Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan prøve, men spørs om han er interessant i å gå fra Porto og til RBK. I tillegg så vil tydeligvis ikke styre gi mer en 85k i maks lønn når jeg har ukesbudsjett på 1,1 mill. Tror Kadlec er litt for dyr. FCP skal ha 125 mill.

 

Faen til budskjett du fikk a?!

 

Ja, fikk faktisk overgangsbudsjett på 93 millioner + 800k i lønn i uka. Men har justert så jeg har 1.1 mill i lønn i uka og 70 mill i overgangsbudsjett.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Kordan kan man finne spillere som er uten kontrakt? Er det mulig å gå inn på noe spesefikt og få en liste?

 

Trenger spillere og i Brann er det svært lite penger å hente i starten. Men fikk utrulig nok hentet Soukouna:p

Du går inn på spillersøk, der kan du filtere det sånn at di bare får opp spillere uten kontrakt

Lenke til kommentar

Saklig. Kjører på med Söderhamns FF og gjør det sånn passe ok. Kan fint rykke opp. Jeg har dog en hel del spillere som går ut på kontrakt dette året. Det som er fint er at jeg faktisk ikke KAN forlenge med dem, selv om jeg har en klubb som er helproff og alt. Så jeg regner med at den gjengen stikker av etterhvert, noe som medfører at jeg må skrape sammen en helt ny stall :(

Lenke til kommentar

Faen til budskjett du fikk a?!

Ja, fikk faktisk overgangsbudsjett på 93 millioner + 800k i lønn i uka. Men har justert så jeg har 1.1 mill i lønn i uka og 70 mill i overgangsbudsjett.

Hva faen. Fikk 50 jeg.

 

Har du vunnet TL og sånt?

 

Btw, slo ut Sevilla nå! Klar for kvartfinale.

 

Trakk A.C Milan..

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Henta inn adebayor og anelka som spisser foran sesongen i premier league. Beckford og Nugent ble solgt mens verdien var på topp, og jeg regner ikke med de holder god nok premier league standard. Joda jeg er absolutt klar over at disse to nye spissene kommer med mye ekstra baggasje, men jeg hadde ikke akkurat regnet med hat trick av adebayor i community shield som jeg vant 4-2 mot manu(igjen stilte et topplag litt reservepreget lag mot meg - det skjedde hele sist sesong i cupen). For deretter i neste kamp få rødt, og anelka rødt i neste kamp igjen. Begge ute 3 kamper :!: Noe sier meg dette blir relativt normal kost.

 

Gav begge to ukers bot, og det gikk de med på. Fikk anelka gratis og adebayor for en pakke peanøtter(2.6 britiske pund).

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Herre min hatt. Dette er muligens det råeste/sprøeste jeg har opplevd noen sinne på FM! Møter United på Old Trafford i gruppespillet i CL og forventer tap. Når jeg ankommer OT ser jeg at United stiller med et fullt reservelag og tenker at nå har jeg sjangsen! United får en spiller utvist tidlig og etter det renner målene inn. 0-7 blir sluttresultatet! Helt sinnsykt og meget rart at en blir undervurdert så grovt på FM, aldri opplevd det før. Øyner sjangsen for å komme viderre nå, men har forsatt 3 vanskelige kamper igjen.

Lenke til kommentar

Soukouna er en spiller dere bør merke dere for litt lavere ligaer. 21 årig spiss fra Frankrike. Scoret 33 mål for meg i ligaen på 45 kamper. 19 assists fikk han også. Dere får han GRATIS. Holder PL-nivå.

 

Kordan sitter du den spilleren opp som og har du noe trening på han?

Med meg presterer han ikkje i det hele tatt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...