ha et ekstra program innstallert som maser med oppdateringer, achievements og alt mulig unødvendig ræl? De siste årene har jeg kjøpt FM, satt det inn i Macen, laget et image, tatt ut DVDen og aldri brukt den igjen. Innstallert uten problemer og slipper alt mas fra Steam.

Lenke til kommentar

Jeg liker å ha så lite "dritt" på Macen som mulig. Jeg kommer ikke til å bruke Steam til noe annet enn til å kjøre FM uansett. Derfor er det utrolig unødvendig for min del.

Det samme tenkte jeg når jeg kjøpte meg Half-Life 2 i 2006. Og det gikk en stund, men nå, på et par år har spillsamlingen økt til rundt hundre spill, og jeg kvier meg faktisk for å kjøpe spill jeg ikke får i Steam.

Lenke til kommentar

Jeg liker å ha så lite "dritt" på Macen som mulig. Jeg kommer ikke til å bruke Steam til noe annet enn til å kjøre FM uansett. Derfor er det utrolig unødvendig for min del.

Det samme tenkte jeg når jeg kjøpte meg Half-Life 2 i 2006. Og det gikk en stund, men nå, på et par år har spillsamlingen økt til rundt hundre spill, og jeg kvier meg faktisk for å kjøpe spill jeg ikke får i Steam.

Samme her faktisk. Skaffer alltid ett spill jeg vil ha via Steam dersom det er tilgjengelig der.

Lenke til kommentar

Vi får se på det, ja. I FM11-saven min nå så er det sånn at hvis en spiller klager, så sier jeg "vel, sikker på det?" og de "ja, dette er veldig viktig for meg", hvorpå jeg alltid kjører "You're being totally unprofessional and I'm shocked by the behavior you are showing me", hvorpå de ALLTID backer ut.

Stålkontroll på spillerne :D

Men dette kan bli et interessant verktøy. Ser for meg en "reluctant" tone i "jeg tror nesten jeg må benke deg et par kamper" kan (er tiltenkt å) føre til at spilleren godtar benkingen lettere, fordi han skjønner at jeg helst vil spille ham, men må benke ham pga dårlig form (både fysisk og rating).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...