Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan denne Real Time Editoren se hvor mange stjerner de forskjellige trenerne får i forskjellige kategorier også? Brukte FM Genie Scout til dette på FM 2011 (som ikke ser ut til å ha blitt oppdatert?). Syns det er jævlig kjedelig å sitte å lete og legge sammen i hue hver gang siden jeg kan formelene utenatt.

Genie Scout kommer visstnok i løpet av november etter hva jeg har hørt.

 

Ellers er det bare å bruke filteret, så har du en grei anelse over hvor mange stjerner de får. Kan de sånn ca i hodet selv, så bruker filtetet til å "regne". Det skal også ligge trenerkalkulatorer på nett også. Bare å søke.

 

EDIT: Emils1, slår du Juventus burde du slå Dortmund. Du var jo også heldig når det kommer til røde kort.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Kan denne Real Time Editoren se hvor mange stjerner de forskjellige trenerne får i forskjellige kategorier også? Brukte FM Genie Scout til dette på FM 2011 (som ikke ser ut til å ha blitt oppdatert?). Syns det er jævlig kjedelig å sitte å lete og legge sammen i hue hver gang siden jeg kan formelene utenatt.

 

Excel-ark?

Lenke til kommentar

DDM = discipline, determination, motivation (disse er alltid verdt like mye).

 

Strength/Aerobic: 9*FIT + 2*DDM = 15*20 = maks 300.
Goalkeepers: 2*GK + 1*DDM = 5*20 = maks 100.
Tactics: 2*TAC + 1*DDM = 5*20 = maks 100.
Ball Control = 6*TEC + 3*MEN + 2*DDM = 15*20 = aks 300.
Defending = 8*DEF + 3*TAC + 3*DDM = 20*20 = maks 400.
Attacking = 6*ATT + 3*TAC + 2*DDM = 15*20 = maks 300.
Shooting = 6*TEC + 3*ATT + 2*DDM = 15*20 = maks 300.

 

Da går det en halv stjerne per 10% (10/30/40).

 

Og Excel hjelper meg egentlig ganske lite, da jeg er en rimelig godt over gjennomsnittet i hoderegning og regner det som regel roughly ferdig før jeg hadde rukket å paste inn i Excel. Det som er er at jeg helst vil ha en liste over de forskjellige så jeg slipper å sitte å bla/regne gjennom flere. :cool:

Endret av PSV
Lenke til kommentar

post-99668-0-57337500-1320945397_thumb.png

 

16 år... What the actual fuck?

 

Ville ikke kjøpt han, han er for gammel for min transfer-policy.

Problemet er heller prisen. Chivas skal ha over 150 millioner for han. Litt mye for en 16-åring, spesielt når jeg sparer til Götze.

 

Jeg kjører Wenger-modellen og har et fast motto: er du i stemmeskiftet så blir det ikke klubbskifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...