Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Noen som har tatt ett lag fra blue square north/south opp til premier league? Hvor mange sesonger burde man tro at det tar? Har startet opp en save med Dover i blue square south, topper tabellen etter 17 kamper. Er litt artig med noe nytt, gadd aldri å starte med noe sånt på 11'ern.

 

Der klarte jeg jaggu å komme til 3.runde i FA cupen, og der ble overkommelig motstander som er Manchester United...

 

Jeg tok opp Chelmsford på fjorårets utgave. Tror jeg brukte 11 sesonger totalt fra BSS til PL. Tapte riktignok 2 playoffs så kunne klart det raskere.

 

Red.: Gjort det eneste riktige nå forresten, startet en PSV-save!! :!:

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pussig spill. Startet som sagt med Førde. Vennskapskamper gikk så som så. Jeg kjørte en uvant taktikk (til meg å være) 5-2-2-1. Man skulle jo trodd at man da skulle være solide på det defensive spillet. Første kamp vant jeg 4-3, andre holdt jeg nullen på, tredje var en 4-2-seier. Så tapte jeg mot Hødd i cupen. 1-3. En ting som i alle fall er sikkert er at jeg ikke herjer så voldsomt defensivt.

 

En annen irriterende ting er at jeg fikk kloa i Jesse Ohene. Vi kjenner han fra tidligere som en kar som springer fort, men ikke så alvorlig mye annet. Men han fungerte svært godt i vennskapskampene. Problemet er at han er utilgjengelig, og det står at han planlegger å legge opp. Jeg prøvde å finne ut (i virkeligheten) hvorfor Jesse ikke var tilgjengelig, men fikk ikke noe svar. Kristoffer Govasmark vet jeg hvorfor er utilgjengelig: han er i USA og spiller college fotball nå.

Lenke til kommentar

Pussig spill. Startet som sagt med Førde. Vennskapskamper gikk så som så. Jeg kjørte en uvant taktikk (til meg å være) 5-2-2-1. Man skulle jo trodd at man da skulle være solide på det defensive spillet. Første kamp vant jeg 4-3, andre holdt jeg nullen på, tredje var en 4-2-seier. Så tapte jeg mot Hødd i cupen. 1-3. En ting som i alle fall er sikkert er at jeg ikke herjer så voldsomt defensivt.

 

En annen irriterende ting er at jeg fikk kloa i Jesse Ohene. Vi kjenner han fra tidligere som en kar som springer fort, men ikke så alvorlig mye annet. Men han fungerte svært godt i vennskapskampene. Problemet er at han er utilgjengelig, og det står at han planlegger å legge opp. Jeg prøvde å finne ut (i virkeligheten) hvorfor Jesse ikke var tilgjengelig, men fikk ikke noe svar. Kristoffer Govasmark vet jeg hvorfor er utilgjengelig: han er i USA og spiller college fotball nå.

åja, har lurt på hvorfor Kristoffer ikke er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...