Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er opprykket til Premier League med Southampton sikret! Etter første sesong er 100 mål skåret og 35 sluppet inn fasiten. Endte på førsteplass med 98 poeng, andreplass med 87. Veldig fornøyd! Nå gjelder det bare å sikre seg noen habile PL-spillere foran andre sesong. :)

 

Soukouna er en spiller dere bør merke dere for litt lavere ligaer. 21 årig spiss fra Frankrike. Scoret 33 mål for meg i ligaen på 45 kamper. 19 assists fikk han også. Dere får han GRATIS. Holder PL-nivå.

Lenke til kommentar

Soukouna er en spiller dere bør merke dere for litt lavere ligaer. 21 årig spiss fra Frankrike. Scoret 33 mål for meg i ligaen på 45 kamper. 19 assists fikk han også. Dere får han GRATIS. Holder PL-nivå.

 

La merke til navnet, og sjekka så savefilen jeg begynte på i går. Og ja, det var en Soukouna på laget mitt, 21 år og fransk, men var ikke spiss. Begynte å lure på om jeg hadde en klassespiller på Plymouth, men det er en Ladji Soukouna jeg har på laget, ikke Ahmed.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve å finne grunnen til at United gjorde det så svakt på saven min, vel... tror jeg fant den:

 

SJEKK DET TRENERTEAMET! Og hva skjer med lønna til manageren ifht. resten? :!:

 

post-63678-0-12677300-1320803210_thumb.jpg

 

Har kjøpt helt "OK" spillere dog:

 

2011/12: Figueiredo (£1.3M), Fellaini (£21.5M)

2012/13: Perotti (£23M), Asamoah (£21.5M)

2013/14: Boccheti (£21.5M), Zhirkov (£18.25M)

2014/15: Hitz (£1.8M (backup GK)), Kyle Walker (£6.25M)

2015/16: Joe Ledley (£8.25M)

Haha! Sylvain Wiltord! Mannen som hentet ligagullet til Arsenal på Old Trafford og samtidig gjorde så Liverpool snappet andre plassen forann United! Nydelig valg av Amerikanerne :)

 

Er tydeligvis en bug i spillet. På pressekonferansene får fortsatt ass. manageren min spørsmål om spillere som mener laget underpresterer. Det etter sesongen ble vunnet med 25p, og jeg har ikke tapt på 16 seriekamper.

Har hatt en lignende situasjon. En spiller som har vært i klubben i snart 6 måneder for jeg forsatt spm om hvordan jeg syns at han har fått en så bra start i klubben.

Lenke til kommentar

Elsker for øvrig hvordan det står på FMRTE "All the players on this team was totally detroyed!" når du trykker destroy team. Og nei jeg jukser ikke, spiller tippeligaen og gjorde dette med spurs bare for å se hvordan det gikk med de etterpå. Gikk dååli :thumbup:

 

Grunnen til jeg har det er enkel. Mye som er feil, spesielt i tippeligaen når det kommer til lønninger osv. Råder alle til å sjekke lønningene på støtteapperatet. Hadde to fysioer med over 70 000kr/uke i lønn. Riiite.

Lenke til kommentar

Er det ikke mulig å sette en speider til å speide på alle spillere som er på en liste?

 

Slitsomt når man har lagt til alle de som er kåret til verdens største talenter på en liste, så må man at på til sende speider en og en.

 

edit: var visst ikke verre enn å velge alle

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Hamanns Stockport sa til pressen at jeg ikke hadde noe opprykkssjans. Svarte med å knuse dem 4-0 hjemme. Godt! :D

 

Elsker for øvrig hvordan det står på FMRTE "All the players on this team was totally detroyed!" når du trykker destroy team. Og nei jeg jukser ikke, spiller tippeligaen og gjorde dette med spurs bare for å se hvordan det gikk med de etterpå. Gikk dååli :thumbup:

 

Grunnen til jeg har det er enkel. Mye som er feil, spesielt i tippeligaen når det kommer til lønninger osv. Råder alle til å sjekke lønningene på støtteapperatet. Hadde to fysioer med over 70 000kr/uke i lønn. Riiite.

 

Hva er FMRTE`?

Lenke til kommentar

Hamanns Stockport sa til pressen at jeg ikke hadde noe opprykkssjans. Svarte med å knuse dem 4-0 hjemme. Godt! :D

 

Elsker for øvrig hvordan det står på FMRTE "All the players on this team was totally detroyed!" når du trykker destroy team. Og nei jeg jukser ikke, spiller tippeligaen og gjorde dette med spurs bare for å se hvordan det gikk med de etterpå. Gikk dååli :thumbup:

 

Grunnen til jeg har det er enkel. Mye som er feil, spesielt i tippeligaen når det kommer til lønninger osv. Råder alle til å sjekke lønningene på støtteapperatet. Hadde to fysioer med over 70 000kr/uke i lønn. Riiite.

 

Hva er FMRTE`?

Football Manager Real Time Editor

Lenke til kommentar

Jones, Hernandez og Anderson er faen meg guder på dette spillet.

 

- Jones har 4,5 stjerner i potensiale og har dyttet Rio ut av startelleveren. Han har til og med flere kamper en De Gea så langt.

 

- Hernandez har skjøvet Cleverley ut av laget og dyttet Rooney ned på AMC med sine 22 mål på 17(4) kamper.

 

- Anderson og Sandro har en perfekt balanse på midten, hvor Sandro er den trygge defensive spilleren som vinner ballen og holder den i laget, mens Anderson styrer tempoet fra sin dype playmaker-rolle. Begge har over 4 taklinger pr. kamp og er en stor medvirkende faktor til at jeg kun har sluppet inn 11 mål på 25 kamper så langt denne sesongen.

 

- I tillegg er det verdt å nevne at Nani, Young og Valencia alle bøtter inn med assists. De står med 28 mellom seg så langt. Nani har 12 assists og 8 mål, og utmerker seg blant vingtrioen. Rooney fra sin offensive midtbaneposisjon har putta 11 mål og fått 7 målgivende.

 

Needless to say, laget fungerer som bare rakkern og jeg er ubeseiret i alle turneringer så langt. Vant gruppa mi i CL til tross for to uavgjort på starten av sesongen og leder PL med sju poeng i midten av desember, med 13-2-0 på 15 kamper, med 40-7 i målforskjell. Uavgjortene har kommet mot Wolves og Villa, som er litt pinlig.

Lenke til kommentar

2 sesong ferdig. Vant ligaen med 4 poeng, (prøvde nye spillere de 3 siste for hadde allerede vunnet ^^) men bare semi i FA thropy. Men her skjer det noe rart. Har spart opp en del peng så har 1.6 mill i banken. Og hva gjør styret? Bruker 1.1 mill på å bygge 1100 seter på stadion. Jeg har en ganske grei stadion med 6000 seter, men har fylt 11% average denne sesongen... Hva i f er vitsen :p

Lenke til kommentar

Hamanns Stockport sa til pressen at jeg ikke hadde noe opprykkssjans. Svarte med å knuse dem 4-0 hjemme. Godt! :D

 

Elsker for øvrig hvordan det står på FMRTE "All the players on this team was totally detroyed!" når du trykker destroy team. Og nei jeg jukser ikke, spiller tippeligaen og gjorde dette med spurs bare for å se hvordan det gikk med de etterpå. Gikk dååli :thumbup:

 

Grunnen til jeg har det er enkel. Mye som er feil, spesielt i tippeligaen når det kommer til lønninger osv. Råder alle til å sjekke lønningene på støtteapperatet. Hadde to fysioer med over 70 000kr/uke i lønn. Riiite.

 

Hva er FMRTE`?

Football Manager Real Time Editor

 

Basically en editor som du kan bruke mens spillet kjører (altså realtime). Du kan se skjulte attributter, CA/PA, justere attributter, justere finanser, samt at du har tre knapper som heter "Heal team" (alle spillere til 100%) "Destroy team (alle spillere til 5% samt moralen til elendig), samt "Inspire team" (moralen opp til Superb).

 

Etter hva jeg kan finne ut, da.

 

*host*

 

 

OK, jeg brukte RTE på et gammelt FM når jeg hatet finansene til Liverpool og klubben ikke ble solgt (G&H-tiden), OKEI??

 

 

For dere som spiller med Liverpool, så har dere kanskje funnet ut at Coates tidlig blir god. Klubbens tredje beste stopper allerede (Etter Agger og Skrtel), og får spille masse.

 

Raheem Sterling vil også voldta bottomhalf PL-lag og ned om han får sjansen som AM R/Inside Forward.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Kan denne Real Time Editoren se hvor mange stjerner de forskjellige trenerne får i forskjellige kategorier også? Brukte FM Genie Scout til dette på FM 2011 (som ikke ser ut til å ha blitt oppdatert?). Syns det er jævlig kjedelig å sitte å lete og legge sammen i hue hver gang siden jeg kan formelene utenatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...