Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Soukouna er en spiller dere bør merke dere for litt lavere ligaer. 21 årig spiss fra Frankrike. Scoret 33 mål for meg i ligaen på 45 kamper. 19 assists fikk han også. Dere får han GRATIS. Holder PL-nivå.

Kordan sitter du den spilleren opp som og har du noe trening på han?

Med meg presterer han ikkje i det hele tatt

Bruker han som måltyv både med spisspartner og som alene på topp. Gjør både soloruns og pirker inn mål etter innlegg.

Forresten Emils, imponerende.

Endret av fnats
Lenke til kommentar

Noen av de mest sinnsvake siste 7 minutter jeg noen sinne har opplevd på FM... Ligger på 15. plass og møter serielederen Rotherham som er langt sterkere enn meg på bortebane. I det 87. minutt ligger jeg under 2-0 og så skjer dette...

87. Jeg får en corner som klareres ut til ca. 35 meter. En av mine spillere dundrer til og den går rett inn! 2-1

89.- Rotherham får straffe og jeg får rødt kort. Han bommer og sender den i stolpen.

92. Jeg kommer meg inn i 16-meteren til Rotherham og det blir latterlige mye flipperspill hvor ballen reddes på streken 2 ganger(!) før den går inn! 2-2

94. Rotherham blir snytt for en straffe i min 16-meter, men vi får ballen og setter inn en kontring. Spissen min takles av keeperen til Rotherham, rødt kort og straffe! Den beste straffeskytteren jeg har ligger på ca. 10 i alle avgjørende atributter, men han scorer! 2-3!

Den som sier at FM ikke er spennende kan si det til mine 5 sprengte blodårer.

Lenke til kommentar

Bestemte meg for å ta en vanlig save for meg. Lage en god del kompiser, også feriere i en 10-15 år, og sjekke om det ble noe ut av oss. Men sånn ca. hver 9 måned får jeg runtime error. Noen som har opplevd noe lignende?

Edit: Nå fikk jeg "Football Manager 2012 ble ikke fullstendig innstallert". Jeg er ikke glad i steam!

EDIT: Nei faen heller, nå kommer jeg meg ikke forbi 8.Oktober 2011. Fuck this!

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Er midt i tredje sesong med vidar. Har gått over all forventing i år og storspiller. Har hentet inn 37 poeng på 18 kamper som er 2 poeng bak det jeg endte på forrige sesong. Vil helst ikke rykke opp denne sesongen heller, ettersom økonomien ikke kommer til å takle det, så hvis laget forsetter å vinne slik de gjør nå, blir jeg nesten nødt til å tape med vile slik at jeg havner på 3 plass, blir nede, men fortsatt får en god del penger for å komme på plusssiden etter at klubben måtte ta opp et lån første sesongen for å legge varmekabler.

Lenke til kommentar

Synes jeg har gjort et ganske greit overgangsvindu. Har prøvd å skaffe meg habile PL-spillere som ikke krever allverdens lønn. Håper å etablere meg midt på tabellen i år. Ser frem mot sesongen blant de store gutta i PL. Har også en del talenter på U18 laget som jeg håper å etablere.

1023389.jpeg

Lenke til kommentar

Det siste halvannet året har de eneste savene jeg har kommet ordentlig i gang med vært med Celano Olimpico, Sandhausen og AFC Wimbledon, men i år lot jeg meg inspirere av dere og valgte et norsk lag. Er noen år siden sist, og valget falt på FK Tønsberg. Så langt i sesongen er det bare Skeid (og Tromsø 2) som ser ut som de kan true tittelen, så det kan fort gå mot opprykk. Det trengs med tanke på finansene. Har ribbet lønningene så godt jeg kan, men det hjelper ikke når jeg selv sitter med 6k i uka og ikke kan gjøre noe med det.

Forøvrig svært godt fornøyd med denne cupkampen. Da de fem målene mine var scoret hadde laget bare fyrt av 7 skudd totalt. Grei uttelling.

GGvg8.png

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...