Maynard James Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Lars Lafton. Baws. :scared: :omg: Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Aguero. Boss. Bakenga. Boss. Cavani. Boss. Neymar. Boss. Chicharito. Boss! Morten Berre. Boss! Harald Martin Brattbakk. Boss! Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Huff ikke start med pyramider nå Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Rosenborg, tippeligaen. Du finner få trenere med over 4* som vil til RBK eller som du har penger til. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Heh, passe sykt at spillere som Suso og Sterling kan herje i PL første sesong. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Tror han her har en grei fremtid foran seg! Endret 6. november 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Rosenborg, tippeligaen. Du finner få trenere med over 4* som vil til RBK eller som du har penger til. Offensive trener. Å få tak i arobic etc. er ikke problem. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Jeg har ikke fått tak i noen over 4* på det offensive. Ikke at jeg har prøvd mye heller. Mener jeg nevnte en her tidligere, en Powell, som i alle fall har 3,5* Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Men han er juniortrener. Får jeg brukt han til A laget da? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Men han er juniortrener. Får jeg brukt han til A laget da? Du må endre på kontraktstilbudet til trener eller førselagstrener Endret 6. november 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Noen som har et tips slik at når jeg kjører FM i vindumodus på min 11" Macbookair, så får jeg ikke hele bildet. Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Tydeligvis reagerer faktisk fansen på om du spiller "morsom" fotball nå. Så at de var fornøyd med de siste resultatene, men syntes at laget var kjedelig Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Tydeligvis reagerer faktisk fansen på om du spiller "morsom" fotball nå. Så at de var fornøyd med de siste resultatene, men syntes at laget var kjedelig Jeg har heldigvis fått skryt for å spille morsom fotball . Den som har scoret mest og sluppet inn minst i Premier League så langt, ingen tap og 4 uavgjort på 26 kamper. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Spilt halve sesongen i min første sesong i BSP. Topper foreløpig med ett poeng til andre plass og tre poeng til tredje plass. Tredje plassen har en kamp mindre spilt. Fikk hentet inn noen spillere før sesongen som har gitt meg bedre bredde i troppen, og ikke minst gjort meg mindre avhengig av spissen min Leech. Er i tredje runde i FA cupen, men der er det Arsenal på Emirates som venter, så det stopper nok der denne sesongen og. Der fikk jeg og opp at fansen er fornøyd med resultater men ikke underholdende fotball... Kom igjen da, jeg er Dover ikke Barca Endret 6. november 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Begynner virkelig å få sving på RBK laget mitt. Ikke sluppet inn mål på de siste 5 TL kampene. Forsvaret har blitt betydelig bedre etter at Hovland og Duncan kom inn, i tillegg til at Mangar Ø. virkelig har slått til, med tanke på alderen. I tillegg slo jeg Minsk 5-1 borte i 3 runde av kvalikk til EL. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Er egentlig helt enig i at jeg spiller kjedelig fotball Bruker Barnet i nPower League 2 og er tippet på 24. plass. Etter 4 kamper er jeg på 3. plass med 8 poeng (2 seire, 2 uavgjort). Slo Rotherham som var tippet på 3. plass med 3-2 Spiller med 4-5-1 med en defensiv midtbanespiller og satser mye på kontringer Har bare spilt 4 kamper, men sånn som kampene har sett ut så kan det hende jeg kan ende rundt 12. plass. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Jeg er det laget som har scoret mest i ligaen med 59mål på 23 kamper. Kan da ikke være så kjedelig å se på laget mitt da? Slipper inn en del og, så blir masse mål når jeg spiller kamper^^ Endret 6. november 2011 av seigmenn Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Fant akkurat ut at jeg har kastet bort et helt år på tre av talentene jeg har handlet inn til Huddersfield. De fikk ikke WP, så jeg sendte de til den belgiske samarbeidsklubben min hele forrige sesong (2. sesong), og har hatt de halve denne sesongen. Jeg tenkte "nå er de vel halvveis", så jeg sjekket inn på dem. Det eneste problemet var at de må være der sammenhengende. Så da er det fortsatt 2,5 år igjen til jeg får brukt de selv >.< Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 FY FAEN er det mulig å bomme på 2 jævla straffespark i en og samme kamp FITTE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå