Atald Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Leo: Bytt ut thumb med image i adresselinja. jdmik: Prøv noe annet enn bildr i fremtiden. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Bildr.no funker fint det, så lenge man ikke er retard. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Drøy påstand når du ikke greide å sjekke hva det sto i adresselinja og bytte ut thumb med det mest naturlige selv. bildr er ikke idiotsikker, og er nesten like irriterende som ImageShack. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Hehe, litt selvironisk må man da få være? (Jeg sparket meg selv ja, det var det som var tanken. Beklager hvis det ikke skinte gjennom klart nok) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Ser at forrige posten min kan virke i overkant alvorlig og kritisk på grunn av mangler på smilefjes. Beklager dette på det sterkeste. Endret 14. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg la uansett bildet som vedlegg på min forrige post, så nå skal vel alle kunne klare å se det smertefritt. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hva er det med at uansett hvem som byr på en spiller jeg vil selge, så vil de betale pengene over 48 måneder? Regner ikke med at jeg spiller FM på den saven om 48 måneder engang. Jeg skal selge Huntelaar for 125mill, da han er verdt 115mill. Han spiller altfor dårlig for tiden. Kjøpte han for 55mill forrige sesong og er fornøyd med at han er verdt det dobbelte nå. Trenger uansett å redusere lønnsutgiftene etterhvert. Men jeg vil ha pengene med en gang han forsvinner! Og de luringene som byr nekter å forhandle. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Nå da?? Au! Og jeg som trodde det var ille når jeg hadde Young, Nani, Hernandez, Smalling, Rafael og Welbeck ute samtidig, i tillegg til Sandro og Evra ute med karantene. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hva er det med at uansett hvem som byr på en spiller jeg vil selge, så vil de betale pengene over 48 måneder? Regner ikke med at jeg spiller FM på den saven om 48 måneder engang. Jeg skal selge Huntelaar for 125mill, da han er verdt 115mill. Han spiller altfor dårlig for tiden. Kjøpte han for 55mill forrige sesong og er fornøyd med at han er verdt det dobbelte nå. Trenger uansett å redusere lønnsutgiftene etterhvert. Men jeg vil ha pengene med en gang han forsvinner! Og de luringene som byr nekter å forhandle. Avslå budet, og tilby han til klubben for den summen dere har blitt enige om og velg "kan ikke forhandles". Da ordner det seg som regel, men ikke alltid seff. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Avslå budet, og tilby han til klubben for den summen dere har blitt enige om og velg "kan ikke forhandles". Da ordner det seg som regel, men ikke alltid seff. Hvordan gjør jeg det da? Skal nevnes at når klubbene byr på spilleren så velger de at tilbudet ikke kan forhandles. Og når jeg går for å tilby han til klubber så kan jeg bare velge summen og om det er overgang eller lån det gjelder. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Åja, jeg trodde man kunne velge om det skulle være "forhandlbart" eller ikke. Har ikke spillet foran meg akkurat nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Sykeste sesongen av Chicharito! Sikret meg PL og CL denne sesongen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hadde virkelig ikke trua, men dette er det sykeste jeg har vært med på. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 For min del er Chicarito helt ubrukelig og klarer kun å finne keeper og utsiden av målet. Han har vært helt forferdelig i starten av min tredje sesong. Han har scoret 0 mål av 23 forsøk på 6 kamper. Men når det kommer til landslagsfotball har han scoret 15 på 11 kamper. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Chicharito spiller bra og scorer en del mål for meg. Problemet jeg har med han er at når jeg bruker Rooney og Berbatov på topp, med henholdsvis Fremskutt spiss og dyptliggende spiss, så skaper begge sjanser for den andre, mens Welbeck og Chicharito bare dribler, skyter og sender støttepasninger, sånn at de skal komme seg i scoringsposisjon. Utrolig irriterende når de kan lage et mål med en enkel pasning, men isteden så skyter de fra død vinkel i nettveggen... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Synes supporterne er i overkant usannsynlig. Blir nesten litt for drøyt når de FORVENTER at jeg skal vinne mot Real Madrid borte. Hadde vært bedre hvis de f.eks. ikke trodde vi kom til å klare det og heller ble overrasket ved en seier, og ved et tap så ble de ikke skuffet. Endret 14. november 2011 av Emils1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Glem dette, FM klikket. Og jeg må spille fra rett etter CL finalen... Endret 14. november 2011 av Sameboe Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Vet ikke om jeg skal kalle dette bug eller ikke, men jeg spilte 2 kamp mot UNited i CL gruppespillet, og de stiller med omtrendt samme lag. Vinner 2-0 på Brann Stadion. Hvordan er det mulig at de undervurderer meg to ganger etter jeg overkjørte de i første kamp? Nesten ikke gøy en gang når det skal være sånn. AC Milan starter med full tropp! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det ble med kvartfinale i Europaligaen. Møtte uten tvil det vanskeligste laget som var igjen, nemlig Spurs. Ble 2-5 sammenlagt. Synd, men jaja. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 LItt sjarm med å spille i lavere divisjoner er alle kampene som blir utsatt pga diverse grunner, sånn som jeg sliter veldig ofte med overvann på min stadion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå