Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan i helvete får du så mye penger med Southampton? Får såvidt de summene årlig jeg, og jeg styrer Juve og har vunnet ligaen tre år på rad + 2 Coppa's og en CL.

 

Det har hovedsaklig gått i månedlige avdrag (vet mange synes det er juks, men siden man betaler alt tilbake er jeg uenig). Første sesong fikk jeg 5 millioner pund, senere økt til 9 av styret. Andre sesong fikk jeg 17 og tredje sesong fikk jeg 24 millioner pund.

 

35P3N: hvordan formasjon brukte du? Og har du noen tips til hvordan du spilte borte i Championship?

 

Big Tone: Southampton har en slik "sugar daddy" - får rikelig med summer til spillerkjøp og slik.

 

Formasjonen min var en flat 4-4-2. Den sentrale midtbanen bestod av en ballvinnende midtbanespiller og en "advanced playmaker". Spissene var "poacher" og "advanced forward".

 

Ser du skriver at Southampton har en sugar daddy, det har ikke jeg lagt merke til. Har ikke fått noen innskudd fra styreformannen, men når man fyller stadion hver kamp og økonomien i utgangspunktet er helt greit er det lett å tjene penger ;)

 

...

 

Enda et spørsmål: hvordan har du signert Maniche i første sesong? Er Southampton selv, han vil ikke engang inngå i samtaler med meg. Ingenting med agenten å gjøre.

 

Var ikke før i midten av oktober at jeg så at han var uten kontrakt. Da hadde jeg allerede vunnet i de fleste kampene og lå blant de øverste i serien. Tror det kan være grunnen til at han ville til meg. :thumbup:

 

EDIT: Skriveleif

Endret av 35P3N
Lenke til kommentar

Fant han er på Lecce, hvorfor jeg eller scoutsa mine ikke har funnet han før har jeg ikke peiling på. Litt for treg, men det kan trenes opp.

post-123090-0-07527100-1320704853_thumb.jpg

 

Det var litt av et funn ja, finishing training å det der blir en goalscorer ^^ (er sikkert allerde ganske grei for compusure er jo 17 :p)

 

-

 

Og er var FA cup morroa over. 2-1 mot coventry. Knepent tap, fikk en spiller utvist etter 2 gule (andre etter filming, 3 gangen han får kort for å filme, kan man trene dem til å ikke gjøre det?)

 

Og nå drar nok toppscoreren min, norwich slenger ut en million og styret sier ja ;/ Penger i kassa da

Lenke til kommentar

Fant han er på Lecce, hvorfor jeg eller scoutsa mine ikke har funnet han før har jeg ikke peiling på. Litt for treg, men det kan trenes opp.

post-123090-0-07527100-1320704853_thumb.jpg

 

Ved første øyekast så han helt ekstrem ut, men etter å ha sett litt på statsene hans har jeg delvis skiftet mening. Han er en ekstremt stor og sterk spiss, men han mangler hoppingen. Han har heller ikke fart. Han har heller ikke den ekstreme teknikken eller de syke skuddene.

 

Skjønner for å være helt ærlig ikke hva slags spiss han er, men hvis speiderne mener han kan bli mye bedre ville jeg nok kjøpt! Hvis du trener opp hoppingen til rundt 15 kan han nok bli livsfarlig!

Lenke til kommentar

 

Og nå drar nok toppscoreren min, norwich slenger ut en million og styret sier ja ;/ Penger i kassa da

 

Hurra, han sa nei til kontrakten. :D

 

Og rett etterpå byr sporting på han og... Bleeh

 

Han sa nei der og gitt.... Lurer på hva jeg må ut med hvis jeg skal forlenge :S

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Da slo jeg Notodden som lå på første plass og det er nå 3 kamper igjen. Er veldig jevnt i toppen nå og tabellen ser slik ut:

Vidar 45p.

Notodden 43p.

Fløy 42p.

 

Er nesten bare marginer det går på nå. I tillegg ble en av mine faste midtbanespillere skadet og sannsynligvis den beste spissen jeg har utestengt til nesten kamp grunnet 5 gule kort. Kampene som gjenstår er: Åsane som ligger på fjerde plass. Ålgård som er midt på tabellen og Fløy som er på tredje. Så ganske hardt program i slutten uheldigvis.

Lenke til kommentar

Og er var FA cup morroa over. 2-1 mot coventry. Knepent tap, fikk en spiller utvist etter 2 gule (andre etter filming, 3 gangen han får kort for å filme, kan man trene dem til å ikke gjøre det?)

 

 

Filming og lignende går på en hidden stat som heter dirtiness, høres ut som du har en kar som har høye stats der.

 

Er vel ikke stort annet å gjøre enn å bøtelegge ham hver gang sånne ting skjer.

Lenke til kommentar

Og er var FA cup morroa over. 2-1 mot coventry. Knepent tap, fikk en spiller utvist etter 2 gule (andre etter filming, 3 gangen han får kort for å filme, kan man trene dem til å ikke gjøre det?)

 

 

Filming og lignende går på en hidden stat som heter dirtiness, høres ut som du har en kar som har høye stats der.

 

Er vel ikke stort annet å gjøre enn å bøtelegge ham hver gang sånne ting skjer.

 

Bøtelagt han hver gang, og han blir like sinna hver gang :( Værste er at det er en ganske god spiller :(

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...