Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Står 4 år i artikkelen du har linket til.

 

Jepp. Det var derfor jeg skrev at jeg ikke visste når han var tilbake i spillet. Han eller Ohene. Regner med at det er 4 år på Govasmark, og da sender jeg han heller på fri transfer. Gidder ikke betale lønn for noe slikt så lenge.

 

Av andre nyheter presterte min absolutt beste spiller dette året, Gojko Ivkovic, å skade seg for 4 uker. Før dette vant jeg greit. Etter Gojko forsvant er det tap på tap på tap, og nå er jeg også på andreplass i 2. divisjon avd. 3. Selv ikke Gojkos gjeninntreden etter sommerferien hjelper på. Tapte nettopp 2-0 mot Viging 2. Bengt, den slusken, scorte begge.

 

Vegard Skjeldestad har kollapset totalt, 2. keeperen min (Spieler) er ikke noe bedre. Conny Månsson ramler inn dørene 1. august, så får vi håpe at han er bedre i jobben sin. Så må jeg se om jeg kan få gjort noe strategisk slik at jeg kommer i gang igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står 4 år i artikkelen du har linket til.

 

Jepp. Det var derfor jeg skrev at jeg ikke visste når han var tilbake i spillet. Han eller Ohene. Regner med at det er 4 år på Govasmark, og da sender jeg han heller på fri transfer. Gidder ikke betale lønn for noe slikt så lenge.

 

Av andre nyheter presterte min absolutt beste spiller dette året, Gojko Ivkovic, å skade seg for 4 uker. Før dette vant jeg greit. Etter Gojko forsvant er det tap på tap på tap, og nå er jeg også på andreplass i 2. divisjon avd. 3. Selv ikke Gojkos gjeninntreden etter sommerferien hjelper på. Tapte nettopp 2-0 mot Viging 2. Bengt, den slusken, scorte begge.

 

Vegard Skjeldestad har kollapset totalt, 2. keeperen min (Spieler) er ikke noe bedre. Conny Månsson ramler inn dørene 1. august, så får vi håpe at han er bedre i jobben sin. Så må jeg se om jeg kan få gjort noe strategisk slik at jeg kommer i gang igjen.

 

Hoi hoi, Conny spiller jo på Mosjøen. Hjembyen min ^^ Det var morsomt å se at noen hentet han

Lenke til kommentar

Står 4 år i artikkelen du har linket til.

 

Jepp. Det var derfor jeg skrev at jeg ikke visste når han var tilbake i spillet. Han eller Ohene. Regner med at det er 4 år på Govasmark, og da sender jeg han heller på fri transfer. Gidder ikke betale lønn for noe slikt så lenge.

 

Av andre nyheter presterte min absolutt beste spiller dette året, Gojko Ivkovic, å skade seg for 4 uker. Før dette vant jeg greit. Etter Gojko forsvant er det tap på tap på tap, og nå er jeg også på andreplass i 2. divisjon avd. 3. Selv ikke Gojkos gjeninntreden etter sommerferien hjelper på. Tapte nettopp 2-0 mot Viging 2. Bengt, den slusken, scorte begge.

 

Vegard Skjeldestad har kollapset totalt, 2. keeperen min (Spieler) er ikke noe bedre. Conny Månsson ramler inn dørene 1. august, så får vi håpe at han er bedre i jobben sin. Så må jeg se om jeg kan få gjort noe strategisk slik at jeg kommer i gang igjen.

 

Hoi hoi, Conny spiller jo på Mosjøen. Hjembyen min ^^ Det var morsomt å se at noen hentet han

Hentet Conny selv akkurat, siden Tommy Runar ikke ville forlenge kontrakten sin med meg. Men har slitt etter den ene spissen min ble skade, så får håpe at Thiago Martins kan fikse noen mål

Lenke til kommentar

Hoi hoi, Conny spiller jo på Mosjøen. Hjembyen min ^^ Det var morsomt å se at noen hentet han

 

Hehe. Han var faktisk solid i fm2011. Den ene kampen han har fått stått for meg i fm2012 var ikke imponerende. Jeg har nå skiftet taktikk, og håper at vi kommer i gang. Fra å toppe ligaen til 7 kamper uten å vinne. Ikke så bra.

 

Hentet Conny selv akkurat, siden Tommy Runar ikke ville forlenge kontrakten sin med meg. Men har slitt etter den ene spissen min ble skade, så får håpe at Thiago Martins kan fikse noen mål

 

Er det Alta du kjører denne gangen også?

Lenke til kommentar

Etter 9-1 sammenlagt mot Minsk i 3 runde i EL kvalifisering er jeg klar til 4 rund hvor jeg skal møte Genk!

Slo nettopp Sion selv. Fikk en meget grei gruppe. Panathinaikos, Bursaspor og Slovan Bratislava.

 

Litt heldigere enn meg du. Ble til at jeg kom i gruppe med Juventus, FC Twente og CFR Cluj

Lenke til kommentar

Hoi hoi, Conny spiller jo på Mosjøen. Hjembyen min ^^ Det var morsomt å se at noen hentet han

 

Hehe. Han var faktisk solid i fm2011. Den ene kampen han har fått stått for meg i fm2012 var ikke imponerende. Jeg har nå skiftet taktikk, og håper at vi kommer i gang. Fra å toppe ligaen til 7 kamper uten å vinne. Ikke så bra.

 

Hentet Conny selv akkurat, siden Tommy Runar ikke ville forlenge kontrakten sin med meg. Men har slitt etter den ene spissen min ble skade, så får håpe at Thiago Martins kan fikse noen mål

 

Er det Alta du kjører denne gangen også?

Er Austevoll jeg kjører, startet sesongen greit nok. Men har ikke vunnet en kamp på 4-5 kamper nå, og ligger midt på tabellen.

Lenke til kommentar

Fikk kjøpt spillet tidligere i dag, men istedet for å gjøre det jeg pleier så bestemte jeg meg for å starte i 2. div på første saven. Valget falt på Vidar FK, som har en ok stall. Mistet en god spiller i Fredrik Thorsteinbø som gikk til Sandes ulf forrige sesong hvis jeg ikke husker feil. Målet blir først å etablere en ok stall, samt bygge opp økonomien, men redd det blir vanskelig hvis jeg ikke klarer opprykk så kjapt som mulig. Kommer også til å satse på å låne en del spillere i starten for å ha god kvalitet jevnt over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...