PSV Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 (endret) Noen som har tatt ett lag fra blue square north/south opp til premier league? Hvor mange sesonger burde man tro at det tar? Har startet opp en save med Dover i blue square south, topper tabellen etter 17 kamper. Er litt artig med noe nytt, gadd aldri å starte med noe sånt på 11'ern. Der klarte jeg jaggu å komme til 3.runde i FA cupen, og der ble overkommelig motstander som er Manchester United... Jeg tok opp Chelmsford på fjorårets utgave. Tror jeg brukte 11 sesonger totalt fra BSS til PL. Tapte riktignok 2 playoffs så kunne klart det raskere. Red.: Gjort det eneste riktige nå forresten, startet en PSV-save!! :!: Endret 4. november 2011 av PSV Lenke til kommentar
Light_up Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvorfor, Hvorfor funker ikke fm?! "Dette spillet er ikke tilgjengelig nå, prøv på nytt senere." Fucka yu bitch. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Ferdig med en relatvit OK 3'de sesong Muligens spillet blir litt for lett når enn er en toppklubb i år, selv om jeg slet enormt på vei til CL finalen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Slet første sesong med RBK, nå er det nesten for enkelt. Alle andre klubber selger alle sine gode, mens jeg holder på mine for forsterker. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Er det noen som har tips til en god angrepstrener? Helst 4 stjerner + Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Magnus Powell har 3,5 i alle fall (selv om det ikke var det du spurte om) EDIT: Var forresten bare logoene som ikke funket her, noe som også er litt irriterende. Ellers er navn og alt fikset her. Endret 5. november 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Pussig spill. Startet som sagt med Førde. Vennskapskamper gikk så som så. Jeg kjørte en uvant taktikk (til meg å være) 5-2-2-1. Man skulle jo trodd at man da skulle være solide på det defensive spillet. Første kamp vant jeg 4-3, andre holdt jeg nullen på, tredje var en 4-2-seier. Så tapte jeg mot Hødd i cupen. 1-3. En ting som i alle fall er sikkert er at jeg ikke herjer så voldsomt defensivt. En annen irriterende ting er at jeg fikk kloa i Jesse Ohene. Vi kjenner han fra tidligere som en kar som springer fort, men ikke så alvorlig mye annet. Men han fungerte svært godt i vennskapskampene. Problemet er at han er utilgjengelig, og det står at han planlegger å legge opp. Jeg prøvde å finne ut (i virkeligheten) hvorfor Jesse ikke var tilgjengelig, men fikk ikke noe svar. Kristoffer Govasmark vet jeg hvorfor er utilgjengelig: han er i USA og spiller college fotball nå. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Pussig spill. Startet som sagt med Førde. Vennskapskamper gikk så som så. Jeg kjørte en uvant taktikk (til meg å være) 5-2-2-1. Man skulle jo trodd at man da skulle være solide på det defensive spillet. Første kamp vant jeg 4-3, andre holdt jeg nullen på, tredje var en 4-2-seier. Så tapte jeg mot Hødd i cupen. 1-3. En ting som i alle fall er sikkert er at jeg ikke herjer så voldsomt defensivt. En annen irriterende ting er at jeg fikk kloa i Jesse Ohene. Vi kjenner han fra tidligere som en kar som springer fort, men ikke så alvorlig mye annet. Men han fungerte svært godt i vennskapskampene. Problemet er at han er utilgjengelig, og det står at han planlegger å legge opp. Jeg prøvde å finne ut (i virkeligheten) hvorfor Jesse ikke var tilgjengelig, men fikk ikke noe svar. Kristoffer Govasmark vet jeg hvorfor er utilgjengelig: han er i USA og spiller college fotball nå. åja, har lurt på hvorfor Kristoffer ikke er tilgjengelig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Her har reservekeeperen min mast om spill i over ett år. Så lar jeg han få sjansen mot Kongsviner. Han svarer med selvmål og det blir uavgjort. Aldri mer spill på han. Endret 5. november 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvordan får jeg stopperne til å bli igjen hjemme når jeg har corner og leder med et mål på overtid? Blir helt nervevrak hver gang jeg får corner mot slutten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Cornerinnstillinger. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Da må jeg jo gå inn å endre hele tia, stress agitt Hadde vært kjekt med en huk av sak med at stoppere blir igjen hjemme når vi leder med under 10 minutter igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Hvorfor ikke bare la generelt flere ligge igjen? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Aguero. Boss. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 (endret) Er det noen som har tips til en god angrepstrener? Helst 4 stjerner + Tipper den guiden her gjelder fortsatt, er fort gjort å lagre noen søkefiltre på de forskjellige rollene Endret 5. november 2011 av Sveern Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Aguero. Boss. Bakenga. Boss. Cavani. Boss. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Han her ble litt dyr, men må da virkelig være et stort talent? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 5. november 2011 Del Skrevet 5. november 2011 Da må jeg jo gå inn å endre hele tia, stress agitt Hadde vært kjekt med en huk av sak med at stoppere blir igjen hjemme når vi leder med under 10 minutter igjen. Bytt til en helt lik taktikk men som har en annen corner taktikk som eneste forskjell. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå