Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Noen som har tatt ett lag fra blue square north/south opp til premier league? Hvor mange sesonger burde man tro at det tar? Har startet opp en save med Dover i blue square south, topper tabellen etter 17 kamper. Er litt artig med noe nytt, gadd aldri å starte med noe sånt på 11'ern.

Der klarte jeg jaggu å komme til 3.runde i FA cupen, og der ble overkommelig motstander som er Manchester United...

Jeg tok opp Chelmsford på fjorårets utgave. Tror jeg brukte 11 sesonger totalt fra BSS til PL. Tapte riktignok 2 playoffs så kunne klart det raskere.

Red.: Gjort det eneste riktige nå forresten, startet en PSV-save!! :!:

Endret av PSV
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pussig spill. Startet som sagt med Førde. Vennskapskamper gikk så som så. Jeg kjørte en uvant taktikk (til meg å være) 5-2-2-1. Man skulle jo trodd at man da skulle være solide på det defensive spillet. Første kamp vant jeg 4-3, andre holdt jeg nullen på, tredje var en 4-2-seier. Så tapte jeg mot Hødd i cupen. 1-3. En ting som i alle fall er sikkert er at jeg ikke herjer så voldsomt defensivt.

En annen irriterende ting er at jeg fikk kloa i Jesse Ohene. Vi kjenner han fra tidligere som en kar som springer fort, men ikke så alvorlig mye annet. Men han fungerte svært godt i vennskapskampene. Problemet er at han er utilgjengelig, og det står at han planlegger å legge opp. Jeg prøvde å finne ut (i virkeligheten) hvorfor Jesse ikke var tilgjengelig, men fikk ikke noe svar. Kristoffer Govasmark vet jeg hvorfor er utilgjengelig: han er i USA og spiller college fotball nå.

Lenke til kommentar

Pussig spill. Startet som sagt med Førde. Vennskapskamper gikk så som så. Jeg kjørte en uvant taktikk (til meg å være) 5-2-2-1. Man skulle jo trodd at man da skulle være solide på det defensive spillet. Første kamp vant jeg 4-3, andre holdt jeg nullen på, tredje var en 4-2-seier. Så tapte jeg mot Hødd i cupen. 1-3. En ting som i alle fall er sikkert er at jeg ikke herjer så voldsomt defensivt.

En annen irriterende ting er at jeg fikk kloa i Jesse Ohene. Vi kjenner han fra tidligere som en kar som springer fort, men ikke så alvorlig mye annet. Men han fungerte svært godt i vennskapskampene. Problemet er at han er utilgjengelig, og det står at han planlegger å legge opp. Jeg prøvde å finne ut (i virkeligheten) hvorfor Jesse ikke var tilgjengelig, men fikk ikke noe svar. Kristoffer Govasmark vet jeg hvorfor er utilgjengelig: han er i USA og spiller college fotball nå.

åja, har lurt på hvorfor Kristoffer ikke er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Da må jeg jo gå inn å endre hele tia, stress agitt :p Hadde vært kjekt med en huk av sak med at stoppere blir igjen hjemme når vi leder med under 10 minutter igjen.

Bytt til en helt lik taktikk men som har en annen corner taktikk som eneste forskjell. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...