Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tatt en pause fra Arsenal-saven nå, og startet med Boreham Wood i Blue Square Bet South. Presterte å rykke opp på første forsøk, og jeg vant FA Trophy. I Premier går det ikke like bra, og jeg er for øyeblikket på nedre halvdel av tabellen. Det største problemet nå er økonomien. Å vinne cupkamper hjelper på, så håper jeg kommer videre fra 1. runde i FA Cupen i år. Det hadde vært kanon!

Lenke til kommentar

post-99668-0-44922000-1320769559_thumb.png

Katastrofal serieåpning for Sunderland med utvisninger og straffer imot i flertall. Gamle United-spillere driter kraftig på leggen også, uten at det gjør meg noe som helst.

 

Spiller en bred 4231.

De Gea

Rafael - Jones - Vidic - Evra

Anderson - Fletcher

Valencia - Cleverley - Nani

Rooney

 

Har hentet inn Crisetig, Rafinha og et par unge brasser fra Botafogo. Skal gjøre mitt beste for å få inn Sandro fra Tottenham også, men han feiler medisinsk test pga skade. Har 20 dager igjen å handle på, forhåpentligvis rekker han å bli frisk nok til da. Ellers må jeg satse på at midtbanen holder mål frem til januar. Seier mot City i CS og 8-0 i første seriekamp lover dog godt for sesongen.

Lenke til kommentar

Min erfaring: Mye av første sesongen spilte jeg en halvveis selvlaget taktikk. Da slet jeg som faen med å vinne og kom 10p bak Tromsø som vant serien. Etterhvert, og spesielt før andre sesong tweaket jeg ALT selv. Dvs alle instrukser satte jeg på selv. Andre sesong vant jeg med 25p.

 

Konverterte du til det gamle systemet eller bare gjorde du om på alle instruksene i det nye systemet?

Lenke til kommentar

Fleck er en nydelig spiller! Har hatt han på FM10 og 11 med stort hell!

 

Er komt meg til gruppespillet i CL nå på første forsøk!! Spiller 1-1 mot H. Tel-aviv i Bergen og har et dårlig utgangspunkt, men ex barca spiller Rodri avgjør i Israel etter noen dramatiske 90 minutter. Nosa Igebor knallet ballen i tverren på overtid blandt annet!

Lenke til kommentar

Nok en sesong ferdig med Dover. Det endte med opprykk fra Blue square premier i første sesong der, så det betyr to opprykk på to sesonger. Ble seriemester etter at Newport co fikk en liten formsvikt på slutten etter at vi hadde fulgt hverandre tett gjennom hele sesongen. Vant ligaen med 6 poeng foran nevnte Newport co. Scoret 113 mål og slapp inn 53 mål, så bra offensivt, men ikke så bra defensivt.

 

Neste sesong blir nok den største utfordringen, regner med at jeg burde være fornøyd med og holde meg i ligaen eller en plass rundt midt på tabellen.

 

Å herregud, da har styret bestemt seg for å bruke 1 mill på å utvide stadionen når vi aldri er i nærheten av å fylle 50% i en ligakamp nå...

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Nok en sesong ferdig med Dover. Det endte med opprykk fra Blue square premier i første sesong der, så det betyr to opprykk på to sesonger. Ble seriemester etter at Newport co fikk en liten formsvikt på slutten etter at vi hadde fulgt hverandre tett gjennom hele sesongen. Vant ligaen med 6 poeng foran nevnte Newport co. Scoret 113 mål og slapp inn 53 mål, så bra offensivt, men ikke så bra defensivt.

 

Neste sesong blir nok den største utfordringen, regner med at jeg burde være fornøyd med og holde meg i ligaen eller en plass rundt midt på tabellen.

 

Å herregud, da har styret bestemt seg for å bruke 1 mill på å utvide stadionen når vi aldri er i nærheten av å fylle 50% i en ligakamp nå...

Vi er visst i samme situasjon.. :p Jeg er Boreham Wood og har nå hatt to opprykk på to år. Var såvidt jeg klarte det i fjor, men er nå i League Two. Også mitt styre har begynt på ny stadion. Tror det kan gå hardt ut over økonomien min.

Lenke til kommentar

Prøvde aldri FM 11, men på FM10 virket det som om styrene alltid ønsket en forbedring på fjorårets prestasjoner. Skulle du ved sinnsvak flaks komme til kvarten i cupen med et lag fra 2. divisjon så ville de forvente det til neste år også.

 

For meg forventet de bare at jeg skulle unngå nedrykk og det klarer jeg nok helt fint (endte på 16. plass), men siden de nekter å øke lønnsbudsjettet må jeg selge så godt som hele A-laget og hente inn dårligere spillere som ikke vil ha latterlige lønninger. Blir spennende å se hva styret forventer da...

 

"Vi, styret, vet at det er vår skyld at laget bare er halvparten så godt som i fjor så derfor forventer vi en dobbelt så god plassering i år".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...