Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Har slitt litt med enkelte reservekeepere... Han klagde på å ikke få nok spilletid så jeg satt han inn i en cupkamp mot et langt, langt svakere lag.

 

Fyren presterer å slippe inn 4 mål på 5 skudd. Jeg forteller han etter kampen at det var en meget dårlig prestasjon. Keeperen min svarer med å fly i flint og hevder hardnakket at han var meget fornøyd.

 

Nei, du bare... nei! :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare jeg som ikke får åpnet spillet på Mac? Kommer ikke opp noen feilmelding, det bare åpnes ikke.

Du må åpne det igjennom Steam. Prøver du å åpne det direkte fra Finder så funker det ikke. Idiotisk, I know.

 

Skjer ingenting om jeg åpner det i steam heller. Kommer sånn launching-beskjed, men så går den vekk og ingenting skjer.

Lenke til kommentar

Første sesong med Dover i npower league 2 går over all forventning. Ligger på 4.plass etter 20 kamper, så er ikke umulig at det blir opprykk denne sesongen og. Kommet til finalen i Paint Trophy eller hva den cupen nå heter. Møter Stockport i 2 runde av FA cupen, så ligger veldig bra ann til å komme til 3 runde, håper på ett storlag så det blir litt cash.

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært litt "care" i team talk og aldri forstått hvor viktig det egentlig har vært. Jeg merker at selv om laget sliter i en kamp kan litt god team talk i pausen gjøre undrer. Selv om de spiller bra, kan faktisk team talk gjøre så de går over til fenomenalt spill. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har trodd at team talk har mer å si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Når jeg oppretter en andre-taktikk som laget mitt skal øve på så byttes alle spillerne om fra start-taktikken til random plasser, hvordan unngår jeg dette?

 

Hvis du skal bruke andretaktikken i kamp, trykk på "play"-symbolet på den taktikken før du trykker "go to match", ellers reverseres alt til standardtaktikken.

 

Ah, takk :) Men jeg regner med at schweinsteiger ikke trenes som midtbanespiller selv om han står som det på andre-taktikken når jeg ser på den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

 

Ah, takk :) Men jeg regner med at schweinsteiger ikke trenes som midtbanespiller selv om han står som det på andre-taktikken når jeg ser på den?

 

Stemmer. Hvis du skal trene om spillere, må du inn på spilleren -> Training -> New position

 

Jammen da er det jo greit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...