Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fett, takk.

 

Sveern: Takk til deg og! Vet riktignok hvordan man gjør dette, siden dette er det 6. FM'et jeg gjør dette på :p

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

 

Har dere noen erfaringen med dette fra tidligerE? Lager dette problemer med IDs og slikt?

 

Og forresten, hva er grunnen til at det er så mange brukere med brukernavnet ... waits for Alice. Jeg vet jo at Tom waits for alice (forumbestefar) hadde dette, men de andre?

Lenke til kommentar

 

Har dere noen erfaringen med dette fra tidligerE? Lager dette problemer med IDs og slikt?

 

Og forresten, hva er grunnen til at det er så mange brukere med brukernavnet ... waits for Alice. Jeg vet jo at Tom waits for alice (forumbestefar) hadde dette, men de andre?

Det er en homage til Tom waits for alice for den jobben han har gjort med forumet.

 

 

On topic: Bare meg som trenger mange flere målsjanser enn motstanderne for å vinne kamper? Har gode offensive spillere med bra avslutningsferdigheter, så det gir ikke så mye mening.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

 

Har dere noen erfaringen med dette fra tidligerE? Lager dette problemer med IDs og slikt?

 

 

 

Realnamefix (riktige navn på ligaer uten lisens, som Premier League, samt et ekte tysk landslag) gjør absolutt ingenting med ID's. Som sagt har jeg brukt dette siden FM07.

Lenke til kommentar

On topic: Bare meg som trenger mange flere målsjanser enn motstanderne for å vinne kamper? Har gode offensive spillere med bra avslutningsferdigheter, så det gir ikke så mye mening.

 

Nei sliter med nøyaktig det samme. Det kan være kamper hvor 4 av spillerne min er alene mot keeper, men presterer gang etter gang å sette de i mål.

I de kampene jeg vinne 2 og 3 - 0 så har jeg 20 skudd totalt, 10 på mål. Synes dette er i overkant mye, og jeg kan ikke forstå at spillere med 16 i avslutninger misser så mye alene med keeper.

Lenke til kommentar

Men problemet mitt er at det oftest er i kamp etter kamp. Det var en kamp jeg vant 5-0 i oppkjøringen. Da hadde jeg vel 20 skudd på mål og 30 totalt. Synes det er elendig hvor ufarlige de er offensivt.

 

Dog, fornøyd med å fått tak i "nPower League 1 Player of the Year" spilleren, David Buchanen

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Har samme problemet, laget brenner sjangser som et helvete. Og det er ikke det at de har lov composure heller, for det stemmer ikke med majoriteten av de. Matri, Neymar, Rossi og Vucinic er sikre på å bomme alene med keeper. Scorer sånn 1/10 ganger. Jævla kjedelig ettersom mye av spillet mitt går på å tre seg igjennom midten.

Lenke til kommentar

Uff, ikkje lurt å selge en av de beste offansive man har og bruke alle pengene på nye forsvars og midtbanespillere og kun stå igjen med en spiss. Ente opp med å måtte hente tilbake de unge talentene etter kort tid med utlånd. Så nå må de virkelig slå til.

 

Sykt kor overvudert Labetuss er.

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

Har samme problemet, laget brenner sjangser som et helvete. Og det er ikke det at de har lov composure heller, for det stemmer ikke med majoriteten av de. Matri, Neymar, Rossi og Vucinic er sikre på å bomme alene med keeper. Scorer sånn 1/10 ganger. Jævla kjedelig ettersom mye av spillet mitt går på å tre seg igjennom midten.

Jepp, og merkelig nok ser ikke de datagenererte lagene ut til å ha det problemet. I mine fem siste tap har jeg sjekket kampstatistikken etterpå, og jeg hadde omtrent dobbelt så mange skudd på og utenfor mål som motstanderen og dobbelt så mange store sjanser i fire av de fem kampene. Noe frustrerende.

Lenke til kommentar

Spissene er generelt elendige foran mål har jeg funnet ut. De kommer alene med keeper og sender den nesten alltid utenfor, da gjerne nesten til corner!

 

Vet ikke hvor mange ganger mine spisser har vært alene gjennom på midtbanen. Når motstanderens keeper er på 16-meteren skal det være lett match å lobbe over. Gjør de det? Neida, de holder på ballen og lunter litt skrått slik at keeperen kommer helt inntil de og tar ballen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...