Patrick123 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Har slitt litt med enkelte reservekeepere... Han klagde på å ikke få nok spilletid så jeg satt han inn i en cupkamp mot et langt, langt svakere lag. Fyren presterer å slippe inn 4 mål på 5 skudd. Jeg forteller han etter kampen at det var en meget dårlig prestasjon. Keeperen min svarer med å fly i flint og hevder hardnakket at han var meget fornøyd. Nei, du bare... nei! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Haha fått den selv. Klaget mye, fikk spille, kjørte på med to selvmål på en omgang. Han solgte jeg etter kampen. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Park Chy-Young må være den dårligste spissen i PL. Han kunne ikke ha truffet en låvevegg engang.... på 40 skuddforsøk har han 4 mål. 10% utteling. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Bare jeg som ikke får åpnet spillet på Mac? Kommer ikke opp noen feilmelding, det bare åpnes ikke. Du må åpne det igjennom Steam. Prøver du å åpne det direkte fra Finder så funker det ikke. Idiotisk, I know. Skjer ingenting om jeg åpner det i steam heller. Kommer sånn launching-beskjed, men så går den vekk og ingenting skjer. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Prøv properties -> local files -> verify integrity of game cache. (når du høyreklikker på fm12 inne på steam) Endret 13. november 2011 av jdmik Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Har hatt Phil Jones stå med hat-trick og MotM. Det spesielle er at to av de målene var selvmål Også denne finurligheten, da. Gjett om han skal få vise hva han synes er en bra kamp i fremtiden... Hadde noen lignende i min Hammers save hvor Darren Gibson scorte hattrick og fikk 9,7 i rating og han mente han ikke spilte bra. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Første sesong med Dover i npower league 2 går over all forventning. Ligger på 4.plass etter 20 kamper, så er ikke umulig at det blir opprykk denne sesongen og. Kommet til finalen i Paint Trophy eller hva den cupen nå heter. Møter Stockport i 2 runde av FA cupen, så ligger veldig bra ann til å komme til 3 runde, håper på ett storlag så det blir litt cash. Endret 13. november 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Da var CL-eventyret ute. Tapte 5-1 mot Milan borte. Milan fikk 10p, jeg fikk 9p. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg har alltid vært litt "care" i team talk og aldri forstått hvor viktig det egentlig har vært. Jeg merker at selv om laget sliter i en kamp kan litt god team talk i pausen gjøre undrer. Selv om de spiller bra, kan faktisk team talk gjøre så de går over til fenomenalt spill. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har trodd at team talk har mer å si. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Der røk PL-tittelen edit: Aah, herlig! Der var Rosicky ute i opptil 2 måneder Endret 14. november 2011 av jdmik Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 5 i treverket i en kamp, ender 0-0. Har vel 20 skudd mot mål motstanderen hadde 3. Sliter med innefektivitet ja Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Der røk PL-tittelen edit: Aah, herlig! Der var Rosicky ute i opptil 2 måneder Får ikke sett bildet... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Når man ikke får lov til å vinne... Enda mer flaut at Uberfemi Martins skal bli BB og putte to mål. Tidenes mest håpløse spiller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Når jeg oppretter en andre-taktikk som laget mitt skal øve på så byttes alle spillerne om fra start-taktikken til random plasser, hvordan unngår jeg dette? Hvis du skal bruke andretaktikken i kamp, trykk på "play"-symbolet på den taktikken før du trykker "go to match", ellers reverseres alt til standardtaktikken. Ah, takk Men jeg regner med at schweinsteiger ikke trenes som midtbanespiller selv om han står som det på andre-taktikken når jeg ser på den? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Det har ingenting å si, det er bare rekkefølgen på input av spillerene i taktikken. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Ah, takk Men jeg regner med at schweinsteiger ikke trenes som midtbanespiller selv om han står som det på andre-taktikken når jeg ser på den? Stemmer. Hvis du skal trene om spillere, må du inn på spilleren -> Training -> New position Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ah, takk Men jeg regner med at schweinsteiger ikke trenes som midtbanespiller selv om han står som det på andre-taktikken når jeg ser på den? Stemmer. Hvis du skal trene om spillere, må du inn på spilleren -> Training -> New position Jammen da er det jo greit Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Der røk PL-tittelen edit: Aah, herlig! Der var Rosicky ute i opptil 2 måneder Får ikke sett bildet... Direkte link -> http://bildr.no/image/1025967.jpeg Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Kommer bare til thumb'en, og den er altfor liten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå