Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt hårreisende hvor sterkt lag Newcastle har på spillet, med en slik tropp skulle man tro de kunne utfordra de fire store i år..

 

Hos meg ligger de på 15. plass.

 

Jeg slo nettopp newcastle 3-1 borte i fa cupen med leicester første sesong. Men som med ligacupen stilte premier league laget med et reservepreget mannskap. Vant ligacupfinalen 3-0 mot reading og er nå i semifinalen i fa cupen mot west brom. Det kan fort bli en ny finale. Helt absurd.

Lenke til kommentar

Ikke verst den der ;)

Luksus problem nå, kan få Aguero til sommeren for £22 mill pund av City ettersom han ba om å bli transferlista, men jeg har egentlig ikke plass til fyren i stallen. I de tre offensive posisjonene(ST/OM/W) har jeg følgende spillere som kan spille der: Neymar, Rossi, Matri, Vucinic, Hamsik, Elia, Willian, Ganso. Om noen skal ut må det bli enten Elia, Matri eller Vucinic. Problemet ligger jo i at så godt som alle presterer mer enn godt nok, jeg tror faktisk ikke jeg har en eneste offensiv spiller som er i dårlig form, så jeg kan leke bingo før kamp og fremdeles stille med en jævla god lineup. Har også 2-4 talenter(om jeg ikke får lånt dem ut) som har godt av noe gametime også.

 

Så, hva synes dere jeg burde gjøre? Har jævla lyst på Aguero, men kan ikke se hvem han skal slå ut av den foretrukne offensive fireren. Hamsik(IF/W) Rossi(T/ST) Neymar(P/ST) Willian (AP/W)

De står bak totalt 94 mål tilsammen denne sesongen + jeg har Matri på benken med 22 målpoeng(20 mål og 2 assist)Elia med 6(1 mål 5 assist. Skada en god del av sesongen) og Vucinic med 16 (10 mål 6 assist)

 

Ganso har jeg trukket ned sentralt som AP med offensiv plikt, men han har fått lite spilletid denne sesongen(13 kamper ifra start), det er først i det siste han har fått spille endel pga nå klarer han faktisk mer enn 60 minutt før han er utslitt.

 

Edit: Tallene på Elia og Vucinic var feil.

Endret av Big Tone
Lenke til kommentar

Noen som har tatt ett lag fra blue square north/south opp til premier league? Hvor mange sesonger burde man tro at det tar? Har startet opp en save med Dover i blue square south, topper tabellen etter 17 kamper. Er litt artig med noe nytt, gadd aldri å starte med noe sånt på 11'ern.

 

Der klarte jeg jaggu å komme til 3.runde i FA cupen, og der ble overkommelig motstander som er Manchester United...

Endret av seigmenn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...