Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første sesong med St. Albans City over. Ble ligamestere i BSS, og vant FA thropy finalen over York i en spennende 3-2 kamp. Var lenge 3-1 men de presset ut 3-2 i slutten og hadde en 4-5 avslutninger de siste minuttene, nærvepirrende ^^. Fikk nettopp ny kontrakt med mine beste spillere, men gud de vil ha mye i lønn. De 400k kom godt med ^^

Lenke til kommentar

Spilt store deler av sesong to på Arsenal-saven nå, og jeg ligger an til å holde det jeg lovte i den forrige posten. Seriegullet skal hjem til London! Denne sesongen har det vært et ekstremt pengeforbruk på Emirates, men det måtte til for å forsterke troppen. Har hentet Marek Hamsik, Eden Hazard, Gregory van der Wiel, og Leighton Baines for ikke mindre enn 800 millioner NOK totalt. De to første sesongene har jeg blåst bort over en milliard nå, men det har vært nødvendig. Kan love at jeg ikke kommer til å bruke i nærheten av de samme summene fremover.

 

Har solgt spillere for småpene 380 millioner og spillere som Ryo Miyachi, Marouane Chamakh, Joao Pereira (som jeg kjøpte i fjor), Nicklas Bendtner, Wellington Silva, Carlos Vela og ikke minst Mikel Arteta har forlatt klubben. Når Real Madrid legger 190 millioner på bordet for Arteta, så kan man ikke si nei når man har hentet inn Hamsik i tillegg. :p

 

Sesongen startet med tap i både Community Shield mot City og Super Cup mot Milan, begge var ett-måls tap. I ligaen åpnet jeg med å slå erkerival Tottenham borte. Bortesyndromet fra i fjor virker å være borte, og jeg har kun tapt en bortekamp denne sesongen (pluss en treningskamp). Det må sies å være akseptabelt.

 

I CL er jeg videre med fem seiere og ett tap. Tapte på matchday 6 hjemme mot Dynamo Kiev... Skal møte Inter i neste runde. I Ligacupen skal jeg spille finale for andre året på rad, etter å ha slått Chelsea i semifinalen. Seier både hjemme og borte.

 

Når det gjelder Premier League som er årets hovedmål, så ligger jeg på en andreplass ett poeng bak Spurs med en kamp mindre spilt. Jeg står med ett tap, og jeg har 43 plussmål, noe som er mye mindre enn jeg hadde på samme tidspunkt i fjor.

 

4581b8935da40b5a04dedaa5b62c4ed3.png

 

Cavani er som i fjor toppscorer i klubben, men i likhet med klubben så scorer han færre mål enn tidligere. Har 26 mål på 33 spilte kamper, 17 av disse er i Premier League. van Persie har vært ute med skade og har ikke kommet seg tilbake i den formen han hadde forrige sesong. Kun 7 mål på 18 spilte for van Persie så langt.

 

Slik ser min førstellever ut for øyeblikket. Walcott og Gervinho er begge aktive som høyre ving, men Gervinho er i dette tilfellet borte med landslaget, så da blir det Walcott fra start:

 

89229ada2594dea3fb49c208d72e93fb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...