DJ_Dark Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Synes steam er greit selv faktisk. Liker mye av UI-en. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Faen også. Det beste med FM på Mac er at man har sluppet å bruke Steam, så det å måtte bruke et 3rd party program for å innstallere synes jeg veldig lite om. Mulig piratene finner en god løsning da. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvorfor dette hatet mot Steam? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvorfor skal jeg ha et ekstra program innstallert som maser med oppdateringer, achievements og alt mulig unødvendig ræl? De siste årene har jeg kjøpt FM, satt det inn i Macen, laget et image, tatt ut DVDen og aldri brukt den igjen. Innstallert uten problemer og slipper alt mas fra Steam. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Achievements er jo faktisk bare fun. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Vel, kjipt å være for prinsippfast på det punktet, kan ikke tenke meg at pirater får like lett tilgang til patcher til FM12. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg liker å ha så lite "dritt" på Macen som mulig. Jeg kommer ikke til å bruke Steam til noe annet enn til å kjøre FM uansett. Derfor er det utrolig unødvendig for min del. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Synd, men tror i grunnen ikke at det kommer til å plage deg nevneverdig annet enn at du må innstallere det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Vi får se da. Har ikke mye valg nå. EDIT: Men det må være lov å gjøre litt opprør syns jeg... Endret 28. september 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg liker å ha så lite "dritt" på Macen som mulig. Jeg kommer ikke til å bruke Steam til noe annet enn til å kjøre FM uansett. Derfor er det utrolig unødvendig for min del. Det samme tenkte jeg når jeg kjøpte meg Half-Life 2 i 2006. Og det gikk en stund, men nå, på et par år har spillsamlingen økt til rundt hundre spill, og jeg kvier meg faktisk for å kjøpe spill jeg ikke får i Steam. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Enda farligere.. Skal jeg plutselig bruke opp halve årslønna mi på spill? :!: Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg liker å ha så lite "dritt" på Macen som mulig. Jeg kommer ikke til å bruke Steam til noe annet enn til å kjøre FM uansett. Derfor er det utrolig unødvendig for min del. Det samme tenkte jeg når jeg kjøpte meg Half-Life 2 i 2006. Og det gikk en stund, men nå, på et par år har spillsamlingen økt til rundt hundre spill, og jeg kvier meg faktisk for å kjøpe spill jeg ikke får i Steam. Samme her faktisk. Skaffer alltid ett spill jeg vil ha via Steam dersom det er tilgjengelig der. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Enda farligere.. Skal jeg plutselig bruke opp halve årslønna mi på spill? :!: To spørsmål: 1) Hvor mange spill skal du egentlig kjøpe, og 2) hvor i helvete jobber du? Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Fredagsblogg! Omhandler hvilke lisenser de har skaffet til i år. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Velvel. Blir nok facepacks, ja. Og logopacks. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 V-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-v-video-blogg! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Blir jævla lett å ryke uklar med spillerne nå, kan jeg se for meg. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Vi får se på det, ja. I FM11-saven min nå så er det sånn at hvis en spiller klager, så sier jeg "vel, sikker på det?" og de "ja, dette er veldig viktig for meg", hvorpå jeg alltid kjører "You're being totally unprofessional and I'm shocked by the behavior you are showing me", hvorpå de ALLTID backer ut. Stålkontroll på spillerne Men dette kan bli et interessant verktøy. Ser for meg en "reluctant" tone i "jeg tror nesten jeg må benke deg et par kamper" kan (er tiltenkt å) føre til at spilleren godtar benkingen lettere, fordi han skjønner at jeg helst vil spille ham, men må benke ham pga dårlig form (både fysisk og rating). Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Alt dette avhenger såvidt jeg vet at spillerens personlighet, så håper jo for realismens del at det ikke blir en fasit. Eller.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Vi satser på at de får det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå