Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tydeligvis reagerer faktisk fansen på om du spiller "morsom" fotball nå. Så at de var fornøyd med de siste resultatene, men syntes at laget var kjedelig :)

Jeg har heldigvis fått skryt for å spille morsom fotball :) . Den som har scoret mest og sluppet inn minst i Premier League så langt, ingen tap og 4 uavgjort på 26 kamper.

Lenke til kommentar

Spilt halve sesongen i min første sesong i BSP. Topper foreløpig med ett poeng til andre plass og tre poeng til tredje plass. Tredje plassen har en kamp mindre spilt. Fikk hentet inn noen spillere før sesongen som har gitt meg bedre bredde i troppen, og ikke minst gjort meg mindre avhengig av spissen min Leech. Er i tredje runde i FA cupen, men der er det Arsenal på Emirates som venter, så det stopper nok der denne sesongen og. :p

 

Der fikk jeg og opp at fansen er fornøyd med resultater men ikke underholdende fotball... Kom igjen da, jeg er Dover ikke Barca :p

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Begynner virkelig å få sving på RBK laget mitt. Ikke sluppet inn mål på de siste 5 TL kampene. Forsvaret har blitt betydelig bedre etter at Hovland og Duncan kom inn, i tillegg til at Mangar Ø. virkelig har slått til, med tanke på alderen.

I tillegg slo jeg Minsk 5-1 borte i 3 runde av kvalikk til EL.

Lenke til kommentar

Er egentlig helt enig i at jeg spiller kjedelig fotball :p

 

Bruker Barnet i nPower League 2 og er tippet på 24. plass. Etter 4 kamper er jeg på 3. plass med 8 poeng (2 seire, 2 uavgjort). Slo Rotherham som var tippet på 3. plass med 3-2 :w00t:

 

Spiller med 4-5-1 med en defensiv midtbanespiller og satser mye på kontringer :) Har bare spilt 4 kamper, men sånn som kampene har sett ut så kan det hende jeg kan ende rundt 12. plass.

Lenke til kommentar

Fant akkurat ut at jeg har kastet bort et helt år på tre av talentene jeg har handlet inn til Huddersfield. De fikk ikke WP, så jeg sendte de til den belgiske samarbeidsklubben min hele forrige sesong (2. sesong), og har hatt de halve denne sesongen. Jeg tenkte "nå er de vel halvveis", så jeg sjekket inn på dem. Det eneste problemet var at de må være der sammenhengende. Så da er det fortsatt 2,5 år igjen til jeg får brukt de selv >.<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...