Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der er Vidar FK oppe i det gode selskap! etter 3 sesonger i klubben. Ganske utrolig egentlig og jeg gambler med å ta de opp såpass tidlig tror jeg. Planla egentlig i slutten å tape et par kamper slik at jeg kom ned på tredjeplass for å bygge økonomien videre, men etter å ha snakket med noen så blir det nok bedre på rykte og økonomien å rykke opp og heller rykke rett ned igjen. Dog så satser jeg på å holde meg oppe såvidt.

Lenke til kommentar

Herregud, dette laget mitt er så perverst bra. Slår Barcelona 5-1 i CL-kvartfinalen uten å anstrenge seg. Nani, som sto med 30 målpoeng før han brakk ankelen i slutten av februar, så ut til å bli et stort tap, men Ashley Young tok fakkelen og har nesten spilt bedre enn den godeste Nani etter at han fikk fast tillit. Det er helt vilt hvor enorm vinnervilje laget mitt har. Har tapt en kamp denne sesongen, mot Tottenham i serien. Det skal jo ikke være mulig!

Lenke til kommentar

Klar snart for sesong 2 med Austevoll IK, tror dette laget kan rykke greit opp.

 

Husker jeg pleide å kjøpe Stiklestad i Fm2011, men jeg fikk han faktisk ikke til å fungere noensinne. Jeg frykter for min fm2012-fremtid. Jeg har blitt så innihampen utålmodig. Dette svenske laget jeg kjørte kollapset plutselig som en vannbakkelse. Spillerne er spiller for spiller bedre enn de andre lagene i samme liga. Jeg tapte en 4-5 kamper, og så gadd jeg ikke mer. Jeg sa opp, gikk på ferie og etter et par uker fikk jeg jobb i nyopprykkede FC United. Så nå prøver jeg å få dem i gang. Nok en gang ser jeg at jeg har begynt sesongen godt, men nå viser de tegn på å falle sammen. Får bare håpe at jeg har tålmodighet til å holde med dem en stund. Vi er det laget i Blue Square North med høyeste gjennomsnitt av tilskuere (2000) men fremdeles så har jeg bare et lønnsbudsjett på 20k i NOK. Jeg har lagt merke til at det er vanskeligere å finne og få tak i riktig gode spillere i fm2012. Har noen solide skapninger, men mesteparten er bare triste.

Lenke til kommentar

AARGH!!! Ble nettopp slått ut av Chelsea i kvartfinalen i CL. Og grunnen til at jeg er ekstra forbannet nå er fordi dommeren ikke blåste på et SOLEKLART frispark rett før Torres scoret aleine med keeper. Taklet jones uten å være nær ballen, og løpte derretter å tok ballen og puttet den i mål forbi De Gea. Klagde på det etter kampen og "Forbundet er tause". Ledet 1-0 fra forrige kamp, tapte 2-0 i andre kampen. Det andre målet var en straffe som Anderson klarte å gi. Han får ikke spille på lenge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...