Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med at uansett hvem som byr på en spiller jeg vil selge, så vil de betale pengene over 48 måneder? Regner ikke med at jeg spiller FM på den saven om 48 måneder engang.

 

Jeg skal selge Huntelaar for 125mill, da han er verdt 115mill. Han spiller altfor dårlig for tiden. Kjøpte han for 55mill forrige sesong og er fornøyd med at han er verdt det dobbelte nå. Trenger uansett å redusere lønnsutgiftene etterhvert. Men jeg vil ha pengene med en gang han forsvinner! Og de luringene som byr nekter å forhandle. :hrm:

Lenke til kommentar

Hva er det med at uansett hvem som byr på en spiller jeg vil selge, så vil de betale pengene over 48 måneder? Regner ikke med at jeg spiller FM på den saven om 48 måneder engang.

 

Jeg skal selge Huntelaar for 125mill, da han er verdt 115mill. Han spiller altfor dårlig for tiden. Kjøpte han for 55mill forrige sesong og er fornøyd med at han er verdt det dobbelte nå. Trenger uansett å redusere lønnsutgiftene etterhvert. Men jeg vil ha pengene med en gang han forsvinner! Og de luringene som byr nekter å forhandle. :hrm:

Avslå budet, og tilby han til klubben for den summen dere har blitt enige om og velg "kan ikke forhandles". Da ordner det seg som regel, men ikke alltid seff.

Lenke til kommentar

Avslå budet, og tilby han til klubben for den summen dere har blitt enige om og velg "kan ikke forhandles". Da ordner det seg som regel, men ikke alltid seff.

 

Hvordan gjør jeg det da? Skal nevnes at når klubbene byr på spilleren så velger de at tilbudet ikke kan forhandles. Og når jeg går for å tilby han til klubber så kan jeg bare velge summen og om det er overgang eller lån det gjelder.

Lenke til kommentar

For min del er Chicarito helt ubrukelig og klarer kun å finne keeper og utsiden av målet. Han har vært helt forferdelig i starten av min tredje sesong. Han har scoret 0 mål av 23 forsøk på 6 kamper. Men når det kommer til landslagsfotball har han scoret 15 på 11 kamper.

Lenke til kommentar

Chicharito spiller bra og scorer en del mål for meg. Problemet jeg har med han er at når jeg bruker Rooney og Berbatov på topp, med henholdsvis Fremskutt spiss og dyptliggende spiss, så skaper begge sjanser for den andre, mens Welbeck og Chicharito bare dribler, skyter og sender støttepasninger, sånn at de skal komme seg i scoringsposisjon. Utrolig irriterende når de kan lage et mål med en enkel pasning, men isteden så skyter de fra død vinkel i nettveggen...

Lenke til kommentar

Synes supporterne er i overkant usannsynlig. Blir nesten litt for drøyt når de FORVENTER at jeg skal vinne mot Real Madrid borte. Hadde vært bedre hvis de f.eks. ikke trodde vi kom til å klare det og heller ble overrasket ved en seier, og ved et tap så ble de ikke skuffet.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal kalle dette bug eller ikke, men jeg spilte 2 kamp mot UNited i CL gruppespillet, og de stiller med omtrendt samme lag. Vinner 2-0 på Brann Stadion. Hvordan er det mulig at de undervurderer meg to ganger etter jeg overkjørte de i første kamp? Nesten ikke gøy en gang når det skal være sånn. AC Milan starter med full tropp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...