Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hvis du ber styret bygge en ny stadion. Hvordan vil den se ut? Og hvordan fungerer oppkjøpsprossesen av en stadion? Er i 2070 nå, og halve PL har 5,000 sitteseter... Kan kapasiteten minke? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 jdmik, tuller du? Waste med kun fysisk trener.. I alle dager.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Har på to sesonger tatt lutfattige AFC Wimbledon fra League Two og opp til Championship. Living the dream! Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 går det ann å bli ''sir'' adlet. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Bare jeg som ikke får åpnet spillet på Mac? Kommer ikke opp noen feilmelding, det bare åpnes ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Bare jeg som ikke får åpnet spillet på Mac? Kommer ikke opp noen feilmelding, det bare åpnes ikke. Du må åpne det igjennom Steam. Prøver du å åpne det direkte fra Finder så funker det ikke. Idiotisk, I know. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Når jeg oppretter en andre-taktikk som laget mitt skal øve på så byttes alle spillerne om fra start-taktikken til random plasser, hvordan unngår jeg dette? Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Noen med link til torrent megapack for face-cutout saken? :S Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Du finner mye på FM Norge og FM-BASE. Trenger ikke være bruker på FM-Base for å kunne laste ned. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Er i januar 2012 og Wolves leder PL etter en 8-0 seier over Bolton Endret 13. november 2011 av jdmik Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ja er klar over de. Men er spesifikt ute etter en stor megapack på 4g eller noe (Faces Megapack v4.0). Men får vel bare reg på sortitoutsi istedet :\ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Kommer an på vil jeg si. Svensson har ikke vært så uffatelig god som jeg hadde håpet han skulle bli, det har ikke Henriksen heller dessverre. Det har endt med at det har blitt rulering på midtbanen altfor mye, men Svensson har allikevel vært fast inventar. Dog så merkes ikke savnet så mye som jeg fryktet og jeg fortsetter på vinner sporet der jeg slapp. Rart. Godt over 20 assists her hver sesong. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er i januar 2012 og Wolves leder PL etter en 8-0 seier over Bolton Wolves er faktisk veldig gode på Huddersfield-saven min også. :S Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Ja er klar over de. Men er spesifikt ute etter en stor megapack på 4g eller noe (Faces Megapack v4.0). Men får vel bare reg på sortitoutsi istedet :\ En viss sjørøverbukt har torrent-fila til facepacken. Søk på "facepack". Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Bare jeg som spiller med 2D fortsatt? Synes 3D ser så latterlig dårlig ut Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Når jeg oppretter en andre-taktikk som laget mitt skal øve på så byttes alle spillerne om fra start-taktikken til random plasser, hvordan unngår jeg dette? Hvis du skal bruke andretaktikken i kamp, trykk på "play"-symbolet på den taktikken før du trykker "go to match", ellers reverseres alt til standardtaktikken. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Noen som har et par stalltips på hvordan få solgt unna spillere? Er jo lattis at jeg ikke får solgt Fabianski for 8 mill, Squillaci for 5 mill og Chamakh for 20 mill, bare for å ta et par eksempler. edit: NOK altså Endret 13. november 2011 av jdmik Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Bare jeg som spiller med 2D fortsatt? Synes 3D ser så latterlig dårlig ut Alltid 2D her. 3D er shait og tregt. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Haha, hadde aldri trodd at dette skulle skje i en kamp, men når kampen var ferdig stod Evans med hatrick og 9.8 i rating. Kanskje jeg skal la han få spille litt mer, istedenfor å kun bruke han til ligacup og FA Cup. Alle målene hans var skudd også. Funny. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Har hatt Phil Jones stå med hat-trick og MotM. Det spesielle er at to av de målene var selvmål Også denne finurligheten, da. Gjett om han skal få vise hva han synes er en bra kamp i fremtiden... Endret 13. november 2011 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå